Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość mlody1990

Zawieszenie badziew czy nadaje się??

Polecane posty

Gość mlody1990

Witam Panowie zbliża się wiosenka więc trzeba zacząc coś modzić przy Opelku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zamierzam kupić gwintowane zawieszenie firmy TA TECHNIX do mojej Viktorii jak mylicie jest ono warte swojej ceny a może ktoś ma z was założone tego typu zawieszenie i mógłby mi doradzić i wypowiedzieć jak się sprawuje?? :)Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy czego oczekujesz.

Zawiasy firm Jamex, MTS Technik, GT Cupline, TA Technix to jedno i to samo g**no. Jak chcesz mieć taczkę(w sensie twardości zawieszenia)to bierz TA Technix, jak chcesz zawias, który będzie trzymał w zakrętach i coś tłumił z nierówności, to lepiej rozejrzeć się za używką KW, Koni itp.

Warto sobie odpowiedzieć na jedno pytanie, czy nowy zawias, który kosztuje tyle co używka markowego może być dobry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wczesniej kolega Cursor pisał nie warto kupować tej firmy lepjej dołożyći kupic coś lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wypowiedz kolegi un-ix

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-> zgadzam sie z wypowiedzia kol. Cursor. moja opina w temacie tego zawieszenia w linku powyzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja się nie zgodzę z opinią,że to g... Kolega kupował rok temu to Passata B5 kombi i też miał obawy.Chciał minimalnie obniżyć samochód a zakup czegoś markowego wychodził kosmiczne pieniądze.Zaryzykował i jest bardzo zadowolony.Stosunek ceny do jakości jest w tym przypadku całkiem,całkiem.Trakcja również jest dobra,niestety jedynym minusem w stosunku do seryjnego zawieszenia jest twardość (miało być niżej ale nie twardo jak beton),która jest większa.Mając spore doświadczenie z rajdowymi zawieszeniami dla mnie jest bardzo fajne i jeszcze z zapasem natomiast dla niego jak na duże,komfortowe auto jest już twardo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

miało być ciut niżej i nie za twardo

a jest ciut niżej i twardo że aż plomby wypadają, to jest właśnie minus tego zawieszenia

Edytowano przez kluczyk17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiem jak się to ma w VB ale ja w swojej VA mam wrzucone same sprężyny KONI na seryjnych amorach.Jest nisko tak jak chciałem i nie tak twardo,a auto na oponach 205 trzyma się drogi jak przyklejone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koni nie robi sprężyn. Vogtland robił dla nich sprężyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

-> po ma piernik, do wiatraka? nie to jest tematem dyskusji. sam uzytkuje kolejne zawieszenie Koni i to gwinta, ale dyskutujemy tutaj o zestawie gwintu Ta Technix'a, a nie sprezynach i seryjnych amorach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Podałem przykład że auto można obniżyć samymi sprężynami,a przez to ze zostaja seryjne amory nie jest mega twarde,tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A zastanowiłeś się nad tym, czy po założeniu obniżających sprężyn, amortyzator nadal pracuje prawidłowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzisiaj mało która firma posiada produkt w 100% wyprodukowany przez siebie,podobnie jak niegdyś Pionieer korzystał z technologii krajowego Tonsila.Dobra koniec bo nie o tym temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mlody1990

Nie Panowie samych sprężyn na pewno nie założe do Viktori miałem już taki zestaw (sportowe spręzyny- seryjne amory) w golfie i obniżyć może samochód się obniżył ale przyczepność miał do bani dlatego myślę zakupić cały zestaw

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×