Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Daniell20

Gasnący rozgrzany silnik przy dociśnięciu hamulca

Polecane posty

Gość Daniell20

Witam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> znalazłem podobne posty jednak nie znalazłem takiego który w 100 % pasowałby do mojego problemu, jeżeli się mylę proszę administracje o usunięciu tematu i z góry przepraszam. Mam mianowicie taki problem w swojej viki. Bez względu na jakim biegu samochód jest przy wciśnięciu hamulca głębiej obroty spadają i samochód gaśnie. Zauważyłem jednak że dzieję się tak przy lekko już rozgrzanym silniku ponieważ zaraz po odpaleniu przy wciskaniu hamulca nic sie nie dzieję co może być przyczyną ???? Silnik jak dla mnie pracuje równo nie szarpie, nic się nie dusi, rozpędza się płynnie, brak problemów z odpalaniem, hamulce jak dla mnie też działają poprawnie pedał przy zgaszonym sztywny podczas odpalania opada czyli chyba tak jak powinno być. Co do obrotów zauważyłem ze na zaraz po zapaleniu na zimnym obroty są lekko ponad 1000 ale po czasie utrzymują sie na biegu jałowym w okolicach 700 800. Jakoś nie zauważyłem dziwnych skoków ich podczas jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marekj77

Witym. Ja miałem problem z czujnikiem stopu. Ma on podwójne zastosowanie. włącza światło stop oraz podczas jazdy przy hamowaniu odcina dopływ paliwa do układu aby nie spalał paliwa w czasie kiedy nie jest to potrzebne (sprytne ale czujniki mogą się zepsuć). W Twoim przypadku kiedy silnik jest w trybie ssania jak jest zimny może to nie działać i silnik nie gaśnie ale po rozgrzaniu może odcinać dopływ paliwa i silnik gaśnie. Warto to sprawdzić bo czujnik dużo nie kosztuje i najtańszy znalazłem w ASO. Znajduje się on przy pedale hamulca. Ja mam silnik DTH i do mojego modelu z 98' montowany jest czujnik od opla omegi od kontroli sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

jak sie zaświeci stop to pompe odcina??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pierwsze słyszę żeby w VB tak działał czujnik wciśniętego pedału hamulca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też tego nie słyszałem, ale... może tak jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

prawdopodobnie przyczyną gasnącego (przygasającego) silnika jest wadliwa pompa hamulcowa - może pobiera (potrzebuje) za dużo prądu i to jest powodem przygasania...

ale niech się jeszcze wypowiedzą mądrzejsi ode mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×