Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość greniu

Viki 1.8 nie odpala

Polecane posty

Gość greniu

Witam wszystkich! Dziś moja vectra C 1.8 niemiło mnie zaskoczyła. Odpaliła jak zwykle na dotyk ale po okolo 10 sek. silnik zgasł i... I nie mozna jej uruchomić. Gdzie szukac problemu, gzdzie zawęzić poszukiwania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

check się zapalił, jakies błędy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość greniu

Witam! Nie żadnych informacji na wyswietlaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przydałby sie dokładniejszy opis, czy przez te 10 sek. pracował silnik normalnie, co oznacza , że nie można jej odpalić? Czy to że rozrusznik kreci a silnik nie załapie czy to, że po przekreceniu kluczyka nie dzieje sie nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość greniu

Rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Moze błednie naprowadzam ale objawy jakby nie bylo paliwa. dodam w tej chwili jest pół zbiornika.

Silnik przed pracował normalnie.

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wienek

Posłuchaj kolego czy pompa chodzi w zbiorniku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> po zapłonie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Glosny

ja bym proponował sprawdzic dwie rzeczy iskre czy jest i paliwo czy pompa podaje.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość greniu

Viki żyje! Jak na objawy, przyczyna dośc dziwna i ... prozaiczna. Po dotarciu do pompy, tej w zbiorniku, okazało sie ze zzsunięty jest przewód paliwowy z pompki (ten w srodku!!!). Pozdawiam !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość cayman7777

MOja dzisiaj nie odpalila :/

rozrusznik kreci i nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość greniu

Witam! Cóż miałem wtedy ten sam problem, stresujące! Zacząlem od: sprawdzenie bezpiecznika pompy paliwowej, sprawdzenie iskry na swiecach, było ok więc dotarłem do pompy, tej pod tylną kanapą. Ach! Podłączenie do komputera nie pokazało żadnych błedów więc wnioskowalem , ze najprawdopodobniej jest to usterka raczej mechaniczna. Po otwarciu dekli z pampy od razu widac było, że nie ma na niej zamocowanego przewodu paliwowego. Jak to mozliwe, ze mimo złączki sam się zsunął? A jednak!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kosynier

witam a ja opisze moj problem jak do tej pory nie rozwiazany

moj opel to vectra c 1.8 16v benzyna rok 2002

auto poprostu nie pali ale od poczatku

bedac w miescie wjechalem na parking zrobilem zakupy wracam do auta zapalil ale po chwili zgasl i nie szlo go juz odpalic. tak jak by nie dostawal paliwa kreci kreci i nic.kolega scholowal mnie do domu. jak mnie zcholowal to sprubowalem odpalic i zapalil ale swiecila sie kontrolka silnika.

nastepnego dnia mechanik podpiął sie i czytal bledy min innymi byl blad polozena paska rozrzadu, zdjelismy oslone i faktycznie kable byly bez otuliny czyli moglo sie robic jakies zwarcie. kupilem nowy 340zl heh, zalozylem auto pali zrobilem ok 18km zgasilem silnik i znowu nie pali. zapalil po ok 2 godz wiec nastepny tech. wyskoczyl blad czujnika polozenia walu wiec kupilem 140zl zalozylem auto zapalilo ale podobna sytuacja zrobilem ok 20 km zgasilem i nic nie pali teraz nawet zadna kontrolka sie nie swieci. sprawdzilem pompe paliwa slysze ze pracuje w sumie juz nie wiem co jest. postoi troche to zapali teraz odpoczywa godz ale jeszcze nie kreci.

prosze o jakas pomoc

no wiec po dwóch godz auto zapalilo ale z bledem silnika i po kilku sek zgasl. jade na warsztat dzisiaj jak rozwiaza problem to napisze co bylo moze innym sie przyda

Edytowano przez kosynier

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uwitam podlacze sie

otoz dzis gdy chcialem uruchomic go rano to pierw zakrecil i zgasl a teraz nie kreci wogole tylko slychac jakies klikanie i stukanie pod deska rozdzielcza....;/

akumulator

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja miałem podobny problem z poprzednim autem w zimę rok temu. Było chyba -10 odpalam samochód zaczynam skrobać szybki a on po jakiś 15 sekundach gaśnie, odpalam drugi raz bez efektu.

Pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy to to że może gdzieś woda w układzie paliwowym zamarzła bo samochód stał 3-4 dni. Najpierw jednak wyjąłem akumulator i go naładowałem bo kręceniem stracił troche mocy.

