Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
koliber

Przednie zawieszenie ??hmmmm

Polecane posty

Witam;)

U mnie problem zaistniał taki ze strasznie zaczeło mi walic przednie prawdopodobnie zawieszenie czemu przednie ?? bo 2 miesiące temu w tylnym wymieniałem wszystkie tuleje na wachaczach ale to tylko z tyłu ;/ i juz sam nie wiem co mi tak wali ale wydaje mi się ze przód ;/;/a co to moze byc tego nie wiem jak myslicie ??Najbardziej to słychac to jak jade po dziurach wiadomo... Dodam ze kierownica jak ją puszczę skręca mi w lewo a gdy zacznę hamować przykładowo przy prędkości 10km/h to bardzo mocno mi się sama skręca w lewo ;/(kiedy ją puszczam) dodam ze 2 miesiące temu była ustawiana zbieżność i nic to nie pomogło chodzi mi o kierownicę bo z nią jest taki problem od kąd zaczoł walić przód zawieszenie to nawet kierownica nie jest ustawiona prosto zeby auto się prowadziło tylko zeby jechac prosto autem kierownica ma leciutki skręt w lewo.

Moze odrazu zapytam co jeszcze jedną zecz mimo tego ze nie ten dział

Ostatnio cos przy skęcaniu w lewo lub prawo nie zawsze ale np 2 raz w tygodniu dzieje się cos takiego ze podczas skrętu jak by na czas skręcania puszczało wspomaganie i ciężkooo się skręca ;// po chwili puszcza i jest ok ... dziwne dodam ze nie wymieniałem płynu od wspomagania jeszcze ale czy to cos da ?

P.S dodam jeszcze ze 2 miesiące temu były sprawdzane tez amortyzatory i z tego co pamietam to przód lewa prawa 91% i 93% tył natomiast lewa prawa 72%oraz74%

O co kaman panowie bo juz moja granica wytrzymałości się skończyła !!!

pozdrawiam i thx za wszelkie info

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

koliber

Edytowano przez koliber

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności zobacz w jakim stanie są łożyska oraz poduszki mcpersona, obstawiam że w tym może tkwić problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

o to chodzi ??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość urbek

Tak kolego o to chodzi ale zainwestuj w nowe czesci a poduszka najlepiej orginal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

ja mam to samo u siebie w V6. Wymienione mam wszystko:tuleje na wahaczach, sworznie, łączniki + gumy stabilizatora, obie poduszki i łożyska mcpersona, amorki mają po 85%, końcówki też wymienione i.... dalej puka. W prawym kole, jak przejade przez dziury z mniejszą prędkością. Dowiedziałem się że to mogą być wyrobione sprężyny (mają 270kkm), co o tym sądzicie? bede wymieniał je na dniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a koncowki i drazki kierownicze zmieniane byly ??

jak drazki sa wybite to wala jak najete

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie to moze inaczej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Od czego zacząć najprosciej oraz co sprawdzic zeby nie inwestować bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie waliło ostatnio wymieniłem końcówke wachacza i gumy z łacznikami na sabilizatorze-dalej wali zabieram sie za gumy na mcpersonie w przyszłym tyg

a końcówki jak gawlak pisze to pewnie mam od nowosci z fabryki i zaczynam czuć dyskomfort przy kreceniu kierą wiec pewnie też wołają o pomste do nieba

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

generalnie jak na dole nie ma luzów to bym obstawiał te górne gumy ,ja u siebie na pewno wymienie,a że zawias twardszy to pewnie je ładnie wytłukłem ....

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najlepiej od sprawdzenia zawieszenia,

nie wiem czy masz mozlowosc gdzies je sprawdzic na trzepakach.

to ze sciaga przy hamowaniu to moze byc tez wina hamulcow.

ktorys lapie mocniej.

ale na poczatek sprawdz czy nie masz wybitych gum w wahaczach i przy stabilizatorze.

Edytowano przez diablo2204

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no wlasnie nie mam ;/;/i w tym problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm mysle ze samemu tez dal bys jakos rade to sprawdzic.

najlepiej we dwoch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a konkretniej ??w jaki sposób ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz jakas lyzke montarzowa?taka metalowa?

albo jakis wiekszy przecinak?

jesli tak to idz do samochodu sciagnij kolo i wcisnij lyzke przy mocowaniu wachacza i naciskaj na nia.

z koncowkami to niech ktos porusza kierownica a Ty trzymaj dlon na koncowce dokladniej w tym miejscu gdzie jest guma(oslona koncowki)

przy piescie.

tymi sposobami mozesz sprawdzic co nie co ale oczywiscie lepiej bylo by sprawdzic zawieszenie na szarpakach.

z biedy jesli dobrze poogladasz to tak tez dasz rade

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

mysle ze dobrze wytlumaczylem, jesli nie to pytaj czego nie rozumiesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

oporałem się z moim stukaniem

tak jak pisałem kilka postów wyżej: wszystko było wymienione sprawdzane itp a dalej pukało. Winna okazała się sprężyna: wyglądała na dobrą dlatego jej nie ruszałem (chociaż miałem ją pare razy na wierzchu). Wsadziłem dziś inną i jest cisza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam nie będe zakładał nowego tematu więc podepnę sie tutaj. Jakie polecacie amorki do naszych viki?? mam zamiar wymienić i nie wiem jakie wybrać( kayaba, magnum)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

moze glupie pytanie zadam ale jakie masz zawieszenie?

seryjne? czy obnizone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jedziesz na pierwszą lepszą stację diagnostyczną mówisz że masz coś nie tak i gość ma obowiązek ci to zdiagnozować. Takie jest prawo w naszym kochanym kraju. Potem na odchodne dajesz gościowi 20 zł na dobą dalszą współpracę i jedziesz po części. Ja zawsze tak robie i nigdy ale to nigdy w tym czy zeszłym autku żaden diagnosta mi nie odmówił takiej kontroli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mam seryjne zawiesznie,zagladałem i chyba sa to jeszcze amorki prosto z lini produkcyjnej (tabliczka GM na amorku sachs)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×