Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest 19gieksa64

nie pali

Guest 19gieksa64

Hejka witam mam malutki problem wieczorem auto normalnie palilo na noc zostawilem go na wstecznym rano nie dalo sie go rzucic na luz z wstecznego dopiero jak odpalilem auto to mi zszedl na luz potem go zgasilem i chcialem potem normalnie odpalic no i zonk nie da sie stacyjka sie swieci a rozrusznik nic a nic milczy nie da sie odpalic myslalem ze to akus to go wziolem i naladowalem i wsadzilem i zonk co jeszcze moglo PASC??bepiecznik,rozrusznik ,automat czy stacyjka propozycje??od czego zaczac??dzieki za pomoc jak by co

Please login or register to see this quote.

a bezpieczniki całe ? te koło kieroka i te pod maska ? jesli tak to mogł rozrusznik pasc

Guest 19gieksa64

no hejka odalil na popych i potem jak go zgasilem i zapalilem kilka razy to juz palil chyba sie zwiesil czy to znaczy ze rozrusznik do wymiany??

Please login or register to see this quote.

moze łapac na tulejkach lub szczotki sie zawiesiły jak ci kiedys przestanie krecic lub bedzie łapac to tylko regeneracja

Edited by DarkoPa