Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość jarekgdansk

drgania kierownicy i problem ze wspomaganiem

Polecane posty

Gość jarekgdansk

Witam

Od kilku tygodni (2-3) mam taki problem - przy różnych prędkościach (brak jakiejś reguły) kierownica drga dość mocno i dodatkowo przy skręcaniu lekko przeskakuje - normalnie tego bym nie wyczuł ale po drganiach zwróciłem uwagę, że jak lekko skręcam to wyraźnie wyczuwalne sa takie lekkie przeskoki - nie przechodzi płynnie tylko takimi przeskokami (auto skręca bez problemu). Dodatkowo od czasu do czasu szwankuje wspomaganie (dotą w przeciągu tych 3 tygodni zdarzyło się moze z 5 razy) - skręcam kierownicą i nagle koniec wspomagania jakis taki opór i wtedy na siłę muszę skręcić kołami (stres to był na rondzie jak nagle w polowie się skończyło wspomaganie)

Czy ktos może podpowiedziec co to może być? Może jakiś trop

Bylem u mechanika i wymienił mi tylko uszczelniacz wału z przodu (bo popuszczal olej) ale tak mówił, ze nie widzi zadnych śladów wycieku na układzie kierowniczym czy by coś z pompą sie działo. Może ktoś ma jakiś pomysł - moje autko to Vectra B kombi diesel z silnikiem 2.0 z 97 r.

pzdr i dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tym skręcaniem i oporem mam to samo ;/ i tez nie wiem czemu tak się dzieje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawial magiel...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jarekgdansk

A czy może ktos sie orientuje czym moze byc spowodowane uszkodzenie maglownicy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przebiegiem i zmęczeniem samochodu, magiel po prostu się zuzywa, w vectrach ok. 180-220 tyś km trzeba regenerować ( z reguły ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak skręcasz na maksa w prawo czy w lewo i dajesz w "pedał" jest zgrzytanie ?? jak tak to na moje przeguby... a drganie kierownicy jedź do wulkanizacji sprawdź wyważenie + ciśnienie w kołach oraz czy nie masz krzywych felg

w jeśli chodzi o wspomaganie to może pompa już się skończła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi też ciężko chodzi kierownica i też nie ma na to jakiejś reguły po prostu raz jest ciężej a raz lżej może wymiana paska klinowego i wymiana płynu wspomagania coś da bynajmniej ja tak będę próbował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jarekgdansk

Dzisiaj dopompowałem koła na ciśnienie poprawne 2,1-2,2 z przodu i 2,8-2,9 tył. Drgania kierownicy ustały

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Dzięki wielkie

Zobaczę jeszcze te wspomaganie jutro jak chodzi na dluzszej trasie moze tez bedzie OK

pzdr

i dzięki !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś powiedzieć jak to teraz jest z tym płynem do wspomagania

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

z linku wynika że jest on zastępstwem wersji 2/3 a co z kolorystyką płynu mój wygląda na żółty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja lalem chyba czerwony ... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

u mnie ostatnio też problemy ze wspomaganiem, podmieniłem już pompę ale niestety nie pomogło, więc wygląda na magiel i oprócz ciężko kręcącej się kierownicy jeszcze bardzo nierówności drogi przenoszą się na koło kierownicy co pewnie też może wskazywać na przekładnię

I tu moje pytanie, gdzie dobrze robią przekładnie we wrocławiu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jaki powinien być kolor tego płynu u taty w x18xe jest czerwony a u mnie to kit wie jaki to kolor wygląda na żółty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie spotkałem w VB żółtego - we wszystkich czerwony był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli jakaś faja wlała byle co i pewnie dlatego mi tak kiera ciężko chodzi ciekawe czy to w ogóle płyn od wspomagania jest możesz mi powiedzieć jak całkiem opróżnić układ od tego badziewia czytałem że po zlaniu z zbiornika uruchamia się silnik i powoli kręci kierownicą wtedy wypluje resztki syfu nie wiem ile w tym prawdy bo nie chce pompy zajechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×