Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sylvvek

Zbiornik Paliwa - wymiana

Polecane posty

Dobra porada, podpialem aby sie nigdzie nie zawieruszyla

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie nie moge załozyc tego oringu...próbowąłem na wiele sposobów i nie chce spasowac(wymoczyłem ją we wrzątku i tez nic)i nie zamontowąłem jej.Za to mocno podokrecałem resztę.było trochę czuc paliwo wewnątrz i zakreyłem szmatką całośc i problem zapachu zniknął a wycieków paliwa niema:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No to co zrobiles nie jest do konca dobre. Jesli to byl tem san oring co wyciagnales to musi wejsc. Zaloz go na dekiel dobrze i wtedy wciskaj dekiel mocno. Czasami druga osoba musi pomoc. Dociskajcie we dwoch doslownie na ha..a zaloz blaszke i bij mlotkiem w srubokret. Musi wejsc. Tez nie moglem kiedys zalozyc.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko co to jest ten niebieski wezyk na 5 zdjeciu? On biegnie nad bakiem i mam wrazenie u siebie ze z niego cieknie, chociaz moge sie mylic. Bo splywa po baku i kapie z niego ale bak jest caly. To leci gdzies z nad baku. Ten niebieski wezyk mogl peknac? Jak to sprawdzic? Musze zdemontowac bak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten niebieski wezyc idzie od filtra paliwa do silnika. Jesli gdzies nim zachaczyles to mozliwe ze jest naruszony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wiecie może czy zbiorniki w benzynach i dieslach są takie same? Bo mój też cieknie, a dużo ciężej znaleźć zbiornik od diesla. Z tego co widziałem to nowe są uniwersalne, ale kolesie na szrocie mówili, że niby czymś się różnią. A skłonny bym był zakupić od benzyny bo i szybciej i taniej by wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego Sylvvek mam jedno pytanie do ciebie. Robiłeś to na kanale? Bo mój bak też już od jakiegoś czasu cieknie, tylko nie mam kanału, a nie wiem czy dam radę sam bez niego na podwórku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bez kanału albo podnośnika nie podchodź do tematu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli nawet jakbym go podniósł na kobyłkach czyt. pieńkach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I będziesz kładł się pod samochód aby to wszystko wyciągać ?

Możesz spróbować ale nie opuścisz chyba opasek stalowych, które podtrzymują zbiornik...

Kanał albo podnośnik i nie kombinuj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja robilem w kanale ta operacje. I tez ci tak radze bo jest najwygodniej. Pasy trzymajace zbiornik sa bardzo elastyczne tak ze sie nie martw. Samemu to zrobisz bez problemu. Filozofi w tym nie ma zadnej.

P>S Baki od benzyny i diesla sa takie samiutkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bari

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Są takie same...a czy można spotkać różnej pojemności? Tzn. 50 l i 60 l? Czy wszystkie są 60 l? Wymieniono mi zbiornik ale nie wiem czy na 50 l? Czy jest taka możliwość? Widzę że pompa paliwa nie jest jakby włożona do końca i nie mogę do końca zamknąć tego dekla co jest pod siedzeniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym potwierdzić, że zbiorniki od benzyny i diesla są takie same. Na szrotach "fachowcy" upierali się, że się różnią. Kupiłem używkę od benzyny i jest identyczna. Różni się tylko wkładem do koszyka, a wkład wystarczy przełożyć ze starego. Także dzięki za poradę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zbiornik zmieniony jak najmniejszym kosztem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bari

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czy wszystkie zbiorniki paliwa czy to od benzyny czy od diesel'a mają jedną pojemność tzn. 60 l? Czy może są też i takie co mają 50 l? Wiecie coś na ten temat? A może gdzieś na zbiorniku jest napisana pojemność i da się ją odczytać, gdy zbiornik jest już założony?

Pozdr.

