Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Mati Mat

Olej na świecach

Recommended Posts

Guest Mati Mat

Witam,

Mam problem z moim autkiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Podjechałem pod dom, zgasiłem autko i wszystko było OK. Rano wstałem i już nie odpaliłem.

Samochodzik kręci, kręci ale nie odpala. Sprawdziłem świece i tu............ pełno oleju

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> co to oznacza? jak jest przyczyna tego wszystkiego? Dodam, że również nagle obroty zaczęły świrować. Cały czas trzymały na 2500-3000. Pomóżcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olej miałeś na górze czy dole świecy? Tzn w części z cylindra czy w miejscu podłączenia kabli WN? Jeżeli to ta druga opcja to znaczy że masz do wymiany uszczelkę pod pokrywą zaworów. Ale żeby od razu nie palił z tego tytułu to mało prawdopodobne. Trzymanie obrotów na tak wysokim poziomie może świadczyć o:

nieszczelności w układzie dolotowym

trwałego uszkodzenia silniczka krokowego

uszkodzenie bądź wypadniięcie jakiegoś podciśnienia

uszkodzenie przepływomierza.

Sprubój wypiąć wtyczkę od przepływki i odpalić. Jak zapali to jest do wymiany.

Resztę sprawdzisz sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na moje na 100% to będzie uszczelka pod pokrywą zaworów.

Siekier, jak świece są zalane olejem to jak najbardziej może nie zapalić, a jak zapali to może pierdzieć i falować na obrotach.

Kumpel identyczny problem miał w nissanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mati, weź szmatę, odkręć świece i wytrzyj wszystko. Nie tylko świece, ale również spróbuj wysuszyć otwory (śmiało wciskaj szmatę, poczekaj aż nasiąknie i delikatnie wyciągaj,żeby nie zostawic jakiegoś kawałka szmaty). Potem spróbuj odpalić, powinno się udać i jak się uda to do warsztatu na wymianę uszczelki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by lakus

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jak wykluczysz już odziaływanie oleju na niemalże hermetycznie zamknięte przez kapturki kabli Wn eletrod świec to posprawdzaj to co napisałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Też miałem pełno oleju w gniazdach u siebie a takich jajec nie było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Widocznie miałeś za mało oleju

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

To jest tak, że kumpel też jeździ bezproblemu z olejem w gniazdach, ale w końcu jak się nazbiera to nici z odpaleniem. Musi wydobyć ten olej i wtedy jest ok...do momentu aż znowu się nie nazbiera.

Zresztą i tak musi i tak wysuszyć gniazda, więc niech to zrobi w pierwszej kolejności, bo to nic nie kosztuje. No może troszkę pracy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Potem niech wymieni uszczelkę, a potem się zobaczy. Jak nadal będzie coś nie tak z obrotami to pewnie to co Siekier piszesz.

Edited by lakus

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i jak to mówią: "reszta jest milczeniem"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mati Mat

Witam,

Dzięki za zainteresowanie moim tematem. Odwizłem samochód do mechanika. Tak jak mówiliście. Uszczelka do wymiany i dlatego tyle oleju, jutro jade odebrać autko i dowiem się więcej to napiszę.

Pozdro,

MATI

Share this post


Link to post
Share on other sites

to podpowiem ci jeszcze

ze jak mechanik kupil uszczelke

to dopilnuj aby tez zamontował takie okrągłe gumeczki

najczęściej nie ma ich razem przy uszczelce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

odebrałeś? daj znać czy po wymianie wszystko wróciło do normy z obrotami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...