Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
voytec123

Dziwne zachowanie X25XE

Recommended Posts

Witam.Mam kolejny problemik w viki.dziś jadąc usłysząłem ze silnik zrobił się mulasty i praca silnika zrobiła się jak w dieselu do tego na postoju az rusza cała buda....błedów żadnych nie mai żadnych oznak ostatnio.W silniku wszystko wygląda niby ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak chodzi na wolnych? jak reaguje na gaz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

obroty trzyma równo na gaz reaguje dziwnie bo obroty ma ok ale słabo sie zbiera.Dodoatkowo zauwazyłem jakby nie chodził na wszystkie cylindry.

Edited by voytec123

Share this post


Link to post
Share on other sites

w V6 lubią padac DISy, wtedy nie pali na 5 gar przewaznie, silnik niby rowno chodzi i rowno sie wkreca, ale jest bardzo ospały przy tym dzwiek jest inny, bardziej chrapiący. Od dolnych obrótów bardzo zamulony, a na juz najnizszych obrotach poszarpuje, na wysokich niby ciągnie, ale nie tak jak powinien.

To jedno z podejzen, a jaki masz obecnie przebieg?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sadurek

na 90% cewka do wymiany. było na tym na forum ostatnio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przebieg autwntyczny 356 tkm.Auto szarpało ostatnio na niskich obrotach tak do 2tyś.(kiedys nie chciało nagle odpalić-moze to byc przyczynacewki???)Gdzie wogóle znajduje się cewka???bo nie znam sie zbytnio///

Edited by voytec123

Share this post


Link to post
Share on other sites

DIS to cewka, ktora sie znajduje patrzac od przodu z prawej strony na bloku, pomiedzy skrzynia, a kolektorem ssacym, ktory trzeba zdemontowac, jest przykrecona do bloku chyba na 4 torxy. Jej uszkodzenie równiez sie objawia ciezkim odpaleniem lub dluzszym kreceniem, a padaja powyzej 200 tys km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dragonwlkp

Proponuję sprawdzić przed naprawami wszystkie węzyki, przewody itd.

Mialem podobne objawy w mojej VB X20XEV, i okazalo sie ze jakis wezyk wypadl, wystarczylo wlozyc i wszystko ok.

Zobacz najpierw to bo to nic nie kosztuje a moze zaoszczedzisz kupe kasy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiec po dzisiejszym wyjezdzi do pracy rano odpala ładnie tylko po chwili silnik zaczął pracowac jak V8 z amerykanskich krażownaików,dodatkwo cały się trzesie.Słabo się zbiera ponizej 2.500 obrotów,większe zużycie paliwa z litra na 10 km do pracy dziś wyszło prawie 1.7Litra......kable posprawdzałem i wyglądaja ok.Ma ktoś na handel cewke do V6????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup oryginalną nową cewkę. Używana również padnie i to prędzej niż sądzisz.

Ja kupiłem ostatnio nowy zamiennik i od początku nie miała prawidłowych parametrów. Oddali pieniądze ale co z tego.

Niestety ale 450zł nie wyjęte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nom ok ale są 3 rodzaje wtyczek w viki 2.5???tak wyczytałem u Stachowiaka.Musze używkę bo mysle zmienić auto na inną viki poza tym kryzys,kryzys...

Edited by voytec123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak najłatwiej sprawdzić cewkę? Odłączać po kolei po 1 garze i sprawdzać, czy jest różnica w pracy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niekoniecznie mozesz zauwazyc cokolwiek, cewka moze Ci padac a wszystki 6 garów moze pracować. Prysnij cewke wodą, powinny zaczac skakac iskry. innego sprawdzenia gdy cewka podaje iskry na wwzystkie gady nie znam

z tym ze ciezko cokolwiek zobaczyc w v-ce:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale dziwnie słychać jest silni kwłaśnie jakby nie palił na wszystkie cylindry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie jest trochę inny dźwięk, zaczął się trochę telepać czasami i nie równomiernie przyspiesza. Ale za to do 180 km/h idzie bez problemu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> (więcej nie próbowałem, bo klasa zimówek odstrasza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">).

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sciągaj fajki po kolei ale nie wszedzie sie uda w v-ve chyba:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da się ze wszystkich ściągnąć bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Chcę ściągać właśnie z cewki, bo lepszy dostęp jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem czy to jest bezpieczne, moze Cie pier.... niezle prąd ale nie jestempewien, niech sie inni wypowiedza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zgodzę się z Tobą. Szczypce i normalnie ściągasz fajki ze świec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie nie byle pewien dlatego to napsialem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem o odpinaniu przy wyłączonym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja na włączonym heheh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Wyjąłem dizś cewkę i wygląda tragicznie cała w smarze i nalocie.Zdemontowanie jej trwało niecała godzine...aż sam sie zdziwiłem.Mam pytanie gdybym inaczej podpiął cylindry pod cewkę ma to znaczenie???Bo u mnie nie były podpięte z tego co zauważyłem.Wiecie moze jak dobrze wyczsic dolot???(by wrócił biały kolor)Bo mam rózne rozpuszczalniki i mysle użyc lecz boje siętroche by farba nie zeszła...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejność podłączenia przewodów do cewki jest ważne, na cewce są liczby wg których należy podłączyc odpowiednio przewody WN.

Kolektor możesz umyć nawet nitro, bo benzyna ekstrakcyjna sobie nie radzi z tymi smarami, a nie jeden kolektor juz czysciłem przed lakierowaniem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...