Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Longin85

Vectra B 1.8 X18XE POMÓŻCIE!!!

Recommended Posts

Guest Longin85

Witam was wszystkich bardzo serdecznie pisze do was bo od 2 dni mam problem ze swoją viki.

Wszystko chodziło za****ście do czasu gdy wsiadłem w auto pojechałem do drugiego miasta wszystko było ok, pojechałem zatankować i ujechałem z 5 kilometrów a auto zaczęło nagle mulić tak że szok! muli go do 3 tys obr a póżniej jak by dostał turbo i idzie...Zajechałem do domu zgasiłem silnik i juz nie odpalił

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<"> heh następnego dnia poszedłem do auta wsiadam chce go odpalić a tu szok auto odpaliło ale dalej nawet na biegu jałowym muł na obrotach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:"> zgasiłem i koniec juz nie odpaliło znowu narazie wymieniłem świece i dalej to samo wcześniej się palił ckeck teraz ju się nie świeci.. ale jak zczytalem błędy miałem takie.

0100

0135

1502

Dziś błedy skasowałem ale auto dalej nie odpala

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie wiem co mam robić....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

0100 - Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza

0135 - Uszkodzenie w obwodzie grzania sond

1502 - Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera

Zacząłbym od sprawdzenia przepływki i sondy

Share this post


Link to post
Share on other sites

0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza.

0135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy.

1502 Immobilizer - nieprawidlowa identyfikacja modulu immobilaizera

Samo wykasowanie bledow nic nie pomoze jesli nie usuniesz usterki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Owszem a możecie mi powiedzieć jak to mogę sprawdzić ?? ?? i gdzie jest dokładnie ta przepływka mechanikiem nie jestem ale może coś uda mi się zdziałać.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

przepływka

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej podmienić od kogoś i sprawdzić. Podobnie z sondą. Zastanawia mnie jednak ten immobiliser

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Może to od paliwa które wcześniej zatankowałem ?? bo raczej jak by była przepływka walnięta to auto i tak by paliło..z sondą chyba tak samo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

sonda

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... to jest mozliwe, że przez złej jakości paliwo tak się dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz czy masz wszystkie przewody dobrze polaczone i czy gdzies nie zasysa lewego powietrza za przeplywka a przed przepustnica bo wtedy tez bedzie wykazywalo blad przeplywki i sondy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Okej więc zacznę od dolania jakiegoś normalnego paliwa później przeczyszczę przepływie a sondę wyczytałem ze mogę sprawdzić miernikiem tylko jeszcze dokładnie nie wiem jak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

aha jeszcze wczoraj na odpalonym silniku wyciągałem po kolei kable w cewki i była dyskoteka hmmm

Nie wiem jeszcze gdzie pod maską jest ta wtyczka od tej sondy prosiłbym o poradę jak ją sprawdzić i jak wyczyścić tą przepływkę

Walczyłem trochę z tym wykręciłem przepływke ale wygląda na to ze tam w srodku jest ok przynajmniej tak mi się wydaje bo w środku czysto aż się wszystko świeci może to kable od świec ?? albo cewka jutro zobaczę tą sondę nie mam pomysłów juz proszę o pomoc ! Jestem z Dąbrowy Górniczej może ktoś z was jest z okolic i by pomógł Pozdrawiam

Edited by Misiek
Kolego posty edytujemy a nie piszemy jednego pod drugim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbój spuścić/odessać to paliwo, które zalałeś. Wymień filtr paliwa (20 zł). Zalej czerwone lub czarne STP i dolej dobrej wachy. To po najniższych kosztach na dzień dobry. Jeżeli nie pomoże to nie zaszkodzi. Potem kombinuj sondę, wykręć świece - zobacz czy nie zarzuca ich.

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Dziś próbowałem odpalić i ledwo załapała musiałem wciskać pedał gazu ale auto zaraz zgasło dolałem dobrej benzyny dalej to samo sprawdzałem napięcia na przepływomierzu wszystko wygląda dobrze więc już nie wiem a błąd przepływomierza 0100 wyskoczył dlatego bo go wczesniej odpalałem z odpiętą wtyczka i komputer zapisał błędy sonde tez odpinałem i dlatego więc już sam nie wiem bo nawet jeśli by to była sonda i przepływka auto powinno normalnie odpalać...macie jakieś pomysły ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pompa paliwo podaje - sprawdzałeś to? Może też paliwko, które zalałeś gdzieś tam zatkało Ci filtr paliwa i teraz nie dochodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

pompa paliwowa działa jak przekręcam zapłon słychać ją właśnie może być filtr paliwa albo przewody tylko nie wiem jak mam sprawdzić ten filtr hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Ale po dłuższym kręceniu go i wciskaniu gazu czuć paliwo strasznie wiec go zalewa..czyli paliwo dochodzi tak mi się wydaje ale może tez mu mało podawać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejdź wieczorem do auta i wodą ze spryskiwacza ( może być jakikolwiek-butelka coś jak po płynie do mycia szyb) i popryskaj kable WN. Jak będą przebijać i będzie dyskoteka z iskierek to kable do wymiany

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po mojemu może być również walnieta cewka nie podaje iskry i tyle nie nepala i zalewa .jak by była sonda albo przepływka to komputer przechodzi tak jakby w tryb awaryjny

. wiem po sobie jak miałem sondę i przepływkę walnietą świeciła się kontrolka błędu ale auto można było odpalić i jechał cle palił jak smok

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> na odległość trudno ocenić

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Sprawdziłem przepływke i sonde wszystko ok jest, udało mi sie go dzisiaj odpalić ale musiałem go długo kręcić. po odpaleniu zaświecił się check puściłem go z gazu zmuliło go i zgasł i już nie dało się go odpalić..Popsikałem kable jak kolega wcześniej napisał i nie zauważyłem żadnej iskry ale napewno nie pali na któryś gar..błąd jaki udało mi sie zczytać to 0500 czyli od prędkościomierza wiec raczej nie o to chodzi jak go odpalam (krece) to znika check a zachwile sie zapala..ale nie mruga..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź cewkę ewentualnie czujnik halla.Jak wygląda filtr powietrza ? jest może mokry ? odkręć świece i zobacz jak wyglądają. Może jak ściągałeś kable to kolejność pomyliłeś ? Tyle ze wtedy by nie odpalił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Panowie jeszcze silnik krokowy mi sie nasuwa na mysl przeciez jak go sie odlaczy auta nie odpali

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiec radze jego przeczyscic to moze duzo dac jezeli pomoze licze na plusa:D zapraszam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Filtr powietrza jest ok , świece kupiłem nowe a kolejność kabli tez dobra tak z ciekawości dolałem denaturatu do baku zy ewentualna woda odparowała o dziwo auto zaczeło normalnie palić odzyskało 80% mocy 2 dni paliło ok dziś odpaliłem raz zgasiłem i znowu nie odpalił ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz sobie silniczek krokowy zobaczysz umnie pomoglo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Longin85

Ok jutro postaram się to sprawdzić wykręcę go i przeczyszczę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik krokowy utrzymuje obroty.Odpalić by odpalił tyle ze obroty by malaly.Ale po dodaniu gazu w górę by szły.Ze świecami chodziło mi oto czy są zalane czy nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...