Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość emirmilka1

Zapowietrzenie?

Polecane posty

Gość emirmilka1

Mam VB 2.0 Dti z 2000r. Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem po dłuzszym postoju. Powymieniałem przewody. Bułem w serwisie Opla w celu odpowietrzenia, pojeździłem dwa dni i znowu nie chce mi odpalić. Zauważyłem jedną rzecz. Mam problemy z zatankowaniem. Już drugi raz przy tankowaniu cały czas odbija mi wlewak. Muszę się nieźle napocić żeby ją zatankować. Kolega tłumaczy mi że chyba opary nie mają gdzie się podziać. Niech ktoś mi poradzi co robić i co powiedzieć jak znowu pojadę do serwisu. Dzieki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego temat odpowietrzania wałkowany jest na tym forum najczęściej.Wystarczy dokładnie przeczytać pierwszy post.A pozatym w serwisie powinni sprawdzić i jeśli to konieczne wymienić wężyki od przelewów.Drugim problemem mogą byc uszczelniacze na trawersach wtrysków ale to już więcej pracy.Jeśli nie brakło ci paliwa to zapowietrzanie układu musi mieć przyczyne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość emirmilka1

Tak wiem, że temat jest wałkowany. Przeczytałem wszystko co można na temat złego odpalania. Ale pytam o zbiornik i problem z zatankowaniem na CPN.

Może ktoś miał ten sam problem. Wiele rzeczy już wykluczyłem. Warsztatów jest dużo, a ja nie chcę jeździć i przepłacać. Każdy chce zedrzeć i nic nie zrobić. W jednym warsztacie krzyczeli pompa, ale ja wiem że to nie pompa, w drugim gość chciał za odpowietrzenie 400 zł. Ręce same opadają. Mam wrażenie ze tylko ja chcię ją naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Coś słabo czytałeś.

Jeśli chodzi o tankowanie to masz zatkany albo zagięty przewód odpowietrzający zbiornik,bardzo częsta usterka w naszych VB.

Co do układu zasilania ta pompa jest raczej dobra,przyczyną bedą przewody od nadmiaru albo trawersy,naprawa nie jest droga.

Spróbuj zatankować zbiornik do pełna i zostaw samochód na 24godz na dużej górce tak aby zbiornik był dużo wyżej od silnika.

Edytowano przez gizbern

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

Jeżeli odbija ci pistolet przy tankowaniu, to możesz mieć zapowietrzony nie cały układ paliwowy ale bak. Może to być związane z filtrem węglowym albo może też być tak,ze masz pęknięty wężyk od odpowietrzania w baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie a gdzie znajduje sie ten wezyk od odpowietrzania w baku bo tez mam taka sutuacje przy tankowaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

Filtry węglowe i pęk wężyków jest w prawym nadkolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość midget

co do zapowietrzenia-niekoniecznie to muszą być przelewy- może się paliwo cofać. Ja u siebie też miałem problem i pomogło założenie zaworu zwrotnego przed filtrem.

Edytowano przez midget

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×