Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest xadamx

Błąd poduszki 31

Recommended Posts

Guest xadamx

hejka

mam VB po nieduzej przygodzie. jak ja tylko kupowalem to kontrolka sie swiecila. okazuje sie ze to blad 31 czyli cos z poduszka kierownika. mam do was pytanko. czy tasma i sterownik podejda z poliftowej VB do przedliftowej z 99roku. bo jesli okazaloby sie ze poduszki sa zamontowane, a zostala kwestia tego ze sterownik lub tama niewymieniona to kupilbym i podmienil. acha moja ma 4 poduszki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejdą, najprawdopodobniej poleciała tylko tasma bardzo często tak się dzieje, więc zacznij od tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest xadamx

mysle ze nie bedzie to tylko kwestia tasmy bo klakson dziala normalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie tez wyskakuje blad 31 co jakis czas od tygodnia. ostatnio jak uderzylem w zlosci w kiere to wyskoczyl blad 31

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">.

oznacza on za wysoka rezystancje ktora moze wynikac ze stanu tasmy.

u mnie tez dzialaja klaksony.

sterowanie radiem tez dziala natomiast czasem sie cos zeswiruje, bo np. naciskajac VOL + radio sie scisza, VOL - podglasnia. wczesniej tego nie bylo. zaczelo sie to wszystko od momentu pojawienia sie bledu 31.

po niedzieli sprawdze OS rezystancje jakie sa na poszczegolnych zaplonnikach, oraz najprawdopodobniej wymienie tasme.

cytat z podobnego tematu: "A mi padł sensor poduszek swojego czasu i co też pokazywało za każdym razem co innego pól samochodu rozebrałem, interfejs od czasu do czasu nie mógł się połączyć z sensorem. Więc postanowiliśmy podmienić sensor i jak rączką odjął do dzisiejszego dnia się nic nie pali.

Najczęściej pokazywał się błąd od poduchy kierowcy -> 31 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej kierowcy, uwalona była też taśma która od czasu do czasu łączyła i raz błąd udało się skasować a drugim razem już nie wszystko zależało od położenia kierownicy."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...