Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość thinn86

PROBLEM Z ODPALANIEM :/

Polecane posty

Gość thinn86

Witam wszystkich forumowiczów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tak jak w opisie moja siostra ma problem w swojej vectrze B 2,0 dti z odpalaniem rano.

ogólnie historia zaczęła się przed zima gdy zmieniałem jej jedną świecę problem był taki żę ktoś wczesniej to zrobił nieumiejętnie bo wykręciłem starą z częścia gwintu juz..:/ a potem jak wkrecilem nowa to nieda sie jej wykrecic. , potem zaczęły sie problemy z odpalaniem na zimnym silniku , na chwile obecną wygląda to tak , że auto zapala po czym gaśnie po chwili i potem trzeba 10 min kręcić.

w ciągu zimy zapalal normalnie teraz sie ociepliło i zas problem powrocil:/

dodam że od zmiany świecy po zapaleniu non stop pali sie check engine..ale jak tylko sie silnik zagrzeje , zgasimy i zapalimy ponownie to kontrolka się nie świeci..

szczerze mówiąc zgłupiałem niewiem od czego to moze być może ktoś z was miał taki problem prosiłbym o jakąs porade co to może być:/

pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpala i gaśnie - wygląda na zapowietrzenie .

Pali się pomarańczowa kontrolka to trzeba odczytać kody usterek , do tego będziesz potrzebował jakiegoś fejsu (popytaj w Twoim oddziale)

Możesz sprawdzić świece czy grzałki mają przejście a robisz to w następujący sposób

przewód dajesz na + aku i później do każdej świecy po kolei ale najpierw musisz odkręcić tę zworę która łączy świeczki parami.

W ten sposób sprawdzisz czy wszystkie świece są sprawne.

Jeśli świece sprawne to jeszcze kwestia sfotu czyli grzanie świec w dodatnich tmp którego brak w starszych wersjach i pojawiają się problemy .

Edytowano przez zamela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość thinn86

hmm wydaje mi sie ze świece sa ok jakby nie byly to by kiepsko odpalal a odpala rowno na 4 gary

bylem na serwisie z ta kontrolka to mi gosc powiedzial ze blad jest swiecach zarowych skasowal ale zas to samo i ze on nie wie z czego to moze byc kazal mi poczyscic styki ale to nic nie pomoglo hmm

a to zapowietrzenie jest od swiec?? slyszalem tez taka teorie ze to moze byc sterownik na pompie , w sumie pompa byla uszczelniania rok temu na wigilie ale nie robil nic z elektronika hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...