Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość marin

przekażnik paliwowy

Polecane posty

Gość marin

Mam problem nie wiem który to przekażnik pompy paliwowej.przekażniki w mojej vectrze a 1.8 są w schowku z lewej strony tam gdzie bezpieczniki u góry. czy to jest pierwszy od lewej.I ile kosztuje mniej więcej w sklepie.Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marin

Chcę kupić na allegro przekażnik pompy paliwowej,ale nie mam pojęcia jaki jest symbol.Dzięki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marin

I jak sprawdzić przekażnik czy jest dobry????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W C18NZ przekaznik jest w komorze silnika w takim pudelku, pod szyba po stronie kierowcy. Jak go wyjmiesz i zmostkujesz styk 30 i 87 i uslyszysz pompe paliwa to znaczy ze uklad zasilania pompy jest dobry. Jesli wezmiesz mala zaroweczke (max 12V5W) z dwoma kabelkami i podlaczysz do podstawy przekaznika pod styki 85 i 85, i po wlaczeniu zaplonu zaroweczka na chwile zapli sie - to znaczy ze sterowanie kompa silnika pompa paliwa tez dziala. Jesli powyzsze testy wypadna dobrze to przekaznik ewidentnie do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marin

U mnie wygląda to tak .I który jest od pompy paliwa?

Jeszcze chciałbym się dowiedzieć .Przez przypadek żle wkręciłem świece.Podejrzewam że skopałem gwint przy czwartym cylindrze.Czy można to zrobić nie rozkręcając silnika?I ile może kosztować taka naprawa gwintu???.Dzięki.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Przeczytaj jeszcze raz post Janusa. Przekażnik nie jest pod kierownicą a w komorze silnikowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Od pompy paliwa jest w pudelku pod maska - czytaj wyzej. Kolega chyba zlamal zelazna zasade, ze swiece wkrecamy najpierw reka, a dopiero pozniej kluczem - tak sie gwintu nie skopie. Kiedys czytalem, ze mozna przy zerwaniu gwintu przegwintowac na wieksza srednice, wkrecic w nowy gwint drut miedziany? i w taki nowy gwint z drutu wkrecasz swiece. Oczywiscie po calej obrobce odssysanie opilkow z cylindra, bo jak wiorki zostana to po paru tysiacach bedziesz mial porysowany cylinder...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marin

Dzięki za rade szkoda że nie wiedziałem o tym wcześniej.Teraz ta przyjemność będzie mnie kosztowała 150.A tylko dlatego tak mało bo mają jakiś dobry sprzęt na warsztacie.Normalnie krzyczą od 250 do 450.Bo muszą rozbierać głowice.Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×