Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
SNOWSURFER

Odłaczenie grzania przepustnicy

Recommended Posts

Witam, wczoraj wszedlem do naszych szanownych kolegów z VU i przeczytalem ze chłopaki prócz wywalenia pompki powietrza wtórnego, zaslepienia egr odłączaja jeszcze grzanie przepustnicy ale jak zadalem pytanie czy to daje jakies wymierne sefekty uslyszalem tylko ze nie podgrzewa powietrza zasysanego. To jakby oczywiste ale czy tu nie chodzi raczej o to zeby przepustnica sie nie oszraniała podczas mrozów a wpływ na ogrzewanie powietrza jest znikome raczej... co sadzicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktem jest ze im zimniejsze powietrze dostarczone do cylindrow tym jest go wiecej, a co za tym idzie zwieksza sie moc/moment, dlatego np czeste pozytywne odczucia są w nocy.

Ale czy tu akutar cos to da, trzeba było by sprawdzic. Odłacz weze od przepustnicy i je "zmostkuj", jak nic to nie da, to podłaczysz spowrotem.

EDIT:

Wczoraj odłaczyłem je u siebie przy okazji mycia przepustnicy i na moje, jesli jest to obiektwne, to odczucia sa jak by było delikatnie gorzej, ale tak jak mowie, tylko takie odczucia.

Podłaczyłem spowrotem.

Edited by Magik123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sobie wczoraj zafundowałem takiego moda. W związku ze zmiana podłączenia reduktora LPG, który to właśnie był podłączony do grzania przepustnicy....tak tak... zabrałko mi owego przewodu. Skozystałem z okazji i zdemontowałem także metalową rurkę, która to idealnie przeszkadzała w prowadzeniu przewodów WN. Nie zauważyłem jakichś wyraźnych zmian na + lub - . Jedyny plus jaki zauważyłem, to bezproblemowe odpowietrzenie układu chłodzącego. Wg mnie w/w ogrzewanie znajduje się powyżej lustra w zbiorniczku wyrównawczym, co powoduje powstanie korka powietrznego w tym akurat elemencie układu chłodzenia, lub jak kto chce ogrzewania. Brak jakichkolwiek oznak migania kontrolki. Silnik pracuje równo. Ogólnie w tych warunkach pogodowych mogę uznać, że to był niepotrzebny złom do osiągnięcia ECO. Jest to moja opinia po przejechaniu około 40 kilometrów.

Apropo okurzacza, też go eksperymentalnie wymontowałem....nie mam kata więc zaryzykowałem....minej kilogramów pod maską

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">. EGR na razie odpuszczam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uwazam ze grzanie przepustnicy stosowane jest aby zima nie zbierał sie szron wewnątrz, innego zastosowania nie widze. po dłuzszym czasie i zastanowieniu dochodze do wniosku ze nie widze sensu odłaczania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...