Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
eLJot

oznaczenia silników

Polecane posty

Witam

Próbowałem przeszukać forum pod kątem oznaczeń silników występujących w VB.

Nie wiem jak inni forumowicze, ale dla mnie jest to czarna magia.

Czym się różni silnik Z18XE od X18XE, X18XE1; wersja XE od XEL itd. Jest to przykład dla silnika 1,8, ale takie cyrki są też pewni z innymi pojemnościami (rodzajami).

Czy ktoś może mi podesłać jakiegoś linka, albo wyjaśnić te zawiłości oznaczeń?

Który silnik jest najlepszy z gamy 1,8 1,6, a czego unikać?

Pytanie jest podyktowane tym, że chciałbym autko zagazować lub kupić już zagazowane, ale nie ugotować się już na starcie zakupu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam

Darek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jak już przebrniesz przez teorię to zadaj konkretne pytania - będzie prościej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

w VB raczej każdy zagazujesz

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Patrząc pobieżnie na te dane wygląda, że Z lubi wysokie obroty i ma mniejszy moment od X, z kolei XE1 od XE różni nieco szybsze uzyskanie max momentu obrotowego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Jak to ma się w praktyce? Czy to oznacza, że najlepszym silnikiem z 1,8 w VB jest właśnie X18XE1?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

X = 96/69/EG, D3 / D4

Y = 98/69/EG, Euro 3

Z = 98/69/EG, Euro 4

1 tak jak 2 - oznacza generację silnika, tylko że pierwszą a nie drugą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×