Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest agora

Wymiana szczęk i brak ręcznego

Recommended Posts

Guest agora

Witam.

Ostatnio postanowiłem wymienić w mojej Vicki szczęki z ręcznego, bo już rozpadły się ze starości. Zabrałem się do pracy i ku mojemu zdziwieniu jak już poskładałem wszystko i zabrałem się do sprawdzania działania ręcznego stał się dziwna rzecz. Ręczny jest ale tylko jak próbuję jechać autkiem do przodu jak cofam ręcznego brak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> .

Co mogłem źle poskładać, ma może ktoś jakiś pomysł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli złożyłeś wszystko tak jak było przed rozebraniem to teraz szczęki muszą się ułożyć i dotrzeć troszku.

Potem podkręcić na regulatorach szczęki ew. linkę naciągnąć i powinno być dobrze.

Ja wymieniałem szczęki w zeszłym tyg i miałem to samo, do przodu hamulec był, do tyłu auto uciekało

Ale już po woli zaczyna się wszystko klarować i ręczny trzyma w obu kierunkach.

Tylko to walenie nadal pozostało przy zaciąganiu ręcznego w trakcie ruchu kół. :22:

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest agora

Dzięki za info. A co do tego walenia to ja nic nie słyszę. Z ciekawości aż zejdę do auta i sprawdzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego przy wymianie szczęk jest potrzebna regulacja. Poluzuj przy ręcznym linke, do tego jest potrzebny kluczyk 10mm. Po poluzowaniu zabierz sie za regulacje w tarczobębnach, na tarczo bębnie masz małą dziurkę przez którą morzesz dokonać regulacji. Regulacja jest dokonywana na rozpieraku. Regulujemy do tego momentu zebysmy mogli zakręcic tarczobębnem, zaciągamy ręczny poczym poruszamy w lewo i prawo. powinien zostać malutki luz. To samo robimy z drugiej strony. Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie jest tak jak napisał kolega wyżej. Dodam tylko ,że regulacj jest na godz. 12 ( czyli u góry) Do tego jest potrzebny płaski wkrętak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...