Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Sylvvek

Rozmowy o MID-zie i Tempomacie

Recommended Posts

Koledzy mam pytanko rozkrecilem plastik nad kierownica i zauwazylem wtyczke i nie wiem od czego to jest. Wychodzi z wiazki od przelacznika kierunkow 4 przewody ktore wpiete sa we wtyczke ta czarna na zdjeciu i dalej 3 przewody ida do wiazki od przelacznika wycieraczek. Bardzo bym prosil o wytlumaczenie.

Please login or register to see this attachment.

Edited by Sylvvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

obstawiam przygotowaną wiązkę pod tempomat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

he chcialbym ale nie sadze. tylko przeciez pod tempomat jest tylko kostka ale nie wlaczona nigdzie.czekam dalej na sugestie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

tu poszukaj

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to jest temat o niepodpietych wtyczkach. sek w tym ze ta jest podpieta gdzies.

Edit: Kolego Xspeed wydaje misie ze ty tez miales taka sama wtyczke. czytalem w tamtym temacie. i co doszedles od czego ona jest???

Edited by Sylvvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ona wpieta jest w zaslepke

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Cos mi swita ze od tempomatu.

Ale nie mialem czasu jechac gdzies na kanal i poszukac z drugiej strony instaacji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

wg. mnie wyglada to jak wtyczka z manetki MID'a podpieta pod gniazdo z manetki tempomatu

gniazdo temp. jest po lewej stronie kierownicy natomiast do MID'a po prawej a tu widac jak jedno przechodzi w drugie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W zaslepke powiadasz. Hmm u mnie z lewej dochodza 4 kable(ta czesc co zozna wtyknac do manetki z tempomatu) a na gniezdzie wtyczki wychodza zas 3. ciekawe. Moze pogrzebie. Ale lipton chyba bo gaz mam na linke i tylko linke od pedalu gazu widze. od serwomechanizmu nima. ciekwe czy jest u mnie gdzies wtyczka od serwomechanizmu. Wszystkie vb mialy te wtyczki gotowe za kierownica??

Share this post


Link to post
Share on other sites

do tempomatu 90% VB mialo gniazdo ale nie wszystkie mialy modul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak ale prawa strona (zenska czesc) ma 3 kabelki czyli pod MIDa by sie zgadzalo. Problem w tym ze manetka od MIDa tez ma zenska czesc. Wiec jak niby wpiac??? cos tu jest zagmatwane tylko co do czego

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeżeli idzie z wiązką instalacji do lewej manetki to do tempomatu jest

a te dwa kabelki to drutowanie poprzedniego właściciela

Edited by Grzechu72

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli masz:

gniazdo do wtyczki z manetki tempomatu, male biale gniazdko za bezpiecznikami i duza wtyczke schowana pod servem to masz instalacje pod tempomat, wystarczy sklecic czesci i zalozyc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ok a ta czesc do prawej manetki to od czego??? (zenska czesc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pod obudowa kierownicy masz 2 gniazda

z lewej do tempomatu 4 kable

z prawej do mida 3 kable

gniazdo - zenskie

wtyczka - meskie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

rozumiem cie. pod MIDa wszystkie VB mialy wtyke?? Bo ja na razie mam TIDa oryginalnie

P.s jaki w tym byl cel ze polaczyli wtyczki od tempomatu i od sterowania komputere??

Edited by Sylvvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

gniazda mogą być ale nie muszą

różnie to w Vectrach jest

Edited by Grzechu72

Share this post


Link to post
Share on other sites

ide do auta pogrzebac troche o tym tempomacie

Ma ktos zdjecie pogladowe w ktorym miejscu ma byc zamontowany serwomechanizm???

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki servomechanizm ?

tu masz wszystko na temat montazu tempomatu

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiec tak wtyczke za kierownica mam. Musze sprawdzic jeszcze czy mam biala kostke za tablica bezpiecznikow. Wkladalem reke w poszukiwaniu mechanizmu pod maska. Znalazlem tam chyba 3 srubki do ktorego pewnie trzeba przykrecic mechanizm z linka. Nad tym miejscem jest gruba wiazka przewodow. Ale nie moglem znalezc wtyczski do mechanizmu. Hmm ciekawe gdzie sie schowala. I czy wogole jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta wtyczka jest wlasnie schowana w tej wiazce, jest trudno dostepna i zaslepiona, trzeba z niej wyciagnac zaslepke, ja po omacku ta zaslepke odkrecalem, gdyz jest ona przykrecona do karoserii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sylwek

masz tak samo jak u mnie bylo.

wtyczka od tempomatu a do niej wlozone gniazdo od mida.

wtyczka od tempomatu ma 4 przewody:

Manetka Typ I

Główny przewód + 12V przy włączonym zapłonie - czarny

"I" - Czarno żółty

"R" - Czarno brązowy

"O" (zero, reset) - czarno czerwony

Manetka Typ II

Główny przewód + 12V przy włączonym zapłonie - czerwony

"I" - zielony

"R" - niebieski

"O" (zero, reset) - szary

wtyczka od mida 3 przewody:

brazowy,

brazowo-bialy (przycisk R)

brazowo-czerwony (przycisk S)

Schematy:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

dokladniej sie chyba nie da

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzieki. Mozna by pomyslec zeby tempomacik zrobic hehe. Fajna sprawa. Ale najpierw MID. Powiedz mi czy ta wtyczka od MIDa mi sie przyda jak bede montowal MIDa??? czy podpinales do niej swoja manetke??? Czy robiles na krotko wedle porady???

Share this post


Link to post
Share on other sites

po to masz ta wtyczke zeby wpiac do niej koste od manetki.

Please login or register to see this link.

- zdjecie manetki (jak widac to gniazdo wchodzi do wtyczki ktora masz, ta jest od sedana) bez zadnego rzezbienia. jezeli masz ta kostke od mida to na 99% masz pelna instalke pod mida (w zoltej kostce powinienes miec 26 kabelkow).

Jak masz ta wtyczke to na 99% masz instalke do tempomatu:

masz benzyne a gaz na linke:

dokupisz manetke I,R,O czujnik sprzegla, serwomechanizm - zalozysz i gotowe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dobrze jest zmierzyc odleglosc od podluznicy do przepustnicy (linka idzie lekkim lukiem). Temat o montazu tempo jest -

Please login or register to see this link.

jak chcesz to jutro zrobie zdjecia bo akurat mam zdjety plastik kiery i wtyczki od tempo i mida widac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na 100% pod tempomat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mam pelna zolta kostke. kiedys liczylem. Kurde no to teraz d***. Bo zamowilem MIDa poliftowego. A moze bym podpial MIDa 26p i by od razu hulalo bez kombinacji. Tyle ze znow bym nie mial polskiego he a w tym na 99% bedzie. W zwiazku z sytuacja chyba nie bedemusial ciagnac 2 kabli od pinow licznika i 1 od ECU tylko w kostke sie zlaczkami powpinam bo wszystko w niej jest. Mam racje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...