Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Longin85

Vectra B 1.8 X18XE POMÓŻCIE!!!

Polecane posty

Gość Longin85

Witam was wszystkich bardzo serdecznie pisze do was bo od 2 dni mam problem ze swoją viki.

Wszystko chodziło za****ście do czasu gdy wsiadłem w auto pojechałem do drugiego miasta wszystko było ok, pojechałem zatankować i ujechałem z 5 kilometrów a auto zaczęło nagle mulić tak że szok! muli go do 3 tys obr a póżniej jak by dostał turbo i idzie...Zajechałem do domu zgasiłem silnik i juz nie odpalił

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<"> heh następnego dnia poszedłem do auta wsiadam chce go odpalić a tu szok auto odpaliło ale dalej nawet na biegu jałowym muł na obrotach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:"> zgasiłem i koniec juz nie odpaliło znowu narazie wymieniłem świece i dalej to samo wcześniej się palił ckeck teraz ju się nie świeci.. ale jak zczytalem błędy miałem takie.

0100

0135

1502

Dziś błedy skasowałem ale auto dalej nie odpala

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie wiem co mam robić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

0100 - Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza

0135 - Uszkodzenie w obwodzie grzania sond

1502 - Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera

Zacząłbym od sprawdzenia przepływki i sondy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza.

0135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy.

1502 Immobilizer - nieprawidlowa identyfikacja modulu immobilaizera

Samo wykasowanie bledow nic nie pomoze jesli nie usuniesz usterki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Owszem a możecie mi powiedzieć jak to mogę sprawdzić ?? ?? i gdzie jest dokładnie ta przepływka mechanikiem nie jestem ale może coś uda mi się zdziałać.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przepływka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej podmienić od kogoś i sprawdzić. Podobnie z sondą. Zastanawia mnie jednak ten immobiliser

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Może to od paliwa które wcześniej zatankowałem ?? bo raczej jak by była przepływka walnięta to auto i tak by paliło..z sondą chyba tak samo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sonda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... to jest mozliwe, że przez złej jakości paliwo tak się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy masz wszystkie przewody dobrze polaczone i czy gdzies nie zasysa lewego powietrza za przeplywka a przed przepustnica bo wtedy tez bedzie wykazywalo blad przeplywki i sondy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Okej więc zacznę od dolania jakiegoś normalnego paliwa później przeczyszczę przepływie a sondę wyczytałem ze mogę sprawdzić miernikiem tylko jeszcze dokładnie nie wiem jak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

aha jeszcze wczoraj na odpalonym silniku wyciągałem po kolei kable w cewki i była dyskoteka hmmm

Nie wiem jeszcze gdzie pod maską jest ta wtyczka od tej sondy prosiłbym o poradę jak ją sprawdzić i jak wyczyścić tą przepływkę

Walczyłem trochę z tym wykręciłem przepływke ale wygląda na to ze tam w srodku jest ok przynajmniej tak mi się wydaje bo w środku czysto aż się wszystko świeci może to kable od świec ?? albo cewka jutro zobaczę tą sondę nie mam pomysłów juz proszę o pomoc ! Jestem z Dąbrowy Górniczej może ktoś z was jest z okolic i by pomógł Pozdrawiam

Edytowano przez Misiek
Kolego posty edytujemy a nie piszemy jednego pod drugim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbój spuścić/odessać to paliwo, które zalałeś. Wymień filtr paliwa (20 zł). Zalej czerwone lub czarne STP i dolej dobrej wachy. To po najniższych kosztach na dzień dobry. Jeżeli nie pomoże to nie zaszkodzi. Potem kombinuj sondę, wykręć świece - zobacz czy nie zarzuca ich.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Dziś próbowałem odpalić i ledwo załapała musiałem wciskać pedał gazu ale auto zaraz zgasło dolałem dobrej benzyny dalej to samo sprawdzałem napięcia na przepływomierzu wszystko wygląda dobrze więc już nie wiem a błąd przepływomierza 0100 wyskoczył dlatego bo go wczesniej odpalałem z odpiętą wtyczka i komputer zapisał błędy sonde tez odpinałem i dlatego więc już sam nie wiem bo nawet jeśli by to była sonda i przepływka auto powinno normalnie odpalać...macie jakieś pomysły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pompa paliwo podaje - sprawdzałeś to? Może też paliwko, które zalałeś gdzieś tam zatkało Ci filtr paliwa i teraz nie dochodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

pompa paliwowa działa jak przekręcam zapłon słychać ją właśnie może być filtr paliwa albo przewody tylko nie wiem jak mam sprawdzić ten filtr hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Ale po dłuższym kręceniu go i wciskaniu gazu czuć paliwo strasznie wiec go zalewa..czyli paliwo dochodzi tak mi się wydaje ale może tez mu mało podawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podejdź wieczorem do auta i wodą ze spryskiwacza ( może być jakikolwiek-butelka coś jak po płynie do mycia szyb) i popryskaj kable WN. Jak będą przebijać i będzie dyskoteka z iskierek to kable do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a po mojemu może być również walnieta cewka nie podaje iskry i tyle nie nepala i zalewa .jak by była sonda albo przepływka to komputer przechodzi tak jakby w tryb awaryjny

. wiem po sobie jak miałem sondę i przepływkę walnietą świeciła się kontrolka błędu ale auto można było odpalić i jechał cle palił jak smok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> na odległość trudno ocenić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Sprawdziłem przepływke i sonde wszystko ok jest, udało mi sie go dzisiaj odpalić ale musiałem go długo kręcić. po odpaleniu zaświecił się check puściłem go z gazu zmuliło go i zgasł i już nie dało się go odpalić..Popsikałem kable jak kolega wcześniej napisał i nie zauważyłem żadnej iskry ale napewno nie pali na któryś gar..błąd jaki udało mi sie zczytać to 0500 czyli od prędkościomierza wiec raczej nie o to chodzi jak go odpalam (krece) to znika check a zachwile sie zapala..ale nie mruga..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź cewkę ewentualnie czujnik halla.Jak wygląda filtr powietrza ? jest może mokry ? odkręć świece i zobacz jak wyglądają. Może jak ściągałeś kable to kolejność pomyliłeś ? Tyle ze wtedy by nie odpalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Panowie jeszcze silnik krokowy mi sie nasuwa na mysl przeciez jak go sie odlaczy auta nie odpali

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiec radze jego przeczyscic to moze duzo dac jezeli pomoze licze na plusa:D zapraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Filtr powietrza jest ok , świece kupiłem nowe a kolejność kabli tez dobra tak z ciekawości dolałem denaturatu do baku zy ewentualna woda odparowała o dziwo auto zaczeło normalnie palić odzyskało 80% mocy 2 dni paliło ok dziś odpaliłem raz zgasiłem i znowu nie odpalił ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz sobie silniczek krokowy zobaczysz umnie pomoglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Longin85

Ok jutro postaram się to sprawdzić wykręcę go i przeczyszczę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik krokowy utrzymuje obroty.Odpalić by odpalił tyle ze obroty by malaly.Ale po dodaniu gazu w górę by szły.Ze świecami chodziło mi oto czy są zalane czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×