Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
jks4

1,8 XE źle pali po dłuższym postoju

Polecane posty

Witam forumowiczów. Mam problem z odpaleniem swojego autka VB 1,8 16V XE gaz sekwencja 1998 195tkm w tym 40tkm na gazie. Problem ten mam od kilku miesięcy. Czytając forum, skorzystałem z porad niektórych forumowiczów i wymieniłem czujnik temp. na komputer, następnie pompę paliwa ( stara skwierkała) oraz filtr paliwa. Nowe przewody oraz świece.Nadmienię że pompa nie jest orginalna lecz jak autko już odpali to nieźle spisuje się zarówno na benzynie jak i na lpg.Brak błędów. Co ciekawe problem z odpaleniem występuje tylko na zimnym silniku i to nie zawsze. Nieraz pali od razu nawet na 15 stopniowym mrozie, a czasami podczas pierwszych 10:15 sekund dławi się ,przerywa, by w końcu wskoczyć na obroty. Odpalam zawsze na benzynie, a w baku mam min. ok. 20 l shell v-power 100 okt. Gdzieś czytałem że to wtryskiwacze padają, czy to mozliwe przy opisywanych problemach? Chyba że coś innego...

Edytowano przez jks4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

kolego sprawdz odczyty sądy miałem podobny problem winna była właśnie lambda nie miałem też błędów na komp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dzięki za odpowiedź, napisz proszę gdzie sprawdzałeś swoją sondę, czy w ASO czy u elektryka. Z drugiej strony typowe objawy uszkodzonej SONDY LAMBDA :

- zwiększone zużycie paliwa

- samoistne osady na rurze wydechowej

- czarny dym wydzielający się z rury wydechowej

- nierównomierna praca silnika

- zwiększona ilość co i hc w spalinach podczas sprawdzania spalin na analizatorze spalin

Wszystkie punkty raczej odpadają, ale chętnie bym przemierzył swoją, bo ten problem z odpalaniem coraz bardziej mnie irytuje...

Edytowano przez jks4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego a spróbuj postawić auto na jakiejś górce przodem w dół.Może paliwo się cofa do zbiornika ? Słyszałem o takich przypadkach i ludzie montowali zawór zwrotny (jedno kierunkowy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klekocix

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie jest podobnie, mechanicy jak i ludzie z forum mówią że to regulator ciśnienia paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

regulator cisnienia paliwa to jedna z najczestszych przyczyn

nierozumiem tylko w pierwszym poscie tego:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie mam LPG ale wydaje mi sie ze ta pompa nie ciagnie jednego i drugiego ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może to krokowy jest do czyszczenia i trzeba ustawić mieszankę lpg bo może jest za uboga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa nie jest orginalna, to znaczy że nie kupowałem Boscha tylko zamiennik. Jak uda się odpalić, tak jak napisałem czasami za pierwszym razem i to bez "efektów", czasami po trudach za trzecim to po chwili nierównej pracy autko dobrze się sprawuje, silnik ma moc,obroty nie falują, zarówno na benzynie , jak i po przełączeniu na gaz. Wrażenie moje jest takie, że rzeczywiście tego paliwa jakby było mało do odpalenia. Tylko nasuwa się mi pytanie czemu, przecieź pompa po przekręceniu stacyjki nabija ciśnienie. Niedawno byłem na regulacji lpg, i z tego co wiem mieszankę mi wzbogacił, jednak bez efektu przy odpalaniu zimnego silnika. Krokowca , a także Egr czyściłem. Zastanawia mnie sprawa tego zaworu zwrotnego, bo to chyba będzie na tą chwilę najtańsze. A jeśli to regulator ciśnienia paliwa to cóż mozna z tym zrobić ( wymienić, naprawić, gdzie to jest ?) Pozdrawiam.

Edytowano przez jks4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×