Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
OMG

Geometrai przód a wyrąbana tuleja z tyłu.

Polecane posty

Muszę zrobić geometrię przodu bo to jest prawdopodobną przyczyną ścinania mi krawędzi opony od wewnątrz tylko na jednym kole.

Ale wyczaiłem,ze prawdopodobnie mam uszkodzoną tuleję pływającą z tyłu-to się jeszcze okaże co tam dokładnie stuka.

I czy mogę zrobić geometrię przodu pomimo prawdopodobieństwa jakiś luzów z tyłu ?

Trochę banalne pytanie ale wolę spytać zanim wydam nie potrzebnie forsę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość womar

Zrobic mozesz...ale czy to ma sens? Przeciez i tak bedziesz musial wymieniac tuleje to moim zdaniem najpierw wymienic tuleje a potem robic geometrie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie mylcie pojec geometria i zbieznosc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

geometria to cale zawieszenie przod i tyl

a zbieznosc sam przod i jest czescia geometrii (jesli sie ja robi)

oczywiscie jak tyl do roboty to robic a pozniej geometrie ustawiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak szczerze to geometri w VB sie nie ustawia tylko zbieznośc przodu i tyłu, ponieważ w tych autach kąty są nieregulowane, a więc geometria to wlasnie ustawienie tego wszystkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak nie sa regulowane ??

tyle razy o tym bylo ze bania mala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

geometria to ustawienie koła w pionie i w poziomie, a wiec gdy koło stoi w negatywie lub pozytywie oraz w przypadku gdy koła śą zbiezne lub robiezne, a okreslenie geometria ogólnie się przyjeło jako okreslenie regulacji, w ktrórych reguluje się samą zbieznosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafał GWE

Gdy pływająca jest wybita zmienia się kąt pochylenia koła ,a gdy zmienia się kąt ucieka zbieżność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, zbieznosc przodu ustawia sie względem tyłu, a więc tył musi byc ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafał GWE

właściwie to geometrię ustawia się do osi auta , co nie zmienia faktu że zawieszenie nie powinno mieć luzów ,bo wtedy kasa wyrzucona w błoto

Edytowano przez Rafał GWE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem u polecanego mechanika i okazało się,że tył jest zdrowy i stuka tradycyjnie guma na stabilizatorze.

Ale za to okazało się że mam wywalone łączniki stabilizatora przód i sworzeń wachacza czyli po robocie i tak geometria musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×