Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest daniel20

vb 2.5 v6 szarpanie strzały przerywa zamula

Recommended Posts

Guest daniel20

Witam mam kolejny problem ze swoją 2.5. Po wymianie cewki i kabli było ok. Ale od jakiegoś czasu samochód strzela na ssaniu po rozgrzaniu pali 1.5l/h natomiast przy jeździe szarpie, tak jakby coś go zatykało.

- zaślepienie egr nic nie pomogło (odślepiony z powrotem)

- wywalenie pompy powietrza też nie (podłączona z powrotem)

- silniczek krokowy wyczyszczony

- przepustnica wyczyszczona

Mam wrażenie jakby dostawał za dużą dawkę paliwa i jakby go zalewało. Co może być Przyczyną??? uszkodzony konmputer??? pompka paliwa - zauważyłem że bzyczy nawet na LPG.

Dodam ze na benzynie i na gazie jest tak samo i nie wywala żadnych błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa paliwa ma bzyczeć cały czas ponieważ paliwo musi cały czas w obiegu krążyć.

A jak zachowuje się jak ssanie puści? Wszystko jest dobrze ? Czy cały czas jest gównianie ?

Jak się wkręca na obroty ?

Sprawdzałeś wężyki podciśnienia ?

Jakiej firmy kupiłeś cewkę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a raczej jaką cewke kable i swiece?. Ile masz przejechane kilometrów

Umyj przepławke.

przy tych objawach to nie egr, pompa paliwa wtórnego tez nie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest daniel20

Please login or register to see this quote.

Jak puści ssanie też jest lipa. normalnie na wolnych obrotach było 0.6l/h a teraz jest 1.5l/h na obroty wkręca się ale przy jeździe szarpie i przerywa. Cewkę kupiłem firmy LCC i kable sentech

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym dla pewności sprawdził te nowe kable, czy przypadkiem nie ma przebicia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest daniel20

Please login or register to see this quote.

przejechane jest 180 tyś km 4 lata chodzi na gazie. Przez 4 lata nie było żadnych problemów z tym samochodem dopiero po tym jak zespuła się cewka.

Wszystko czyściłem i wężyki też sprawdzałem, chyba ze jakiś przeoczyłem, Dodam ze na wolnych obrotach równiej pracuje pod odpięciu wężyka od zaworu odpowietrzania baku paliwa (bez tego zaworku) ale jechać się nie da

Share this post


Link to post
Share on other sites

zczytać błędy ,nawet jak sie kontrolka nie zapala

może byc czyjnik połozenia wału,ale nie jestem pewien

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest daniel20

Please login or register to see this quote.

Czujnik położenia wału wymieniałem błędów na kompie nie ma. Chyba ze komputer coś się psuje albo coś z zapłonem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to chyba masz odpowiedz na swoje pytanie, cewka tylko oryginalna, kable bosch, ngk. Bylo o tym na forum wieeeeele postów, nowe zamienniki cewki odrazu nie działały, kabelki to samo. Gaz lubi dobra iskre. Niepotrzebnie zaoszczedziłes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest daniel20

witam znalazłem przyczynę!! POWODEM BYŁ PRZEPŁYWOMIERZ.(nie brałem go pod uwagę gdyż ma 1.5 roku wczesniejszy zepsułem) sprawdzałem masę i wtyczkę i jest ok. Wyczyszczenie nic nie dało.

Być może przepływomierz zespuł się z tego powodu iż podczas mrozów z odmy do przepustnicy poźniej do przepływomierza naleciało trochę oleju....

Please login or register to see this quote.

niby masz rację. Ale teraz tak samo jak nie ma oryginalnych olejów tzn są rozlewane przez byle kogo. Tak samo części firm BOSH NGK są produkowane przez inne firmy (chodzi mi tu o podzespoły)

Może kiedyś były i oryginalne ale teraz raczej na wszystkim oszczedzają i oszukują.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...