Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mario1987

Problem z zatankowaniem LPG

Polecane posty

Witam,

Dzisiaj bylem na stacji. po podpięciu pistoletu dystrybutor zatrzymal sie na 30gr (butla byla pusta). dodatkowo zaciął mi sie plywak i caly czas pokazuje pełną. probowalem na innej stacji i to samo. 30gr i koniec. wydaje mi sie ze padl wielozawór :30:

ale moze macie jakąś inna koncepcje. Instalacja to sekwencja BRC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego lepiej podjedz do gazownika może jakiś syf ci zablokował wlot i teraz masz problem myślę że wielozawór zaraz by ci nie padł.

Edytowano przez adi_37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dziwne....instalacja zakladana byla 40tys km temu. musze jutro jechac do gazownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam poprzednika

sprawdz zawór, jest zima, mokro i mógł nalecieć syf i blokuje- odbija pistolet

może byś też opcja wielozaworu w butli - ja mam podgięty i mi juz nie przeszkodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

trzeba gazownika i już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mi się tez to kiedyś zdarzyło. Pojechalem na stacje a ty tylko 0.5 litra weszlo. Koleś dwa razy probowal i nic. Pojechalem na druga i ta sama sytuacja. Troche mnie to wnerwilo, wiec wziolem mlotek i popukalem po wielozaworze. Nastepnego dnia pojechalem na stacje i juz normalnie zatankowalo. Jeszcze jedna rada kolego zdejmij cewke na wielozaworze wykręc elektromagnes i przeczysc tam ta spręzynke. Ja tam mialem troche syfu i to moglo go blokowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podjade jutro do gazownika i zobacze co on powie i przedewszystkim ile zaśpiewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda zachodu. Wez zrob na poczatek tak jak ci napisalem, a napewno pomoze. Zajmie ci to zaledwie 20 minut. Jesli to nie pomoze to wtedy jezdz do gaziarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Podepne sie pod temat.Otoz mam rowniez problem z tankowaniem z tym,ze u mnie nie odbija po zatankowaniu gazu do pelna tylko caly czas pompuje(oczywiscie teraz leje za gora 60zl,nie chce aby bylo bum

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_excl.png" alt=":excl:"> ).Bylem u gaziarza,zaspiewal 300 zl. za wymiane wielozaworu.Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i moze cos doradzic od czego zaczac bo moze okazac sie,ze to jakas pie****a.Oczywiscie jezeli bedzie potrzebna wymiana to wymienie ale chce miec pewnosc,ze to co sam moglem zrobic to zrobilem.Z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisalem wyzej popukaj lekko mlotkiem bo moze sie zawor odcinajacy zawiesil. Mi tez sie raz zdazylo takie cos. Mam butle 48l i dobrze ze podczas tankowania stalem kolo dystrybutora i kazalem przerwac tanowanie bo nabilo prawie 45l

Koledzy i jak tam sytuacja z tymi problemami, już rozwiązane. Pochwalcie się, napiszcie coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

masz podgięty wielozawór

ja tez tak mam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> butla 42 L wchodzi 41.5 L

tego nie trzeba wymieniac - tylko odgiąc spowrotem...

ale to zabezpieczenie jest po to - ze jak wjedzie w ciebie jakies auto od tylu i bedziesz mial do pełna zatankowane to moze byc bum.

a jak wielozawór dziala - to zostawia 20 % objętości butli wolnej (powietrze), które niby ma się skompresować zeby butla nie zrobiła bum

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No tak ale do niedawna wszystko bylo ok.,tzn. zawor odbijal,a ja ani nikt inny nie ingerowal w wielozawor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to zawór się mógł popsiuć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

wiesz jak działa wielozawór ?

tak jak spłuczka przy kiblu

mógł się ten dzyngiel gdzieś przybkolować...

ale żeby takie g**no wartało 300 zł ? :41:

Edytowano przez Domlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam troche inny problem. Mój problem wygląda tak. Zatankowałem do pełna bez problemów wyjeździłem prawie cały gaz pojechałem zatankować tankuje ok ale bardzo powoli 1zł na jakieś 6-9sek strasznie długo. Co to może być i czy można samemu to naprawić? Jeżeli nie to ile taka naprawa może kosztować? Mam sekwencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podjedz poprostu do gazownika niech ci powie o co kaman

bo tu każdy inny problem rozwija

i raczej z towjego problemu nic nie wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego proponuje ci udać się do gazownika niech ci przeczyści wielozawór i nigdy nie zjeżdżaj gazu do końca bo zawsze jakiś syf się znajdzie a tym bardziej po zimie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ile takie czyszczenie może kosztować? Nie chce zeby mi zaśpiewał nie wiadomo ile ja jako nie zorientowany sie zgodzę. Proszę o odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kolego taka czynnosc mozesz wykonac sobie sam. Pierwsze co robisz to sciagacz ta podkładke zabezpieczajaca cewke na zaworze, wyciagasz cewke, bierzesz klucz i odkrecasz zawór. Po jego odkręceniu powinna ukazac ci sie spręzynka która napewno bedzie zasywiona. Czyscisz ja i skłądasz spowrotem. I to tyle roboty. 10 minut i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W sumie nie wiem co jest co bo nie znam się na tym. Mógł byś pokazać jakieś zdjęcie z neta albo od siebie co jest co? Ściąga się wszystko na wcisk czy jakiś gwint jest? Gaz możę być w zbiorniku? Już rozkładam ręce. Na statoil bp tankuje ok na orlenie innym bp i kilku innych stacjach zamula. Sam nie wiem dlaczego jest w niektórych ok a w innych kicha

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram sie wstawic ci zdjecie wielozaworu i opisze co i jak dokładnie Po ściagnieciu cewki ukaze ci sie zawór, bierzesz klucz odkrecasz go i wyjmujesz. Uwazaj na to by ci sprezynka gdzies nie wyskoczyła. Wokól niej napewno bedzie trocze syfu który własnie powoduje zawieszanie sie zaworu. Usuwasz go i po kłopocie. Montaz ponowny w odwrotnym kierunku. Pamietaj iz taka czynnosc robi sie na póstym baku. Powodzenia

Edytowano przez tomekk1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość urbanr34

podepne się tutaj : mam butle w kole, taką samą miałem w fiacie unie i do Va mi wchodzi max 22 litry gazu w uno mi wchodziło nawet do 34 litrów gazu... co może być tego powodem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może pływak się zawiesza albo jest podgięty i dlatego mniej wchodzi. Tak czy tak, nie ten dział, od tego jest dział LPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Butla butli nie równa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Kuzyn ma w Lancii identyczną co drugi w Mitsubischi i jeden tankuje po 24-26 litrów, a drugi tak jak pisąłeś po 34-36 litrów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jeden ma zwykła butle a drugi jakąś wysokociśnieniową czy cosik:P nie znam sie bo nie toleruje gazu w aucie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×