Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
voytec123

Dziwne zachowanie X25XE

Polecane posty

Witam.Mam kolejny problemik w viki.dziś jadąc usłysząłem ze silnik zrobił się mulasty i praca silnika zrobiła się jak w dieselu do tego na postoju az rusza cała buda....błedów żadnych nie mai żadnych oznak ostatnio.W silniku wszystko wygląda niby ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak chodzi na wolnych? jak reaguje na gaz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

obroty trzyma równo na gaz reaguje dziwnie bo obroty ma ok ale słabo sie zbiera.Dodoatkowo zauwazyłem jakby nie chodził na wszystkie cylindry.

Edytowano przez voytec123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w V6 lubią padac DISy, wtedy nie pali na 5 gar przewaznie, silnik niby rowno chodzi i rowno sie wkreca, ale jest bardzo ospały przy tym dzwiek jest inny, bardziej chrapiący. Od dolnych obrótów bardzo zamulony, a na juz najnizszych obrotach poszarpuje, na wysokich niby ciągnie, ale nie tak jak powinien.

To jedno z podejzen, a jaki masz obecnie przebieg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

na 90% cewka do wymiany. było na tym na forum ostatnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przebieg autwntyczny 356 tkm.Auto szarpało ostatnio na niskich obrotach tak do 2tyś.(kiedys nie chciało nagle odpalić-moze to byc przyczynacewki???)Gdzie wogóle znajduje się cewka???bo nie znam sie zbytnio///

Edytowano przez voytec123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DIS to cewka, ktora sie znajduje patrzac od przodu z prawej strony na bloku, pomiedzy skrzynia, a kolektorem ssacym, ktory trzeba zdemontowac, jest przykrecona do bloku chyba na 4 torxy. Jej uszkodzenie równiez sie objawia ciezkim odpaleniem lub dluzszym kreceniem, a padaja powyzej 200 tys km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dragonwlkp

Proponuję sprawdzić przed naprawami wszystkie węzyki, przewody itd.

Mialem podobne objawy w mojej VB X20XEV, i okazalo sie ze jakis wezyk wypadl, wystarczylo wlozyc i wszystko ok.

Zobacz najpierw to bo to nic nie kosztuje a moze zaoszczedzisz kupe kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiec po dzisiejszym wyjezdzi do pracy rano odpala ładnie tylko po chwili silnik zaczął pracowac jak V8 z amerykanskich krażownaików,dodatkwo cały się trzesie.Słabo się zbiera ponizej 2.500 obrotów,większe zużycie paliwa z litra na 10 km do pracy dziś wyszło prawie 1.7Litra......kable posprawdzałem i wyglądaja ok.Ma ktoś na handel cewke do V6????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kup oryginalną nową cewkę. Używana również padnie i to prędzej niż sądzisz.

Ja kupiłem ostatnio nowy zamiennik i od początku nie miała prawidłowych parametrów. Oddali pieniądze ale co z tego.

Niestety ale 450zł nie wyjęte...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nom ok ale są 3 rodzaje wtyczek w viki 2.5???tak wyczytałem u Stachowiaka.Musze używkę bo mysle zmienić auto na inną viki poza tym kryzys,kryzys...

Edytowano przez voytec123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najłatwiej sprawdzić cewkę? Odłączać po kolei po 1 garze i sprawdzać, czy jest różnica w pracy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie mozesz zauwazyc cokolwiek, cewka moze Ci padac a wszystki 6 garów moze pracować. Prysnij cewke wodą, powinny zaczac skakac iskry. innego sprawdzenia gdy cewka podaje iskry na wwzystkie gady nie znam

z tym ze ciezko cokolwiek zobaczyc w v-ce:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale dziwnie słychać jest silni kwłaśnie jakby nie palił na wszystkie cylindry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jest trochę inny dźwięk, zaczął się trochę telepać czasami i nie równomiernie przyspiesza. Ale za to do 180 km/h idzie bez problemu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> (więcej nie próbowałem, bo klasa zimówek odstrasza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to sciągaj fajki po kolei ale nie wszedzie sie uda w v-ve chyba:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da się ze wszystkich ściągnąć bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chcę ściągać właśnie z cewki, bo lepszy dostęp jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to jest bezpieczne, moze Cie pier.... niezle prąd ale nie jestempewien, niech sie inni wypowiedza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z Tobą. Szczypce i normalnie ściągasz fajki ze świec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie byle pewien dlatego to napsialem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o odpinaniu przy wyłączonym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja na włączonym heheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Wyjąłem dizś cewkę i wygląda tragicznie cała w smarze i nalocie.Zdemontowanie jej trwało niecała godzine...aż sam sie zdziwiłem.Mam pytanie gdybym inaczej podpiął cylindry pod cewkę ma to znaczenie???Bo u mnie nie były podpięte z tego co zauważyłem.Wiecie moze jak dobrze wyczsic dolot???(by wrócił biały kolor)Bo mam rózne rozpuszczalniki i mysle użyc lecz boje siętroche by farba nie zeszła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejność podłączenia przewodów do cewki jest ważne, na cewce są liczby wg których należy podłączyc odpowiednio przewody WN.

Kolektor możesz umyć nawet nitro, bo benzyna ekstrakcyjna sobie nie radzi z tymi smarami, a nie jeden kolektor juz czysciłem przed lakierowaniem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×