Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
(:G.O.Ł.Y:)

X25XE PODŁĄCZENIE REDUKTORA-PYTANIA

Recommended Posts

Witajcie,

proszę o pomoc w związku z niedogrzewaniem reduktora. Pytanie na końcu.

Sprawa wygląda następująco:

-Reduktor jest podłączony szeregowo (o ile wyrażam się dobrze)do jednego z powrotów; odpowietrzeń o małej średnicy do zbiorniczka wyrównawczego. Operacja jest wykonana przy pomocy nierdzewnych redukcji. Zdązyłem się zorientować, iż to samo w sobie jest poważnym błędem. Niedogrzenie reduktora skutkuje automatycznym przełączeniem na Pb. Efekt widoczny zwłaszcza przy niskich temperaturach. Podejżewam iż reduktor także szronieje, a więc niedługo skończy swój zywot.

-Gazownik utrzymuje dobrą minę do złej gry, tzn udaje, że coś jest nie tak z termostatem lub obiegiem chłodzenia. Ja głupi już termostat w wielkich mękach wymieniłem Gwarancja przepadła, więc nie będę już do niego wracał. Druga sprawa odstręczająca mnie od jegomościa to spalona instalacja silnika, która to dalej spaliła DIS'a, a dalej samochód....pisałem o tym swego czasu...

Pytania:

--Gdzie powinien być wpięty reduktor i w jaki sposób, tak aby pracował prawidłowo?

--Jak rozumiem w nagrzewnicę, ale czy przecinamy jeden przewód czy 2 sztuki tzn. zasilenie i powrót? Które to które? Góra? Dół ?- Patrząc na przelotkę z dziwnymi mufkami zaraz przy serwie wspomagania? Mam okazję to zrobić, bo jeden z nich właśnie mi eksplodował i jutro podejmę się wymiany.

Drodzy użytkownicy forum proszę o pomoc, mile widziane zdjęcia, lub schematy. Mogą być na email'a:

Please login or register to see this link.

jeśli będzie to tajemnica firmowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">...obiecuję nie wyjawiać tego dalej bez wcześniej uzgodnionego pozwolenia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:"> .

Instalacja:

-elektronika-KME

-reduktor-KME SILVER

-listwy wtryskowe-VALTEK 1R

Edited by (:G.O.Ł.Y:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już kilka razy widziałem na forum zdjęcia właśnie takich magików jak u ciebie. Jak dla mnie to trzeba być totalnym bałwanem żeby tak podłączyć.Przecież mało tego że ten przewód jest cienki to nie zawsze tam jest płyn. Musisz wpiąć tak jak napisałeś w przewody nagrzewnicy. Wpinasz się równolegle czyli przecinasz obydwa, wstawiasz trójniki i od tego węża który wychodzi wyżej z silnika dajesz zasilenie na reduktor a drugi do powrotu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podziękował kolego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> , o to mi chodziło. Zaczynam szukać trójników-alu (jak najmniej redukujących), lub stalowych+przewody od reduktora bo niestarczą i biorę się za robotę.

Niedługo dam cynk kto i gdzie to wykonał wraz z fotami. Gość jest w saab klubie i zadam mu to samo pytanie zobaczymy co odpowie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">.

jeszcze raz dzięki za podpowiedź i pozdrawiam.

Już zrobione, reduktor nagrzewa się błyskawicznie, nie zauważyłem strat w ogrzewaniu wnętrza samochodu. Jutro jadę na regulację bo po operacji śmierdzi gazem jak jasna cholera---z wydechu ma się rozumieć.

Edited by (:G.O.Ł.Y:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...