Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
(:G.O.Ł.Y:)

X25XE PODŁĄCZENIE REDUKTORA-PYTANIA

Polecane posty

Witajcie,

proszę o pomoc w związku z niedogrzewaniem reduktora. Pytanie na końcu.

Sprawa wygląda następująco:

-Reduktor jest podłączony szeregowo (o ile wyrażam się dobrze)do jednego z powrotów; odpowietrzeń o małej średnicy do zbiorniczka wyrównawczego. Operacja jest wykonana przy pomocy nierdzewnych redukcji. Zdązyłem się zorientować, iż to samo w sobie jest poważnym błędem. Niedogrzenie reduktora skutkuje automatycznym przełączeniem na Pb. Efekt widoczny zwłaszcza przy niskich temperaturach. Podejżewam iż reduktor także szronieje, a więc niedługo skończy swój zywot.

-Gazownik utrzymuje dobrą minę do złej gry, tzn udaje, że coś jest nie tak z termostatem lub obiegiem chłodzenia. Ja głupi już termostat w wielkich mękach wymieniłem Gwarancja przepadła, więc nie będę już do niego wracał. Druga sprawa odstręczająca mnie od jegomościa to spalona instalacja silnika, która to dalej spaliła DIS'a, a dalej samochód....pisałem o tym swego czasu...

Pytania:

--Gdzie powinien być wpięty reduktor i w jaki sposób, tak aby pracował prawidłowo?

--Jak rozumiem w nagrzewnicę, ale czy przecinamy jeden przewód czy 2 sztuki tzn. zasilenie i powrót? Które to które? Góra? Dół ?- Patrząc na przelotkę z dziwnymi mufkami zaraz przy serwie wspomagania? Mam okazję to zrobić, bo jeden z nich właśnie mi eksplodował i jutro podejmę się wymiany.

Drodzy użytkownicy forum proszę o pomoc, mile widziane zdjęcia, lub schematy. Mogą być na email'a:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

jeśli będzie to tajemnica firmowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">...obiecuję nie wyjawiać tego dalej bez wcześniej uzgodnionego pozwolenia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:"> .

Instalacja:

-elektronika-KME

-reduktor-KME SILVER

-listwy wtryskowe-VALTEK 1R

Edytowano przez (:G.O.Ł.Y:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już kilka razy widziałem na forum zdjęcia właśnie takich magików jak u ciebie. Jak dla mnie to trzeba być totalnym bałwanem żeby tak podłączyć.Przecież mało tego że ten przewód jest cienki to nie zawsze tam jest płyn. Musisz wpiąć tak jak napisałeś w przewody nagrzewnicy. Wpinasz się równolegle czyli przecinasz obydwa, wstawiasz trójniki i od tego węża który wychodzi wyżej z silnika dajesz zasilenie na reduktor a drugi do powrotu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podziękował kolego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> , o to mi chodziło. Zaczynam szukać trójników-alu (jak najmniej redukujących), lub stalowych+przewody od reduktora bo niestarczą i biorę się za robotę.

Niedługo dam cynk kto i gdzie to wykonał wraz z fotami. Gość jest w saab klubie i zadam mu to samo pytanie zobaczymy co odpowie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">.

jeszcze raz dzięki za podpowiedź i pozdrawiam.

Już zrobione, reduktor nagrzewa się błyskawicznie, nie zauważyłem strat w ogrzewaniu wnętrza samochodu. Jutro jadę na regulację bo po operacji śmierdzi gazem jak jasna cholera---z wydechu ma się rozumieć.

Edytowano przez (:G.O.Ł.Y:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×