Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kamiś123

Brak zasilania na czerwonym kablu radia VECTRA C

Polecane posty

Gość kamiś123

Witam

mam problem. a nie chce jechać do serwisu, bo wydaje mi się ze to prosta sprawa.

mam zmienione radio pionner i od pewnego czasu zaczeło mi swierować samo się wyłaączać,

teraz stwerdzilem usterke, do zasilania są dwa kaable ( zółty - napiecie jest cały czas, czerwony -po przekreceniu kluczyka).

Brak u mnie napiecia na czerwonym kablu po przekreceniu kluczyka.

teraz jak się sobie cofne w czasie i chwile pomyśle to moge dopisać ze, napięcie pojawialo się na kablu np po 10 minutach jazdy. albo jak stałem sobie na włączonym zapłonie , to pojawialo sie , po chwili ginelo, pojawialo się, potem przez dzień nie było. sytuacja miala taka miejsce jak samochod jechal ( czyli byly wstrzasy) oraz jak stał.

gdzie szukać przyczyny.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W polaczeniach - czyli kostka (przejściówka do radia) za radiem i czy dobrze jest polutowana, bezpiecznik i jego styki. a jak nie tu to dalej (ale tam nikt nie grzebal - chyba ze walony samochód)

Edytowano przez daro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W VC są dwie kostki na instalacji do radia...jedna,którą się wpina w radio a druga kawałek dalej...sprawdź na tej drugiej...

Edytowano przez gucio2607

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę informacji o roczniku auta.

Jeśli przedlift i miał stare kable (nie wiem czy one sa kolorowe) to będzie inaczej.

Jesli jest to polift (przerobiona kostka fakra)

Wiele osób zamiast lutować, zaplata kabel.

Kończy sie to zwarciami, przerwami itp.

Oczywiście najlepiej jest usunąć usterkę, ale wiązka w VC poliftowej to gruba robota.

Ponizej masz fotkę z mojej nierównej walki z tą samą wiązką - wygrałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

W temacie poniżej masz opisane skąd szarpnąć sobie dobre 12V.

Jak widzisz, chłopaka spotkała podobna przygoda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kamiś123

sprawdzone :

bepiecznik dałem nowy , jest dobry, brak już napiecia po przekreceniu stacyjki na pierwszej kostce .

gdzie szukac przyczyny? treba zdejmować cały kokpit?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie mam napiećia na czerwonym kablu być moze to stacyjka padłanie mam pojecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×