Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Koziolek

Brak mocy

Recommended Posts

Guest Koziolek

Witam.

Oto moje bledy:

Total number of fault codes: 3

P1335 - Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit

(0A) - Not present

P0725 - Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal

(0D) - Not present

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)

(05) - Not present

Czy to wskazuje na czujnik walu korbowego? Prosze o pomoc, dzieki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1335 -- Nieprawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej

0725 -- Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni

0400 -- Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR

pozwoliłem sobie na wpisanie co oznaczają poszczególne kody.

1 bląd może wyskoczyć przy bardzo brudnym filtrze paliwa i wtedy jest sygnalizowanie uszkodzenia pompy lub jej wadliwe dzialanie.

co do 3 sprawdz wezyki podciśnieniowe, gumki i wszystkie te miejsca gdzie one dochodzą. są trzy elektrozaworki gdzie dochodzą tez te węże . węzyki masz jeszzce pod filtrem kabinowym. ale najważniejsze jest !!!! to co dochodzi do EGRu. może się wysunał , gumka sie przetarła lub pękł.

osobiście tak mialem - pękniety wężyk przy egr a ze skrzyżowania ruszałem jakbym ciagnał czołg- potem już na dwójce szedł normalnie. Sprawdz najpierw te rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem podobny problem z tym że check pojawiał się po rozgrzaniu silnika. Po podłączeniu do kompa okazało się że mam dwa błędy:p0725-czujnik prędkości obrotowej ( fałszywy sygnał)i p1335-sygnał DZG MSG/PSG (sygnał niezrozumiały).Pierwszy błąd to czujnik obrotów wału a drugi to błąd z pompy.Ponieważ też nie działał obrotomierz postawiłem na czujnik obrotów wału i był to strzał w dziesiątkę.Za czujnik zapłaciłem 130 zł( orginał boscha) i wymieniłem sam. Viki śmiga jak nowa! Mechanik straszył mnie że to może być czujnik obrotów pompy(ten drugi błąd)a to już większy wydatek.Nie napisałeś czy świeci sie check. Jeśli nie działa ci tez obrotomierz to stawiałby na czujnik obrotów wału korbowego.

Edited by misiek74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...