Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
SNOWSURFER

zawieszają sie obroty

Recommended Posts

witam, wlasnie przed chwila zobaczylem cos dziwnego, coś co jeszcze nie mialo miejsca a mianowicie baaaaardzo powoli spadajace obroty, do tego stopnia wolno ze wrazenie mam ze przy ok 3,5-4 tys chwile sie przycinają...

czy krokowy moze zacinac obroty tak wysoko?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest t22v

A check nie zaświeca się?? Proponuję na początek wyczyścić kroka i przepustnice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

check sie nie swieci a przepustnica jest czysta...

sprawdze czy cos sie zmieni jak odlacze krokowy, bede meic wiecej pewnosci.

hmmm po ponownym odpaleniu jest git... meijmy nadzieje ze tak juz zostanie:)

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zdzis27

Mi kiedys dawno temu zdazylo sie cos takiego kilka razy ,okazalo sie ze cos nie laczylo w kostce czujnika tego na przepustnicy.Sciagnalem wtyczke ,zalozylem ponownie i tak kilka razy i pozniej sie to juz nie powtorzylo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Check sie wtedy nie zaswiecil..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasem się zdarza. Przeczyścić krokowca lub przegazowac do 5-6 tyś i powinno pomóc. Ale mogą i wtyczki nie łączyć po zimie - wilgoć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przegazowanie nic nie daje, wlasnie sie tak zastanawialem z tym czujnikiem połozenia, wtyczka jest juz dosc sparciala a i tak od dawna w izolacji... chyba wartoby sie niea zainteresować.

Dziwne jest to ze od 6 do 4 schodzi elegancjo potem przy 4 zaczyna zwalniac, na 3 na chwile sie zatrzymuje a potem powoli powoli spada ale jak zgasze silnik i znow zapale wszystko jest ok albo na chwile tylko albo całkiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj może jeszcze raz zaizolować te kable przy wtyczce i dobrze wyczyścić styki. Miałem, podobnie (

Please login or register to see this link.

) i jak mi się zawieszały, to wystarczyło poruszać wtyczką przy potencjometrze przepustnicy. U mnie izolacja okazała się być w porządku i po wyczyszczeniu styków problem znikł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O której wtyczce mówisz dokładnie. Bo samego też mnie ciekawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tej:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a w X16XEL gdzie by ta wtyczka byla??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Przemo21

Wiem że mam inny silnik ale miałem zawieszanie się obrotów na 1500 czasami na 2000 rzadko falowały między 1000 a 2000

Po czyszczeniu krokowca ustąpiło na tydzień potem wróciło.

Jestem miesiąc po wymianie krokowego i wszystko jest super ... wkońcu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem zniknął po wymianie świec, cewki, kabli, uszczelek pod kolektorem ale spalanie jest za wysokie o 0.2 na jałowym. sądze ze to jednak ten czujnik. Poki co jest spokoj, nie dotykam narazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy aby nie dzieje się to wtedy, kiedy wjedziesz w kałużę? U mnie jest ta sama sytuacja, ale tylko wtedy, kiedy prawym kołem brodzę w wodzie [czasami powoli a czasami z impetem wjadę w kałużę]-problem znika po kilku kilkunastu kilometrach, jak przedział silnika lub nadkole wyschnie.

W moim przypadku obstawiam wiązkę silnika, która nad alternatorem mocno jest zagięta w górę i tam akurat jakimś cudem zabrakło izolacji-widać nawet zielony nalot=odkryty przewód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze powiem ze dawno juz tego nie mialem ale działo mi sie to w zimie a wiadomo jaka ostatnio byla, kałuż nie bylo na drodze raczej

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...