Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Kukis

Wymiana przelewów w 1.7TD ISUZU

Polecane posty

Gość Kukis

Witam!

Może mi ktoś powiedzieć gdzie w moim silniku znajdują się przelewy i jak je wymienić, bo ponoć niezbyt trudny zabieg do wykonania

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jaki rodzaj wężyków będę potrzebował? Jaka średnica, z uzbrojeniem czy bez, z twardej gumy czy miekkiej? Mile widziane byłyby jakies zdjęcia. Aaaa i jak pozniej odpowietrzyć cały układ?

Edytowano przez Kukis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na załączonym obrazku zaznaczyłem miejsca gdzie są przelewy. U Ciebie może być ciut większy kolektor dolotowy i dostęp będzie cięższy. Średnicy dokładnie nie pamiętam najlepiej ściągnąć i kupić na wzór. Musi być zbrojony przewód!

Co do odpowietrzania. W tych silnikach zawsze luzuje śruby na wtryskach odpalam i dokręcam. Jak już chodzi po kolei luzuje i dokręcam śruby. Można też zrobić wg porady do DTI która jest na forum. Odsysanie powietrza pompką przez przelewy. Te silniki są mniej wrażliwe od DTI wiec powinno wystarczyć tak jak napisałem. Przed odpowietrzaniem zalej filtr paliwa po brzegi!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kukis

Czyli wystarczy, że odkręcał śruby delikatnie jak już będzie silnik chodził i je dokręcał później? Czy tą pompką też muszę odessać przez przelewy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

Mam pytanie kolego poco chcesz zmieniać te przelewy? u mnie są one metalowe mam taki sam silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skipior

A co ma niby dać ta wymiana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kukis

Bo mam taki problem jak opisałem tutaj: jednak nikt nie wie co dolega mojej Viki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> a słyszałem, że to może być wina przelewów, ale skoro mówicie, że są metalowe to pewnie są ok :|

Edytowano przez Kukis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×