Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
kluczyk17

Kod 0352, co zrobic ??

Recommended Posts

Witam, komputer ma błąd "0352 Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie" , cewka została już wymieniona ale nadal nie ma napięcia na 2 i 3 cylindrze, co w takiej sytuacji trzeba jeszcze wymienić, ustawić ??

z góry dziękuje za pomoc

pozdro

aha jeszcze wyskoczyły mi takie błędy

0325 Nieprawidłowy sygnał z czajnika spalania stukowego 1

0129 Nieprawidłowe działanie zaworu EGR

Edited by kluczyk17

Share this post


Link to post
Share on other sites

A świece i przewody???

Share this post


Link to post
Share on other sites

świece i przewody również wymienione,

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te dwa błędy tyczą się EGR musisz go przeczyścić jest na forum jak to zrobić.

Ja bym jeszcze sprawdził kable dochodzące do cewki może gdzieś jest przerwa.

A masz może gaz?

Edited by ciasny1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak gaz jest, tylko obecnie nie jest podpięty wężyk łączący reduktor z butlą (jutro będę miał już wszystko zamontowanie), a wiesz może gdzie ma być podpięty ten cieniutki wężyk z EGR??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bardzo wiem o którym wężyku mówisz. Wstaw jakieś foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest fotka tego wężyka , podpisany jako nr 2

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do wężyka to tu:

(powinien być wystający kruciec)

Myślę, że po jego podłączeniu auto wyzdrowieje.

Please login or register to see this attachment.

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Żubek mnie wyprzedził, byłem strzelić fotkę. Proponuje jeszcze sprawdzić te gumowe końcówki bo lubią parcieć i przez nie właśnie spadają wężyki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie pomogliście mi w sprawie błędów 0325 i 0129, ale co zrobić z błędem 0352 ??

Edited by kluczyk17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KamyK85

Powitac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

teraz u mnie pojawił się bład 0352 a w dodatku 0340 :30:

Mam gaz tyle że emulator mam założony bo robiłem remont instalacji w marcu tj. Reduktor, komp, kable i regulacja.

Silnik x18xe1. Niektórzy Pisza o świecach,kablach z tego co wyczytałem. Świece nie dawno zmienione a takie głupie pytanie? w moim silniku chyba kabli nie ma tylko jakaś listwa?? Piszecie tez o DIS - e

I PYTANIE Z MOJEJ STRONY- CO ROBIĆ CZY OD RAZU WYMIENIĆ CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU I TEN DIS? BO NIE MOŻE TO BYC SPOWODOWANE JAKAŚ DROBNIEJSZA USTERKA ALBO COS?

BEDE WDZIĘCZNY ZA POMOC bo nie wiem co dalej z tym działać

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja błąd 0352 skasowałem tak że ściągnąłem wtyczkę od kompa (w podszybiu) i założyłem z powrotem, błąd już później nie wystąpił

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KamyK85

hmm w podszybiu? ja mam wtyczke od kompa pod recznym chyba ze nie o tej mowisz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> bo nie kojarzą jakiejś w podszybiu albo nakieruj mnie bardziej bo nie kumam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

ps. oprocz tego ze miałes bład jakies objawy bo mi dziwnie chodzi i chyba go zmuliło

Edited by KamyK85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jak patrzysz od przodu samochodu po lewej stronę w podszybiu jest taka duża gumowa wtyczka, wychodzi stamtąd gruba wiązka kabli, musisz na pewno ściągnąć plastikowe pod szybie żeby to zobaczyć

aa tak jest w silniku 1.8 przedlifcie

muł był straszny i strasznie się tłukł, widać było ze nie pali na wszystkie cylindry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KamyK85

hmm ja mam polifta ale obczaje mowisz o podszybiu pod wycieraczkami tam gdzie filtr pyłkowy gdzies obok tak? jak to niby działa jakis restart kompa ? nic sie mu nie dzieje po takiej operacji

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

po lewej stronie od filtra, mechanik mi powiedzial ze to jest reset kompa, u mnie to pomogło

najlepiej niech sie wypowie jeszcze ktoś inny będzie pewność :29:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KamyK85

Dobrze by było ale święta ale thx za odpowiedzi porade zawsze to pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Wypowie sie ktos jeszcze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie

dziś rano podczas jazdy autko nagle straciło moc. Zapaliła się lampka check engine. Słychać było że pracuje na 2 dwóch cylindrach. Po przejechaniu około 2-3km samochód zaczął normalnie pracować. Po wyłączeniu i włączeniu silnika lampka nie zapaliła się i silnik pracuje normalnie. Przejechane około 35km i wszystko OK. Po zczytaniu błędu wyszedł kod: 0352 - Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie.

Pomóżcie !!! - co to mogło być??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cewka lub parę rzeczy z nią związanych. Posprawdzaj wtyczki, kable świece. jak nie pomoże to cewka do wymiany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się czy ruszać to wogóle. Bo dziś przejechałem około 70km i wszystko jest OK. Czy lepiej wymienić i nie robić sobie nadziei że to była tylko chwila słabości mojego autka???

Share this post


Link to post
Share on other sites

na początek posprawdzaj połączenia elektryczne. Przeczyść wtyczki WD40. Posprawdzaj wężyki podciśnienia. Może któryś spadł i wprowadza zamieszanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przesadzajcie z tą uniwersalnością WD40 - akurat do czyszczenia wtyczek to on się średnio nadaje. Są do tego lepsze środki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie każdy dysponuje środkami typu "KONTAKT" a WD40 posiada prawie każdy. Dlatego też zaproponowałem użyć właśnie taki środek.

A nie sądze żeby się nie nadawał. Substancje zawarte w WD40 nie dość że rozpuszczeją nagary i czyszczą z zanieczyszczeń to jeszcze pokrywają styk zabezpieczając go przed korozją. Nie rozumiem dlaczego nie należało by go stosować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dlatego że pokrywają styk (lepiącą warstwą do której wszystko się klei i po niedługim czasie znów trzeba czyscić). To samo jest z czyszczeniem krokowca - jak ktoś wyczyści tylko WD to problem szybko powraca.

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś znowu się to pojawiło. Wyłączyłem silnik na 3 min z zegarkiem w ręku i po odpaleniu wszystko w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...