Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
SNOWSURFER

Odłaczenie grzania przepustnicy

Polecane posty

Witam, wczoraj wszedlem do naszych szanownych kolegów z VU i przeczytalem ze chłopaki prócz wywalenia pompki powietrza wtórnego, zaslepienia egr odłączaja jeszcze grzanie przepustnicy ale jak zadalem pytanie czy to daje jakies wymierne sefekty uslyszalem tylko ze nie podgrzewa powietrza zasysanego. To jakby oczywiste ale czy tu nie chodzi raczej o to zeby przepustnica sie nie oszraniała podczas mrozów a wpływ na ogrzewanie powietrza jest znikome raczej... co sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest ze im zimniejsze powietrze dostarczone do cylindrow tym jest go wiecej, a co za tym idzie zwieksza sie moc/moment, dlatego np czeste pozytywne odczucia są w nocy.

Ale czy tu akutar cos to da, trzeba było by sprawdzic. Odłacz weze od przepustnicy i je "zmostkuj", jak nic to nie da, to podłaczysz spowrotem.

EDIT:

Wczoraj odłaczyłem je u siebie przy okazji mycia przepustnicy i na moje, jesli jest to obiektwne, to odczucia sa jak by było delikatnie gorzej, ale tak jak mowie, tylko takie odczucia.

Podłaczyłem spowrotem.

Edytowano przez Magik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie wczoraj zafundowałem takiego moda. W związku ze zmiana podłączenia reduktora LPG, który to właśnie był podłączony do grzania przepustnicy....tak tak... zabrałko mi owego przewodu. Skozystałem z okazji i zdemontowałem także metalową rurkę, która to idealnie przeszkadzała w prowadzeniu przewodów WN. Nie zauważyłem jakichś wyraźnych zmian na + lub - . Jedyny plus jaki zauważyłem, to bezproblemowe odpowietrzenie układu chłodzącego. Wg mnie w/w ogrzewanie znajduje się powyżej lustra w zbiorniczku wyrównawczym, co powoduje powstanie korka powietrznego w tym akurat elemencie układu chłodzenia, lub jak kto chce ogrzewania. Brak jakichkolwiek oznak migania kontrolki. Silnik pracuje równo. Ogólnie w tych warunkach pogodowych mogę uznać, że to był niepotrzebny złom do osiągnięcia ECO. Jest to moja opinia po przejechaniu około 40 kilometrów.

Apropo okurzacza, też go eksperymentalnie wymontowałem....nie mam kata więc zaryzykowałem....minej kilogramów pod maską

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">. EGR na razie odpuszczam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze grzanie przepustnicy stosowane jest aby zima nie zbierał sie szron wewnątrz, innego zastosowania nie widze. po dłuzszym czasie i zastanowieniu dochodze do wniosku ze nie widze sensu odłaczania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×