Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Buba20

Nie podłączone przewody

Polecane posty

Ostatnio natknąłem się pod maską na zaślepione przewody (jakby jakieś podciśnienie ) wychodzące z okolic bloku silnika, jest ich około 3szt cóż to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zrób fotki najlepiej będzie wiadomo o co dokładnie chodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeden temat o niepotpietych wtyczkach, poszukaj, a i foto jak juz ma ktoś pomóc to by sie przydało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się że troszkę w pośpiechu oglądałem to autko, i podczas wymiany jednego z przewodów (rurek gumowych) natknąłem się na nie

Troszkę po chamsku zabezpieczone

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Są to przewody wychodzące od tyłu silnika niedaleko przepustnicy (czy jak to się fachowo zwie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Edytowano przez Buba20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam że mogą to być przewody od podgrzewania przepustnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samochód trafia w sobotę do znajomego mechanika na przegląd to sie dopytam

A to była taka opcja z podgrzewaniem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wsadzona sruba do wezyka i scisnieta opaska ... robota macgyvera i druzyny a

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dlatego pytam by naprawić to partactwo

Aż boje się zaglądać dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak najbardziej przepustnica jest podgrzewana. Może była nieszczelność i ktoś zaśleił węże o niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki wielkie w sobotę sie dowiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podgrzewanie odpada, przeraża mnie powoli to co odkrywam za chiny ludowe nie wiem do czego to i na dodatek chyba mam zaślepiony zawór EGR

(jak dobrze pisze) jeden wąż od tego nie podłączony, do tego dochodzi jakiś przewód z małego filterka

Zapomniałem dodać to zdjęcie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Buba20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy te przewody z pierwszego postu to mogą być pozostałości po sekwencji bo widzę że kolega w tym poście ma do nich podpięte wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może ktoś napisać gdzie powinna być podłączona ta rurka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już ci odpowiadam ta rurka była od instalacji sekwencyjnej wytryski (zamontowanej w Holandii ) a skąd wiem ?? wymieniałem kolektor ssący i obadałem dokładnie co i gdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×