Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Koziolek

Brak mocy

Polecane posty

Gość Koziolek

Witam.

Oto moje bledy:

Total number of fault codes: 3

P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit

(0A) - Not present

P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal

(0D) - Not present

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)

(05) - Not present

Czy to wskazuje na czujnik walu korbowego? Prosze o pomoc, dzieki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1335 -- Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej

0725 -- Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni

0400 -- Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR

pozwoliłem sobie na wpisanie co oznaczają poszczególne kody.

1 bląd może wyskoczyć przy bardzo brudnym filtrze paliwa i wtedy jest sygnalizowanie uszkodzenia pompy lub jej wadliwe dzialanie.

co do 3 sprawdz wezyki podciśnieniowe, gumki i wszystkie te miejsca gdzie one dochodzą. są trzy elektrozaworki gdzie dochodzą tez te węże . węzyki masz jeszzce pod filtrem kabinowym. ale najważniejsze jest !!!! to co dochodzi do EGRu. może się wysunał , gumka sie przetarła lub pękł.

osobiście tak mialem - pękniety wężyk przy egr a ze skrzyżowania ruszałem jakbym ciagnał czołg- potem już na dwójce szedł normalnie. Sprawdz najpierw te rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też miałem podobny problem z tym że check pojawiał się po rozgrzaniu silnika. Po podłączeniu do kompa okazało się że mam dwa błędy:p0725-czujnik prędkości obrotowej ( fałszywy sygnał)i p1335-sygnał DZG MSG/PSG (sygnał niezrozumiały).Pierwszy błąd to czujnik obrotów wału a drugi to błąd z pompy.Ponieważ też nie działał obrotomierz postawiłem na czujnik obrotów wału i był to strzał w dziesiątkę.Za czujnik zapłaciłem 130 zł( orginał boscha) i wymieniłem sam. Viki śmiga jak nowa! Mechanik straszył mnie że to może być czujnik obrotów pompy(ten drugi błąd)a to już większy wydatek.Nie napisałeś czy świeci sie check. Jeśli nie działa ci tez obrotomierz to stawiałby na czujnik obrotów wału korbowego.

Edytowano przez misiek74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×