Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość thinn86

PROBLEM Z ODPALANIEM :/

Polecane posty

Gość thinn86

Witam wszystkich forumowiczów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tak jak w opisie moja siostra ma problem w swojej vectrze B 2,0 dti z odpalaniem rano.

ogólnie historia zaczęła się przed zima gdy zmieniałem jej jedną świecę problem był taki żę ktoś wczesniej to zrobił nieumiejętnie bo wykręciłem starą z częścia gwintu juz..:/ a potem jak wkrecilem nowa to nieda sie jej wykrecic. , potem zaczęły sie problemy z odpalaniem na zimnym silniku , na chwile obecną wygląda to tak , że auto zapala po czym gaśnie po chwili i potem trzeba 10 min kręcić.

w ciągu zimy zapalal normalnie teraz sie ociepliło i zas problem powrocil:/

dodam że od zmiany świecy po zapaleniu non stop pali sie check engine..ale jak tylko sie silnik zagrzeje , zgasimy i zapalimy ponownie to kontrolka się nie świeci..

szczerze mówiąc zgłupiałem niewiem od czego to moze być może ktoś z was miał taki problem prosiłbym o jakąs porade co to może być:/

pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpala i gaśnie - wygląda na zapowietrzenie .

Pali się pomarańczowa kontrolka to trzeba odczytać kody usterek , do tego będziesz potrzebował jakiegoś fejsu (popytaj w Twoim oddziale)

Możesz sprawdzić świece czy grzałki mają przejście a robisz to w następujący sposób

przewód dajesz na + aku i później do każdej świecy po kolei ale najpierw musisz odkręcić tę zworę która łączy świeczki parami.

W ten sposób sprawdzisz czy wszystkie świece są sprawne.

Jeśli świece sprawne to jeszcze kwestia sfotu czyli grzanie świec w dodatnich tmp którego brak w starszych wersjach i pojawiają się problemy .

Edytowano przez zamela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość thinn86

hmm wydaje mi sie ze świece sa ok jakby nie byly to by kiepsko odpalal a odpala rowno na 4 gary

bylem na serwisie z ta kontrolka to mi gosc powiedzial ze blad jest swiecach zarowych skasowal ale zas to samo i ze on nie wie z czego to moze byc kazal mi poczyscic styki ale to nic nie pomoglo hmm

a to zapowietrzenie jest od swiec?? slyszalem tez taka teorie ze to moze byc sterownik na pompie , w sumie pompa byla uszczelniania rok temu na wigilie ale nie robil nic z elektronika hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×