Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest kamiś123

Brak zasilania na czerwonym kablu radia VECTRA C

Recommended Posts

Guest kamiś123

Witam

mam problem. a nie chce jechać do serwisu, bo wydaje mi się ze to prosta sprawa.

mam zmienione radio pionner i od pewnego czasu zaczeło mi swierować samo się wyłaączać,

teraz stwerdzilem usterke, do zasilania są dwa kaable ( zółty - napiecie jest cały czas, czerwony -po przekreceniu kluczyka).

Brak u mnie napiecia na czerwonym kablu po przekreceniu kluczyka.

teraz jak się sobie cofne w czasie i chwile pomyśle to moge dopisać ze, napięcie pojawialo się na kablu np po 10 minutach jazdy. albo jak stałem sobie na włączonym zapłonie , to pojawialo sie , po chwili ginelo, pojawialo się, potem przez dzień nie było. sytuacja miala taka miejsce jak samochod jechal ( czyli byly wstrzasy) oraz jak stał.

gdzie szukać przyczyny.??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W polaczeniach - czyli kostka (przejściówka do radia) za radiem i czy dobrze jest polutowana, bezpiecznik i jego styki. a jak nie tu to dalej (ale tam nikt nie grzebal - chyba ze walony samochód)

Edited by daro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W VC są dwie kostki na instalacji do radia...jedna,którą się wpina w radio a druga kawałek dalej...sprawdź na tej drugiej...

Edited by gucio2607

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie widzę informacji o roczniku auta.

Jeśli przedlift i miał stare kable (nie wiem czy one sa kolorowe) to będzie inaczej.

Jesli jest to polift (przerobiona kostka fakra)

Wiele osób zamiast lutować, zaplata kabel.

Kończy sie to zwarciami, przerwami itp.

Oczywiście najlepiej jest usunąć usterkę, ale wiązka w VC poliftowej to gruba robota.

Ponizej masz fotkę z mojej nierównej walki z tą samą wiązką - wygrałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

W temacie poniżej masz opisane skąd szarpnąć sobie dobre 12V.

Jak widzisz, chłopaka spotkała podobna przygoda

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kamiś123

sprawdzone :

bepiecznik dałem nowy , jest dobry, brak już napiecia po przekreceniu stacyjki na pierwszej kostce .

gdzie szukac przyczyny? treba zdejmować cały kokpit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez nie mam napiećia na czerwonym kablu być moze to stacyjka padłanie mam pojecia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...