Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kluczyk17

Kod 0352, co zrobic ??

Polecane posty

Witam, komputer ma błąd "0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie" , cewka została już wymieniona ale nadal nie ma napięcia na 2 i 3 cylindrze, co w takiej sytuacji trzeba jeszcze wymienić, ustawić ??

z góry dziękuje za pomoc

pozdro

aha jeszcze wyskoczyły mi takie błędy

0325 Nieprawidłowy sygnał z czajnika spalania stukowego 1

0129 Nieprawidłowe działanie zaworu EGR

Edytowano przez kluczyk17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A świece i przewody???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

świece i przewody również wymienione,

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te dwa błędy tyczą się EGR musisz go przeczyścić jest na forum jak to zrobić.

Ja bym jeszcze sprawdził kable dochodzące do cewki może gdzieś jest przerwa.

A masz może gaz?

Edytowano przez ciasny1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak gaz jest, tylko obecnie nie jest podpięty wężyk łączący reduktor z butlą (jutro będę miał już wszystko zamontowanie), a wiesz może gdzie ma być podpięty ten cieniutki wężyk z EGR??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem o którym wężyku mówisz. Wstaw jakieś foto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest fotka tego wężyka , podpisany jako nr 2

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do wężyka to tu:

(powinien być wystający kruciec)

Myślę, że po jego podłączeniu auto wyzdrowieje.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O Żubek mnie wyprzedził, byłem strzelić fotkę. Proponuje jeszcze sprawdzić te gumowe końcówki bo lubią parcieć i przez nie właśnie spadają wężyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomogliście mi w sprawie błędów 0325 i 0129, ale co zrobić z błędem 0352 ??

Edytowano przez kluczyk17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KamyK85

Powitac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

teraz u mnie pojawił się bład 0352 a w dodatku 0340 :30:

Mam gaz tyle że emulator mam założony bo robiłem remont instalacji w marcu tj. Reduktor, komp, kable i regulacja.

Silnik x18xe1. Niektórzy Pisza o świecach,kablach z tego co wyczytałem. Świece nie dawno zmienione a takie głupie pytanie? w moim silniku chyba kabli nie ma tylko jakaś listwa?? Piszecie tez o DIS - e

I PYTANIE Z MOJEJ STRONY- CO ROBIĆ CZY OD RAZU WYMIENIĆ CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU I TEN DIS? BO NIE MOŻE TO BYC SPOWODOWANE JAKAŚ DROBNIEJSZA USTERKA ALBO COS?

BEDE WDZIĘCZNY ZA POMOC bo nie wiem co dalej z tym działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja błąd 0352 skasowałem tak że ściągnąłem wtyczkę od kompa (w podszybiu) i założyłem z powrotem, błąd już później nie wystąpił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KamyK85

hmm w podszybiu? ja mam wtyczke od kompa pod recznym chyba ze nie o tej mowisz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> bo nie kojarzą jakiejś w podszybiu albo nakieruj mnie bardziej bo nie kumam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

ps. oprocz tego ze miałes bład jakies objawy bo mi dziwnie chodzi i chyba go zmuliło

Edytowano przez KamyK85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jak patrzysz od przodu samochodu po lewej stronę w podszybiu jest taka duża gumowa wtyczka, wychodzi stamtąd gruba wiązka kabli, musisz na pewno ściągnąć plastikowe pod szybie żeby to zobaczyć

aa tak jest w silniku 1.8 przedlifcie

muł był straszny i strasznie się tłukł, widać było ze nie pali na wszystkie cylindry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KamyK85

hmm ja mam polifta ale obczaje mowisz o podszybiu pod wycieraczkami tam gdzie filtr pyłkowy gdzies obok tak? jak to niby działa jakis restart kompa ? nic sie mu nie dzieje po takiej operacji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

po lewej stronie od filtra, mechanik mi powiedzial ze to jest reset kompa, u mnie to pomogło

najlepiej niech sie wypowie jeszcze ktoś inny będzie pewność :29:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KamyK85

Dobrze by było ale święta ale thx za odpowiedzi porade zawsze to pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Wypowie sie ktos jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

dziś rano podczas jazdy autko nagle straciło moc. Zapaliła się lampka check engine. Słychać było że pracuje na 2 dwóch cylindrach. Po przejechaniu około 2-3km samochód zaczął normalnie pracować. Po wyłączeniu i włączeniu silnika lampka nie zapaliła się i silnik pracuje normalnie. Przejechane około 35km i wszystko OK. Po zczytaniu błędu wyszedł kod: 0352 - Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie.

Pomóżcie !!! - co to mogło być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cewka lub parę rzeczy z nią związanych. Posprawdzaj wtyczki, kable świece. jak nie pomoże to cewka do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy ruszać to wogóle. Bo dziś przejechałem około 70km i wszystko jest OK. Czy lepiej wymienić i nie robić sobie nadziei że to była tylko chwila słabości mojego autka???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na początek posprawdzaj połączenia elektryczne. Przeczyść wtyczki WD40. Posprawdzaj wężyki podciśnienia. Może któryś spadł i wprowadza zamieszanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie z tą uniwersalnością WD40 - akurat do czyszczenia wtyczek to on się średnio nadaje. Są do tego lepsze środki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy dysponuje środkami typu "KONTAKT" a WD40 posiada prawie każdy. Dlatego też zaproponowałem użyć właśnie taki środek.

A nie sądze żeby się nie nadawał. Substancje zawarte w WD40 nie dość że rozpuszczeją nagary i czyszczą z zanieczyszczeń to jeszcze pokrywają styk zabezpieczając go przed korozją. Nie rozumiem dlaczego nie należało by go stosować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego że pokrywają styk (lepiącą warstwą do której wszystko się klei i po niedługim czasie znów trzeba czyscić). To samo jest z czyszczeniem krokowca - jak ktoś wyczyści tylko WD to problem szybko powraca.

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś znowu się to pojawiło. Wyłączyłem silnik na 3 min z zegarkiem w ręku i po odpaleniu wszystko w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×