Zadzwoniłem do znajomego przyjechał podcholował mnie pod warsztat.Mechanik sprawdził to co mógł i diagnoza wywala bezpiecznik od serowania silnika. Podjechal znajomy z kompem diagnoza 3 błędy przepustnicy. Szybka decyzja zakupu używki za 150pln na allegro.

wymianka adaptacja i auto odpala. Po wymienia samochód dobrze jeżdził ładnie odpalal itd.. ale po przejechaniu około 100km parkując pod domem znowu zgasł.wymieniłem bezbiecznik i odpalił znowu.Podjechałem następnego dnia do warsztatu opisałem problem auto zostało podpięte pod komputer ale błędów nie wykazało. Okazało się ze jest jakieś zwarcie na instalacji od cewek do sterowania silnikiem i wymiana 1cewki. Po tym zabiegu już wszystko było ok. Podobno w tych silnikach 16 V to bardzo czesty objaw kable cewki.Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość.

A mój problem wygląda tak, że zawsze po odpaleniu auta klimatyzacja się włączała i podnosiły się obroty silnika i było ok, a dzisiaj nie podniosły się tylko silnik przymuliło i zgasł. Po tym nie mogłem przez pewien czas odpalić(tzn kręcił, ale jakby paliwa nie dostawał). Po trzech próbach odpalił i było wszystko ok. Po pracy wsiadam i odpalił, ale jak włączyła się klima to zgasł i już nie chciał odpalić. Po dojściu do pompy nie słyszałem, żeby pracowała, postukałem w nią i zapalił.

Co to może być? Czy w ogóle można odpalać samochód z klimatyzacją włączoną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam mam ten sam problem auto odpalało stukało i gasło, trzeba było gazować do 2 tyś bo inaczej zero reakcji na pedał gazu (mówie cały czas o postoju) przy ruszaniu często zryw jakby większą dawke dostawał paliwa hmm.... jestem już po wymianie cewki która padła całkowicie, wymianie świec, sprawdzeniu pompy itd. Problem pojawił sie ponownie po miesiącu od naprawy przy pierwszych przymrozkach ledwo silnik wskakuje na normalne obroty... pomocy :/

Edytowano przez Janusz84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co kolego jaka byla przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz moja kolej. Od pewnego czasu mam problemy z elektryką tzn. choinka na desce - zanik wspomagania - opadające zegary .... ale ta usterka pojawia się i znika. Od dwóch dni jednak pojawiło się coś noweg

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (płacz przez łzy). Otóż od wczoraj przy odpalaniu musiałem więcej kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Potem w trakcie jazdy wszystko ok (czasem na wolnych zafaluje ale tylko czasem). Jednak dziś po któryś tam z rzędu zapaleniu auta lipa. Kręciłem, kręciłem, coś tam niby bulgotał że ąz auto zatelepało i nic. Pokręciłem jeszcze i w końcu poszło. Jadąc wszystko ok. Przjechałem około 10 km, stanąłem na przystanku biedronki, a że było blisko chaty to zgasiłem go. Próba odpalenia po 5 minutach udała się ale nie było to "zdrowe" odpalenie jak kiedyś.

I mówiąc szczerze już sam nie wiem. Czy to są konekwencje wyminionych w pierwszej linijce problemów, czy może to coś prozaicznego. Dodam że odkąd mam to auto - 4 lata, auto jeździ na lpg i nie zmieniałem świec ani nie robiłem nic z cewkami i rizrusznikiem. Jeśli kotś ma dla mnie radę to z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akumulator sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no z ładowaniem też miałem całkiem niedawno problemy = lukne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ABC na ku słońcu mają fajny tester do sprawdzania ładowania i stanu aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardziej podejrzewałbym albo pompę (raz już mi siadła i wymieniałem rok temu) albo coś ze świecami albo rozrusznikiem. Aku ma moc bo kręci. Może świece

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to mam używane dobre świece na podmiane w celu sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no możnaby, tylo trza miec klucz do świec

Myślę że jak na 5 lat jeżdzenia mogę i tak wymienić świece.

A przypomniało mi się że dziś jak jechałem do pracy (odpalił

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">) strasznie się mulił. Przy 3 000 obr zazwyczaj dostawał "wigoru" a dziś lipa. Zaczynam się poważnie obawiać.

Edytowano przez mlodyaht

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz płacić za wymianę świec to chyba raczej nowe, tym bardziej że nadszedł już czas na ich wymianę.

Bez kompa się nie obejdzie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

świece zmienione i narazie bez efektów:/. Zalałem PB i dolałem stp do czyszczenia wtrysków. Skasowałem też mapę. Narazie zapalanie dalej kicha a jak wcisnę gaz na 2 do podłogi to jest coś jak "turbo dziura".


Vigo. Może podjechałbym do Ciebie i sprawdził cewkę ? CO ty na to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×