Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość abcd

2.5 v6 silnik sie trzesie

Polecane posty

Gość abcd

Witam mam problem z moja Vectra. Silnik gdy jest zimny trzesie sie po rozgrzaniu wibracje sa mniejsze, stracil moc nierowno wchodzi na obroty, na wolnych obroty trzymaja sie rowno. Swiece, kable, kolektor wolnosacy i gumy ok. Jakie moga byc inne przyczyny? Wedlug mechanika to prawdopodobnie uszczelka pod glowica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pali na wszystkie cylindry?według mnie cewka !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a skad wiesz ze kable i swiece sa ok? mierzyłes opór, sprawdzaleś czy nie ma przebic? Niech sie tak nie rozpedza Twoj mechanik bo jesli to uszczelka pod głwoica to albo bedziesz miał budyń zamiast oleju, albo budyn w płynie chłodzącym - cisnienie - spaliny w zbiorniczku wyrównawczym albo bedzie dymił na biało - słodko.

Sprawdz błędy - porada:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Moim zdaniem padła Ci cewka lub masz przebicia na kablach. Kolektor ssący absolutnie wykluczam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abcd

Na 1 cylinder nie pali, plyn w zbiorniczku wyglada ok. Jakies 2m-c temu mial podobne objawy chwile pozniej wysiadlo servo po naprawie serva z silnikiem bylo ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To pisz kolego od razu że nie działa na 1 cylinder.

Nie odpowiedziałeś na pytanie w jaki sposób sprawdzałeś świece i kable?

Cewka była sprawdzana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abcd

Swiece i kable sprawdzal mechanik w jaki sposob to ja juz tego nie wiem wedlug niego sa w porzadku. Co do cewki to nie wiem czy wzial ja pod uwage. Najlepsza opcja w tej chwili to wizyta u innego mechanika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dobra opcja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> nie będę odradzał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Cewka przy silniku v6 to element który lubi się często zepsuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie pali na jeden cylinder to obstawiam na 99% cewke Tak jak wityk pisze to częsta usterka w v6 Miałem takie same objawy u siebie. Proponuje zmienić mechanika i cewke . Bo co to za mechanik który sprawdza swiece i kable a nie sprawdzi cewki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i stwierdzi że to uszczelka pod głowicą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez maciejpiwonski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie wiem na jakiej podstawier twierdziszze to czeszta awaria, siedzie tu juz ponad 2 lata i spotkalem sie moze z 3 wpisami na forum odnosnie cewki w x25xe, moje auto zaczelo 14 rok i cewka dalej smiga.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Novy170

Witam.

Ja do wczoraj miałem podobny problem z moją V6.

Jak silnik był zimny, czyli po nocy lub długim postoju, po odpaleniu pracował idealnie. Jak tylko przejechałem ok 500-1000 metrów i silnik zaczynał się trochę rozgrzewać, to tracił moc i kiepsko się wkręcał na obroty. Pracował przy tym tak jak by nie palił na wszystkich cylindrach.

Sczytywałem błędy z komputera, ale nie było żadnych. Zmieniłem świece i przewody, ale to nie pomogło. Dopiero po sprawdzeniu cewki okazało się że nie ma iskry na 3 cylindrze. Po wymianie cewki wszystko jest ok.

Kupując cewkę w sklepie spytałem czy jest duże zapotrzebowanie na ten element i usłyszałem że sporo sztuk już sprzedali.

Więc radzę Ci najpierw sprawdzić cewkę, bo według mnie to jest przyczyna Twojego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stwierdził to wityk a ja potwierdziłem bo mi padła wink.gif i czytałem gdzieś o tym na forum że lubią się zepsuć.

Edytowano przez maciejpiwonski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też to potwierdzam u siebie również wymieniałem cewkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też za chwile będę musiał zmienić cewkę. Ta która mam jeszcze daje radę ale po nocy pod chmurką lubi pobujać silnikiem. Spojrzałem obok akumulatora a na cewce takie małe "pioruniki"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To dolicz jeszcze te dwie osoby pod Twoim postem ;) jeszcze jedną osobę z zach-pom, zaczyna się tworzyć lista ;)

Taka jest prawda że to wadliwa cześć przy tych silnikach. Po prostu nie każdy się chwali że juz wymienił, ale jak zapytać to jak sam zauważyłeś szybko można się dowiedzieć ;)

Edytowano przez wityk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cholera, no weżcie mnie nie straszcie:)

ale skoro tak to moze zrobić liste ale z wyróznieniem kto jezdzi na gazie??? Bo z tego co wiem cawka ma o wiele trudniejsze warunku pracy na podtlenku lpg

Zaraz sie okaze ze cewki padaja głownie w junkersach

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

takie odkrycie by mnie bardzo ucieszyło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> byłbym pewien że mnie ominie wymiana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie równiez i po cichu na to licze:)

A tak swoją droga, czy mozna mowic ze cos jest wadliwe gdy popsuło sie po 10 lub wiecej latach?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> VB to nie w124 gdzie wszystko jest do konca swaita i jeden dzień dłuzej:)

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

może nie trzeba mówić od razu że wadliwe, ale jak coś pada po 10 latach a inne podzespoły wytrzymują drugie tyle no mozna sie pokusić o takie stwierdzenie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

ja już dwa razy wymieniałem cewke! ostatni raz jakieś 3 tygodnie temu - przestała palić na jeden gar w ciemno wymieniłem cewke (miałem na stanie) i Viki odżyła

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> A przewody i świece wymieniałem 70kkm temu i chulają (przewody oryginalne Bosch, świece NGK)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a masz gaz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jeśli to do mnie to odpowiadam że mam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

pamietasz SNOWSURFER jak mieliśmy problemy że Viki przerywała? jak rozwiązałeś u siebie problem? bo już nie pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie to byl problem w zakresie 1.5-2.0 tys obrotów i winny byl egr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja gazu nie mam i u mnie jak już pisałem też padla przy przebiegu 155 tys km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tu masz cewke w oryginale. Sa tez zamienniki za mniej więcej połowe tej kasy. Jesli okaze sie ze to jednak cewka, brałbym oryginał.

Sadurek, kupowales orygnalną czy zamiennik?

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

aktualnie mam prawie nowy zaniennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×