Edytowano przez bari

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie spotkałem się z dwoma pojemnościami zbiorników. W katalogach też jest jeden uniwersalny do diesla i benzyny 60l. A ten smok (pompka) wskoczył w zatrzaski koszyka w zbiorniku? Jeśli nie to spróbuj go wyciągnąć i sprawdzić czy mechaniory nie zostawili czasami jakiejś części pod smokiem np. z wyposażenia zbiornika benzyny. U mnie tak było bo kupiłem zbiornik od benzyny i ona ma krótszą pompkę i taką podkładkę pod nią. Diesel ma prostszą budowę smoka, tj. sama taka puszka na zatrzaskach, na dole wciskane sitko i nic więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bari

Jak zdąże jeszcze dzisiaj to wyciągne pompę paliwa i zajrze czy czasem po tej wymianie nie zostawili niczego zbędnego...albo i może źle włożyli, nie do końca...pompę paliwa wycignę, przewody po odłączam i sprawdzimy to... Sugeruje że mogą być 50 litrowe zbiorniki bo jak zatankuje po sam korek to na liczniku wskaże mi właśnie 50 l...chyba że coś z pływakiem jest nie tak... Napisze co i jak po "oględzinach"... Dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jarek_Lodz

Witam,

porada pomogla mi w wymianie weza laczacego wlew i bak. Jednak dla wygody proponuje dodatkowo :

1. Wykrecic wlew paliwa (jeden wkret pod guma uszczelniajaca i jedna sruba wkrecana w podwozie)

2. Nie ma potrzeby odcinac doplywu paliwa przy pompce, wygodniej jest wypiac trzy zlaczki przy prawym progu pasazera oraz wtyczke pradowa przy pompce. Weze paliwowe opasaja bak i sa przypiete do niego metalowymi klipsami.

3. Myslalem ze weze paliwowe to nie jest droga kwestia, ale jak poczytalem (ok. 200 PLN) to zmienilem zdanie. Mozna to jednak zmienic. Weze paliwowe mozna kupic w STOMIL'u Grubszy to srednica 40 mm (0,5 mb) wezszy to 18 mm (0,5 mb) (oryginal ma 18 z jednej 20 z drugiej - 18 pasuje) calosc kosztowala ok 30 PLN.

4. Proponuje wyjac srodkowy tlumik (wersja bez kanalu czy podnosnika kolumnowego - naprawa na lewarek i kobylki). Do zlozenia tlumika uzyc pasty uszczelniajacej do tlumikow.

Mam nadzieje ze pomoglem

Pozdrawiam.

Jarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymiana zbiornika paliwa w dti:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość =KAVENS=

Naprawdę pomogła mi ta porada ale bez kanału lepiej się za to nie brać.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fakszirak

hej, mam pytanie - jaka jest żywotność baku paliwa w vectrze? Konkretniej, kiedy zmuszeni byliście wymieniać bak? Mam 10 latka i wszystko wskazuje na przerdzewiały zbiornik, ale mogę się mylić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak na prawdę to nie ma reguły,

u Mnie w aucie z 01r. też zaczyna się pocić... jak na razie bez jakiś spektakularnych wycieków ale pewnie to tylko kwestia miesięcy że przyjdzie na niego pora

Niestety jest to kolejny newralgiczny element Vectry B który poddaje się korozji wskutek czego na zgrzewach dochodzi do mniejszy/większych przecieków paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam nieszczelność na pokrywie kubeczka w zbiorniku paliwa i przez to przy małej ilości paliwa układ się zapowietrza i już nie odpala. Czy da się to jakoś zrobić? Czy trzeba kupić nowy zbiornik(używany czy nówka)? I czy jak coś to oryginał czy zamiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymieniłem u siebie w aucie zbiornik...

Na początku chciałbym jedną sprawę dopowiedzieć... pada wiele pytań, czy zbiorniki są zamienne (PB -> ON, ON -> PB) - są zamienne ale jest jeden temat który chciałbym poruszyć

Okazuje się że zbiorniki dieslowskie mają dodatkową przegrodę w centralnej części zbiornika, benzynowe niestety jej nie posiadają/ (przynajmniej Ja taki kupiłem)

Pytanko... czy ktoś jest zorientowany w temacie, czy aby diesel ze zbiornikiem benzynowym się nie zapowietrzył (jazda pod górkę z małą ilością paliwa)?

Edytowano przez matrox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli faktycznie maja przegrode ( czego nie zauwazylem ) to odpowiedzialna jest ona wlasnie za tzw przytrzymywanie paliwa przy pompie podczas przechylu samochodu. Dotyczy to szczegolnie malej jej ilosci. Wiec zapowietrzenie jak najbardziej mozliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×