Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość daniel20

vb 2.5 v6 szarpanie strzały przerywa zamula

Polecane posty

Gość daniel20

Witam mam kolejny problem ze swoją 2.5. Po wymianie cewki i kabli było ok. Ale od jakiegoś czasu samochód strzela na ssaniu po rozgrzaniu pali 1.5l/h natomiast przy jeździe szarpie, tak jakby coś go zatykało.

- zaślepienie egr nic nie pomogło (odślepiony z powrotem)

- wywalenie pompy powietrza też nie (podłączona z powrotem)

- silniczek krokowy wyczyszczony

- przepustnica wyczyszczona

Mam wrażenie jakby dostawał za dużą dawkę paliwa i jakby go zalewało. Co może być Przyczyną??? uszkodzony konmputer??? pompka paliwa - zauważyłem że bzyczy nawet na LPG.

Dodam ze na benzynie i na gazie jest tak samo i nie wywala żadnych błędów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa ma bzyczeć cały czas ponieważ paliwo musi cały czas w obiegu krążyć.

A jak zachowuje się jak ssanie puści? Wszystko jest dobrze ? Czy cały czas jest gównianie ?

Jak się wkręca na obroty ?

Sprawdzałeś wężyki podciśnienia ?

Jakiej firmy kupiłeś cewkę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a raczej jaką cewke kable i swiece?. Ile masz przejechane kilometrów

Umyj przepławke.

przy tych objawach to nie egr, pompa paliwa wtórnego tez nie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daniel20

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak puści ssanie też jest lipa. normalnie na wolnych obrotach było 0.6l/h a teraz jest 1.5l/h na obroty wkręca się ale przy jeździe szarpie i przerywa. Cewkę kupiłem firmy LCC i kable sentech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym dla pewności sprawdził te nowe kable, czy przypadkiem nie ma przebicia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daniel20

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przejechane jest 180 tyś km 4 lata chodzi na gazie. Przez 4 lata nie było żadnych problemów z tym samochodem dopiero po tym jak zespuła się cewka.

Wszystko czyściłem i wężyki też sprawdzałem, chyba ze jakiś przeoczyłem, Dodam ze na wolnych obrotach równiej pracuje pod odpięciu wężyka od zaworu odpowietrzania baku paliwa (bez tego zaworku) ale jechać się nie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zczytać błędy ,nawet jak sie kontrolka nie zapala

może byc czyjnik połozenia wału,ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daniel20

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czujnik położenia wału wymieniałem błędów na kompie nie ma. Chyba ze komputer coś się psuje albo coś z zapłonem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to chyba masz odpowiedz na swoje pytanie, cewka tylko oryginalna, kable bosch, ngk. Bylo o tym na forum wieeeeele postów, nowe zamienniki cewki odrazu nie działały, kabelki to samo. Gaz lubi dobra iskre. Niepotrzebnie zaoszczedziłes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daniel20

witam znalazłem przyczynę!! POWODEM BYŁ PRZEPŁYWOMIERZ.(nie brałem go pod uwagę gdyż ma 1.5 roku wczesniejszy zepsułem) sprawdzałem masę i wtyczkę i jest ok. Wyczyszczenie nic nie dało.

Być może przepływomierz zespuł się z tego powodu iż podczas mrozów z odmy do przepustnicy poźniej do przepływomierza naleciało trochę oleju....

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

niby masz rację. Ale teraz tak samo jak nie ma oryginalnych olejów tzn są rozlewane przez byle kogo. Tak samo części firm BOSH NGK są produkowane przez inne firmy (chodzi mi tu o podzespoły)

Może kiedyś były i oryginalne ale teraz raczej na wszystkim oszczedzają i oszukują.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×