Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość misiek 25

vectra C 20 DTI

Polecane posty

Gość misiek 25

Dzień dobry jestem nowy na forum i czy ktoś może mi cos doradzic lub podpowiedziec odnosnie problemu a wyglada on tak ;

w mojej vektrze c 2.0 dti dzieje sie cos dziwnego tydzien temu pojechalem na komputer i wyskoczyly bledy : czujnika cisnienia w kolektorze , erg , czujnika cisnienia bezwzglednego BLAD P0105 , czujnika cisnienia atmosferycznego BLAD : P1105

wspomne tutaj tylko ze kontrolka z kluczykiem jest i chodzi troche mułowato i jak sie rozpedze powyrzej 1000 obrotow w czasi jazdy wylacze i wlacze stacyjke to kluczyk sie nie swieci jednak ponirzej 1000 obrotow natychmiast sie pojawia .

po wymianie egr i czujnika cisnieni w kolektorze pojechalem dzis na komputer poraz kolejny i ukazaly sie te same bleby jednak stwierdzili ze brakuje sterowania .

Czy ktos mial podobny problem jesi tak prosze o rady .

Drugi problem polega na tym ze po skonczeniu plynu w spryskiwaczu kupilem drugi nalalem go ale spryskiwacze przestaly dzialac ( nie pryskaly , nie sa zatkane ) . a wycieraczki dzialaja na najwyzszych obrotach potym jak wyjalem i ponownie włożyłem bezpieczniki tak .

Zaóważylem jeszcze ze dmuchawa dziala tylko na 4 pozomie .

Czy ktos moze mi podaj położenie bezpiecznikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. napisz to po polsku i określ czy chodzi o 1105 czy o 0105

2. sprawdź czy działa pompka - ops bezpieczników jest na forum (poszukaj)

3. napisz jaka masz klimę

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z błędami w 2.0 DTH. Na trasie pojawił się kluczyk i tryb awaryjny. Zrobiłem tak ok 150km. Samochód ostygł i wszystko minęło. Trasa powrotna bez błędów. Sprawdziłem komputer - wyszło:

P0100 (67) - Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
P1105 (FA) - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
P0105 (FA) - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
P0110 (07) - Intake Air Temperature Sensor Circuit High Input

Skasowałem błędy i było tydzień spokoju. Dzisiaj wyskoczyło znowu. Podmieniłem przepływkę (miałem jedną w zapasie), posprawdzałem przewody i wtyczni - wyglądają na OK. Niestety - kluczyk wyświetla się nadal.

Czy ktoś zna przyczynę?

Gdzie szukać rozwiązania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

te błędy są od czujnika ciśnienia doładowania najprawdopodobniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz na myśli ten czujnik na początku przepustnicy, to możesz mieć rację. Wyjąłem i poruszałem jego wtyczką, a dodatkowo przedmuchałem go (po zdjęciu rury dolotowej) sprężonym powietrzem.

Na razie błąd się nie pojawia.

Zobaczymy jak się to zachowa w trasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Umyj go porządnie. Ja go całego raz na jakiś czas kąpie w płynie do mycia silników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×