Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość agora

Wymiana szczęk i brak ręcznego

Polecane posty

Gość agora

Witam.

Ostatnio postanowiłem wymienić w mojej Vicki szczęki z ręcznego, bo już rozpadły się ze starości. Zabrałem się do pracy i ku mojemu zdziwieniu jak już poskładałem wszystko i zabrałem się do sprawdzania działania ręcznego stał się dziwna rzecz. Ręczny jest ale tylko jak próbuję jechać autkiem do przodu jak cofam ręcznego brak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> .

Co mogłem źle poskładać, ma może ktoś jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli złożyłeś wszystko tak jak było przed rozebraniem to teraz szczęki muszą się ułożyć i dotrzeć troszku.

Potem podkręcić na regulatorach szczęki ew. linkę naciągnąć i powinno być dobrze.

Ja wymieniałem szczęki w zeszłym tyg i miałem to samo, do przodu hamulec był, do tyłu auto uciekało

Ale już po woli zaczyna się wszystko klarować i ręczny trzyma w obu kierunkach.

Tylko to walenie nadal pozostało przy zaciąganiu ręcznego w trakcie ruchu kół. :22:

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość agora

Dzięki za info. A co do tego walenia to ja nic nie słyszę. Z ciekawości aż zejdę do auta i sprawdzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego przy wymianie szczęk jest potrzebna regulacja. Poluzuj przy ręcznym linke, do tego jest potrzebny kluczyk 10mm. Po poluzowaniu zabierz sie za regulacje w tarczobębnach, na tarczo bębnie masz małą dziurkę przez którą morzesz dokonać regulacji. Regulacja jest dokonywana na rozpieraku. Regulujemy do tego momentu zebysmy mogli zakręcic tarczobębnem, zaciągamy ręczny poczym poruszamy w lewo i prawo. powinien zostać malutki luz. To samo robimy z drugiej strony. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jest tak jak napisał kolega wyżej. Dodam tylko ,że regulacj jest na godz. 12 ( czyli u góry) Do tego jest potrzebny płaski wkrętak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×