Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek.W

bierze olej

Polecane posty

Witam mam problem na 1000km musze dolać troche ponad litr oleju do silnika ,jutro chce sprawdzić ciśnienie sprerzania w cylindrach, jak to jest jak np bylo by 14 bar to jest dobrze? i wysarczy uszczelaniacze na zawora zrobić i wale ? , czy moze pierścienie na tłokach tez, albo szlif i nowe tłoki większe odrazu .

Bo jak jak jest duże sprerzanie to przez piersnienie olejem nie wali chyba ? powinno zgarniac wszystko ?

Edytowano przez Tomek.W

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość riv11

Diesel czy benzyna?

Myslę że piszesz o benzynowym.

Typ silnika X20XEV (Ecotec)

Ciśnienie sprężania

- nominalne 1,3-1,5 MPa

- dopuszczalna różnica między cylindrami 0,1 MPa

Ważne jest jaka jest różnica ciśnienia pomiędzy cylindrami.

choć te silniki lubia olej to "ponad litr na 1000" to zdecydowanie za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

pierwsze co to zobacz czy niemasz wycieków jak nie to nie trzeba uszczelniaczy na wale wymieniac ,prawdopodobnie uszczelniacze na zaworach do wymiany ,jak po tym bedzie brac olej to pierscienie olejowe na tłokach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na bank masz uszczelniacze zaworowe do wymiany.Wymien sobie profilaktycznie i pierscienie tlokowe,to nie jest az tak wielki koszt. Nie wspomne o planowaniu glowicy i wymianie wszystkich uszczelek.Wymieniales rozrząd i pompę wody? Jak nie to tez to zrób przy okazji. Ale najpierw sprawdz czy nie masz zadnych wycieków tak jak koledzy wyzej pisali. Aha , a jaki przebieg samochodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wycieków niema wogule , jak swiece wykreciłem to na gwincie u góry był olej niewiem skąd ,mam jeszcze jeden problem obroty mi faluja na na bezynie a na gazie jest ok, krokowca czysciłem ale jest tak samo podejrzewam przepływomierz powietrza bo jak go odpiołem to było tak samo da sie go jakoś samemu naprawić, i upewnić sie na 100% czy to on jest walniety , bo gaz z tego chyba nie koszysta ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

przepływomierza nie naprawisz ,gaz też korzysta z przepływki,gdzies jest porada jak sprawdzic przepływke,ale przepływka w 99% wywala błąd.sprawdź dobrze czy gdzies powietrza nie zasysa ci nigdzie ,olej na świecy na izolatorze - wina uszczelki od pokrywy zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest cena uszczeliaczy na zawory kapletnych, i czy czeba głowice sciągac całą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radu1988

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

głowice musisz ściągnąć, każdy zawór wyjąć dotrzeć i włożyć nowy uszczelniacz. A cena jednego to jakieś 1,5 zł (w sklepie 2,5zł) tj. oryginał GM bynajmniej ja tekie kupiłem jak wymieniałem ale miałem zniżkę... no i uszcelka pod głowice jeszcze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a cena za pierscienie na tłoki? odrazu by sie zrobiło żeby spokój był to falowanie obrotów mnie dobija juz wykręce przepustnice dam nowa uszczelke i dokładnie wyczyszcze jak czas bendzie , dziękuje wszystkim za pomoc bardzo mi pomogliscie jak coś wiecie więcej to prosze o wypowiedzi pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

nie musisz głowicy ściągac chyba ze remont bedziesz jej robic ,uszczelniacze samemu zmienisz bez ściagania głowicy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez ozi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radu1988

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no fakt masz racje ale ja też myślałem o dotarciu zaworów, bo te wydechowe lubią mieć wrzery...

a do pierścieni i tak bedzie trzeba zdjąć głowice..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

co do pierścieni to terz nie trzeba zdejmowac głowicy od miski olejowej wyciągasz tłoki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wrzery moga być tymbardzie ze VB na gazie chodzi, w tamtej poradzie pisze ze miał lekki dymek przy odpaleniu auta jak przegazowal ja mam dymek cały czas nawet na wolnych obrotach to raczej koszta poniose durze co tam morze byc do wymiany jeszcze ?, dym jest biały nie czarny ,autem jerzdze co dzień do pracy 23km w jedną strone i na siłownie ok 6 km , od wczoraj zaczeła mi sie palić pomaranczowa kontrolka silnika jak na benzynie jest i to falowanie a benzynie między 500 a 1000 obr po chwili sie wmiare uspokoji ale i tak falują nawet jak przepływomierz odepne czy czujnik wałka rozrządu ,na gazie jest ok niema problemu

Edytowano przez Tomek.W

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

pierwsze co jak ci sie zaswieciła lampka pomaprańczowa (czek) to musisz zczytac błedy na stronie klubowej masz porade jak to zrobic samemu i nic nie bedziesz płacic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już wiem czemu obroty falowały guma była pęknięta za przepływomierzem i temu kontrolka sie zapalała bo żle odczytywał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no panowie świetnie radzicie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> - kolega na pewno ma przyrządy, aby w garażu sam wymienił uszczelniacze bez zdejmowania głowicy tak samo z pierścieniami od strony miski

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> nikt nie napisał że do pierścieni od strony miski trzeba wał wywalić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale da się oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×