Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest mlody1990

Zawieszenie badziew czy nadaje się??

Recommended Posts

Guest mlody1990

Witam Panowie zbliża się wiosenka więc trzeba zacząc coś modzić przy Opelku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zamierzam kupić gwintowane zawieszenie firmy TA TECHNIX do mojej Viktorii jak mylicie jest ono warte swojej ceny a może ktoś ma z was założone tego typu zawieszenie i mógłby mi doradzić i wypowiedzieć jak się sprawuje?? :)Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy czego oczekujesz.

Zawiasy firm Jamex, MTS Technik, GT Cupline, TA Technix to jedno i to samo g**no. Jak chcesz mieć taczkę(w sensie twardości zawieszenia)to bierz TA Technix, jak chcesz zawias, który będzie trzymał w zakrętach i coś tłumił z nierówności, to lepiej rozejrzeć się za używką KW, Koni itp.

Warto sobie odpowiedzieć na jedno pytanie, czy nowy zawias, który kosztuje tyle co używka markowego może być dobry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak wczesniej kolega Cursor pisał nie warto kupować tej firmy lepjej dołożyći kupic coś lepszego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wypowiedz kolegi un-ix

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> zgadzam sie z wypowiedzia kol. Cursor. moja opina w temacie tego zawieszenia w linku powyzej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja się nie zgodzę z opinią,że to g... Kolega kupował rok temu to Passata B5 kombi i też miał obawy.Chciał minimalnie obniżyć samochód a zakup czegoś markowego wychodził kosmiczne pieniądze.Zaryzykował i jest bardzo zadowolony.Stosunek ceny do jakości jest w tym przypadku całkiem,całkiem.Trakcja również jest dobra,niestety jedynym minusem w stosunku do seryjnego zawieszenia jest twardość (miało być niżej ale nie twardo jak beton),która jest większa.Mając spore doświadczenie z rajdowymi zawieszeniami dla mnie jest bardzo fajne i jeszcze z zapasem natomiast dla niego jak na duże,komfortowe auto jest już twardo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

miało być ciut niżej i nie za twardo

a jest ciut niżej i twardo że aż plomby wypadają, to jest właśnie minus tego zawieszenia

Edited by kluczyk17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam nie wiem jak się to ma w VB ale ja w swojej VA mam wrzucone same sprężyny KONI na seryjnych amorach.Jest nisko tak jak chciałem i nie tak twardo,a auto na oponach 205 trzyma się drogi jak przyklejone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koni nie robi sprężyn. Vogtland robił dla nich sprężyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

-> po ma piernik, do wiatraka? nie to jest tematem dyskusji. sam uzytkuje kolejne zawieszenie Koni i to gwinta, ale dyskutujemy tutaj o zestawie gwintu Ta Technix'a, a nie sprezynach i seryjnych amorach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Podałem przykład że auto można obniżyć samymi sprężynami,a przez to ze zostaja seryjne amory nie jest mega twarde,tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A zastanowiłeś się nad tym, czy po założeniu obniżających sprężyn, amortyzator nadal pracuje prawidłowo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dzisiaj mało która firma posiada produkt w 100% wyprodukowany przez siebie,podobnie jak niegdyś Pionieer korzystał z technologii krajowego Tonsila.Dobra koniec bo nie o tym temat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mlody1990

Nie Panowie samych sprężyn na pewno nie założe do Viktori miałem już taki zestaw (sportowe spręzyny- seryjne amory) w golfie i obniżyć może samochód się obniżył ale przyczepność miał do bani dlatego myślę zakupić cały zestaw

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...