Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość ozi

mapy gazu

Polecane posty

Gość ozi

witam szukałem ale niemoge znaleźc albo niema wogóle a mianowicie chce zrobic regulacje gazu i chciaqłbym jakieś wskazówki jak ma to wygladać jakie ciśnienia gazu czasy wtrysku itp. i czy kalibracje wtrysków to tylko sie naciska na kalibracje i samo to robi? na zimnym czy ciepłym silniku ,stag 300, reduktor zavoli ,valteki wtryski niebieskie silnik 20xev

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu masz wszysko, musisz przeczytac, jak niezabardzo bedziesz rozumial to przeczytaj jeszcze raz az do skutku.

PS. Zmien wtryskiwacze bo masz gowniane.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

witam mam taki problem że zrobiłem utakalibracje potem chciałem zrobic mapy od nowa a nie chce mi lini ciągłej na wykresie wyrysowac niewiem co jest grane punkty ładnie zbiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego 'Pawloss' czy ten link posiada jakiś błąd czy ja robię coś źle, bo nie mogę go otworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi sie otwiera ten link może masz coś z wyszukiwarką

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

nikt nie robił map u siebie i niewie o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie narysuje Ci map odrazu musisz trochę pojeździć żeby sterownik zebrał odpowiednią ilość punktów.

BTW jaki to sterownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

o to chodzi że zrobiłem po 12 km ta sama trase na bp i lpg i na tym i na drugim jest pełno punktów tylko ciągłej niema jest zaznaczone blokuj ale niewiem czy w tym problem iczy trzeba go ciagnać do odcinki na 1,2,3 biegu na zdjeciu jak jade na benzynie sa zaznaczone punkty i niewiem czy od góry musi dorysowac?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustaw cisnienie na reduktorze na 1-1,1 bara, pusc autokalibracje i masz tak dobrac dysze aby mnoiznik poczatkowy zaczynal sie w okolicy 1.2 - 1.4 a koncowa wartosc dazyla do 1, jesli to osiagniesz to najpierw jazda na pb pozniej w tych samych warunkach i obciazeniach na lpg, po zebraniu map musisz je pokryc i zrobione aby ulatwic dodaj wiecej ponktow na mnozniku wciskajac INSERT, nie blokuj mapy PB, z zalaczonej fotki nie widac abys jechal na LPG masz zebrana jedynie mape PB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

jak zakładałem gaz to zrobiłem nim 90 tys i było wszystko dobrze dysze na pewno są dobrze dobrane pierwsze zdjęcie to jak go podłączyłem a drugie po auto kalibracji po jeździe na bp i jazda na lpg tylko czemu nie ma ciągłej? teraz jak to zrobiłem to się szybko przełącza na gaz i nie czuć żadnych wahań obrotów jak przełączam na gaz czy benzynę a wcześniej szarpało tylko nie sprawdziłem spalania, punkty się ładnie pokrywają to myślę że ciągła linia by się pokryła jedna z dróga zrobie jeszcze zdjecie na wolnych obrotach

niech ktos napisze co mam zrobic czyzostawić to tak jak jest? czy musi być ta ciągła?/

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Linia pb i lpg nie jest konieczna. Ja raczej podłączyłbym sondę lambda i na jej podstawie ocenił czy jest ok. Pokrycie się linii PB i LPG ma sens tylko wtedy kiedy zbierane są w takich samych warunkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

zbierane były w identycznych warónkach po 22 jexdziłem mały ruch był i nieiem czy zostawić to i czym może byc spowodowane wieksze salanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zostać, chociaż ja podłączyłbym sondę i zobaczył jak zachowuje się czy nie ma za ubogo lub bogato. Pojeździsz trochę to linie na pewno pojawią się. STAG zaznacza punkt na mapie po pięciokrotnym trafieniu na to samo miejsce, dlatego mogłeś mieć problemy z zaznaczeniem przy maksymalnych czasach otwarcia wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×