Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
simano

Zawieszenie SPORTS

Polecane posty

Cześć,

czy ktoś się orientuje czym różni się zawieszenie SPORTS od zwykłego (obniżonego o -20mm) w VC GTS?

z tego co ja ustaliłem to są:

- grubsze stabilizatory,

- inne amortyzatory

Pozdrawiam

Edytowano przez simano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dopatrzyłem sie jeszcze innych sprężyn, izolacji na spreżyny i poduszki amortyzatorów

Edytowano przez simano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A możesz fotkę rzucić z tą literką "S" na słupku bo ja też mam jakomś literkę S tylko przed nią są jakieś cyfry i chcialbym zobaczyć jak wygląda twoja tabliczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Oto i tabliczka ze sławną literką S

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Pozdro

Edytowano przez simano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość korargorek

kolego a jakie masz amorki ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej

mam jeszcze oryginalne Sachsy (dla GM)

sprawdziłem tylko przednie 13 118 711 (82 4903 554 596) i 13 118 712 (82 4903 554 597)

i są jeszcze na nich kody CF i DF, takie jak na liście w EPC

ale z tego co wiem to te amortyzatory nie są już dostępne, pozatym ja mam silnik diesla a Ty benzyna a to może być różnica.

Pozdrawiam

Edytowano przez simano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

he, he ja nie mam literki "S" a miałem te same amory założone co Ty (kody CF i DF) więc ta literka "S" jak się okazuje to kolejny pic na wode laugh.gif (jak zaslepki "air bag") ... tzn. zawieszenie jest sportowe jak najbardziej smile.gif a literkę "S" dawali jak im się przypomniało :P

amorki są dostępne jak najbardziej, katalog SACHS i do lektury...dla ułatwienia w temacie obok ładnie napisałem co i jak o amorach wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, takie same amortyzatory dawali też na trudne warunki terenowe,

co nie znaczy że samochód miał zawieszenie sportowe,

Być może literka S pojawia sie jak producentowi się przypomniało a może jest jakaś różnica

BTW, jak zdekodujesz vin, masz może opcję XJ2 - obniżone podwozie sportowe?

P.S. widze ze jestes z poznania, to moze kiedys porownamy zawias:)

Edytowano przez simano

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie SACHS ma amorki na trudne warunki drogowe i sportowe o tym samym numerze

po zdekodowaniu VIN'u mam opcję XJ2 - obniżone podwozie sportowe

ps. możemy porównać, tylko ja pracuje w Poznaniu (wylot na Bydgoszcz) ale mieszkam 50km od Poznania smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak byście doszli do tego jaka jest różnica między tym zawieszeniem a normalnym lub GTS to dajcie znać. Też mam takie. Zastanawiałem się co trzeba by wymienić żeby było bardziej komfortowo. Czy tylko sprężyny czy coś jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche późno, ale może być więcej zainteresowanych,

żeby było bardziej komfortowo wystarczy zmienic sprężyny np od sedana, poliftowego HB, - duża różnica

będzie przy okazji wyżej (łatwiej śpiącego policjanta przejechać) , a żeby zrobić ponton - sprężyny i amortyzatory

Ja z kolei zmieniałem w drugą stronę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jakoś GTSa bardziej polubiłem, i tutaj jest więcej opcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×