Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Mati Mat

Olej na świecach

Polecane posty

Gość Mati Mat

Witam,

Mam problem z moim autkiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Podjechałem pod dom, zgasiłem autko i wszystko było OK. Rano wstałem i już nie odpaliłem.

Samochodzik kręci, kręci ale nie odpala. Sprawdziłem świece i tu............ pełno oleju

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> co to oznacza? jak jest przyczyna tego wszystkiego? Dodam, że również nagle obroty zaczęły świrować. Cały czas trzymały na 2500-3000. Pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olej miałeś na górze czy dole świecy? Tzn w części z cylindra czy w miejscu podłączenia kabli WN? Jeżeli to ta druga opcja to znaczy że masz do wymiany uszczelkę pod pokrywą zaworów. Ale żeby od razu nie palił z tego tytułu to mało prawdopodobne. Trzymanie obrotów na tak wysokim poziomie może świadczyć o:

nieszczelności w układzie dolotowym

trwałego uszkodzenia silniczka krokowego

uszkodzenie bądź wypadniięcie jakiegoś podciśnienia

uszkodzenie przepływomierza.

Sprubój wypiąć wtyczkę od przepływki i odpalić. Jak zapali to jest do wymiany.

Resztę sprawdzisz sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moje na 100% to będzie uszczelka pod pokrywą zaworów.

Siekier, jak świece są zalane olejem to jak najbardziej może nie zapalić, a jak zapali to może pierdzieć i falować na obrotach.

Kumpel identyczny problem miał w nissanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mati, weź szmatę, odkręć świece i wytrzyj wszystko. Nie tylko świece, ale również spróbuj wysuszyć otwory (śmiało wciskaj szmatę, poczekaj aż nasiąknie i delikatnie wyciągaj,żeby nie zostawic jakiegoś kawałka szmaty). Potem spróbuj odpalić, powinno się udać i jak się uda to do warsztatu na wymianę uszczelki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez lakus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jak wykluczysz już odziaływanie oleju na niemalże hermetycznie zamknięte przez kapturki kabli Wn eletrod świec to posprawdzaj to co napisałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Też miałem pełno oleju w gniazdach u siebie a takich jajec nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Widocznie miałeś za mało oleju

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

To jest tak, że kumpel też jeździ bezproblemu z olejem w gniazdach, ale w końcu jak się nazbiera to nici z odpaleniem. Musi wydobyć ten olej i wtedy jest ok...do momentu aż znowu się nie nazbiera.

Zresztą i tak musi i tak wysuszyć gniazda, więc niech to zrobi w pierwszej kolejności, bo to nic nie kosztuje. No może troszkę pracy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Potem niech wymieni uszczelkę, a potem się zobaczy. Jak nadal będzie coś nie tak z obrotami to pewnie to co Siekier piszesz.

Edytowano przez lakus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i jak to mówią: "reszta jest milczeniem"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mati Mat

Witam,

Dzięki za zainteresowanie moim tematem. Odwizłem samochód do mechanika. Tak jak mówiliście. Uszczelka do wymiany i dlatego tyle oleju, jutro jade odebrać autko i dowiem się więcej to napiszę.

Pozdro,

MATI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to podpowiem ci jeszcze

ze jak mechanik kupil uszczelke

to dopilnuj aby tez zamontował takie okrągłe gumeczki

najczęściej nie ma ich razem przy uszczelce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

odebrałeś? daj znać czy po wymianie wszystko wróciło do normy z obrotami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×