Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
SNOWSURFER

zawieszają sie obroty

Polecane posty

witam, wlasnie przed chwila zobaczylem cos dziwnego, coś co jeszcze nie mialo miejsca a mianowicie baaaaardzo powoli spadajace obroty, do tego stopnia wolno ze wrazenie mam ze przy ok 3,5-4 tys chwile sie przycinają...

czy krokowy moze zacinac obroty tak wysoko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość t22v

A check nie zaświeca się?? Proponuję na początek wyczyścić kroka i przepustnice...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

check sie nie swieci a przepustnica jest czysta...

sprawdze czy cos sie zmieni jak odlacze krokowy, bede meic wiecej pewnosci.

hmmm po ponownym odpaleniu jest git... meijmy nadzieje ze tak juz zostanie:)

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zdzis27

Mi kiedys dawno temu zdazylo sie cos takiego kilka razy ,okazalo sie ze cos nie laczylo w kostce czujnika tego na przepustnicy.Sciagnalem wtyczke ,zalozylem ponownie i tak kilka razy i pozniej sie to juz nie powtorzylo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Check sie wtedy nie zaswiecil..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasem się zdarza. Przeczyścić krokowca lub przegazowac do 5-6 tyś i powinno pomóc. Ale mogą i wtyczki nie łączyć po zimie - wilgoć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przegazowanie nic nie daje, wlasnie sie tak zastanawialem z tym czujnikiem połozenia, wtyczka jest juz dosc sparciala a i tak od dawna w izolacji... chyba wartoby sie niea zainteresować.

Dziwne jest to ze od 6 do 4 schodzi elegancjo potem przy 4 zaczyna zwalniac, na 3 na chwile sie zatrzymuje a potem powoli powoli spada ale jak zgasze silnik i znow zapale wszystko jest ok albo na chwile tylko albo całkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj może jeszcze raz zaizolować te kable przy wtyczce i dobrze wyczyścić styki. Miałem, podobnie (

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

) i jak mi się zawieszały, to wystarczyło poruszać wtyczką przy potencjometrze przepustnicy. U mnie izolacja okazała się być w porządku i po wyczyszczeniu styków problem znikł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O której wtyczce mówisz dokładnie. Bo samego też mnie ciekawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O tej:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a w X16XEL gdzie by ta wtyczka byla??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

Wiem że mam inny silnik ale miałem zawieszanie się obrotów na 1500 czasami na 2000 rzadko falowały między 1000 a 2000

Po czyszczeniu krokowca ustąpiło na tydzień potem wróciło.

Jestem miesiąc po wymianie krokowego i wszystko jest super ... wkońcu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem zniknął po wymianie świec, cewki, kabli, uszczelek pod kolektorem ale spalanie jest za wysokie o 0.2 na jałowym. sądze ze to jednak ten czujnik. Poki co jest spokoj, nie dotykam narazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy aby nie dzieje się to wtedy, kiedy wjedziesz w kałużę? U mnie jest ta sama sytuacja, ale tylko wtedy, kiedy prawym kołem brodzę w wodzie [czasami powoli a czasami z impetem wjadę w kałużę]-problem znika po kilku kilkunastu kilometrach, jak przedział silnika lub nadkole wyschnie.

W moim przypadku obstawiam wiązkę silnika, która nad alternatorem mocno jest zagięta w górę i tam akurat jakimś cudem zabrakło izolacji-widać nawet zielony nalot=odkryty przewód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczerze powiem ze dawno juz tego nie mialem ale działo mi sie to w zimie a wiadomo jaka ostatnio byla, kałuż nie bylo na drodze raczej

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×