Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Xspeed

cos trzeszczy przy skrecaniu

Polecane posty

Mam taki problem ze swoja viki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Coś zaczęło trzeszczeć przy skręcaniu.

Trzeszczy jak się kolami kreci stojąc w miejscu lub wolno jadąc. Najbardziej słychać przy dużym skręcie.

Trzeszczenie przypomina jakby się coś naprężało i puszczało.Podczas jednego skrętu nawet kilka razy.

Maglownica była robiona w kwietniu zeszłego roku i do zimy był spokój wiec ja wykluczam.

Jesienią były zakładane nowe gumy stabilizatora i łączniki (GM oraz LEMFORDER)

Zajrzałem do nadkola to sprężyna wydaje się być niby cała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Amory z tego co patrzyłem jeszcze fabryczne.

Możliwe by pukała poduszka amora lub łożysko amora ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

łożysko/a amortyzatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Potwierdzam.

To samo miałem pisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mozna z tym jakis czas jezdzic ?? Chyba raczej tak.

Odrazu z lozyskiem do wymiany poducha pewnie.

A czy moze to stukac na nierownosciach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo co Ty jak jadę wolno i skręcam to słychać rozciągany metal. . . A czy nie jest to sworzeń któryś???? (tak kiedyś miałem w polonezie) no albo drążek co o tym myślicie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo, wymienilem łozysko amortyzatora i przestało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bylem z autem na szarpakach i niby wszytsko sztywne jest wiec wychodzilo by ze to lozysko amoroa calkiem mozliwe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A powiedzcie.

Warto odrazu zrobic obie strony i wymienic poduszki amora ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to juz od Ciebei zalezy, ja wymienilem odrazu po 2 stronach. PRzyjmuje zasade ze czesci zawieszenia wymieniam parami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem czeka mnie wymiana jego . Orientuje sie ktos ile kosztuje łozysko+ poduszka? i jeszcze jedno jechac na kanał i wydac kase czy samemu mozna zrobic jesli tak to jak do tego sie zabrac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesci z tego co sie orientowalem od ok 100 zl do ok 230zl za oryginaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie skrzypiał w ten sposób łącznik stabilizatora. Badanie zawieszenia na szarpakach nic nie wykazało. Wszystko sztywne. Wystarczyła kropla oleju pod tą gumę i chodzi jak nowe.

Może gdzieś się dostała wilgoć...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Edytowano przez janek1984

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

laczniki i gumy jesienia zakladane oryginalne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i okazalo sie ze lozysko z jednej strony wyglada na wymeczone i dodatkowo poducha az popekana (byla zalozona firmy topran)

Wiec ktos tam juz grzebal

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz powinna byc juz bloga Cisza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy, a dużo roboty jest z wymianą tego (łożysko + poducha)?? Trzeba kolumnę demontować, zbieżność po tym ustawiać czy co tam jeszcze?? Jak to wygląda mniej więcej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz wyjac amora.

No i sprezyne rozkrecic by wymienic lozysko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mi to robil mechanik cos ok 3 godzin z wymiana uszczelki pod klawiatura

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zbieznosci teoretycznie ruszac nie trzeba bo koncowek nie ruszasz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ja bylem juz na 2 diagnoskach i mowia ze niby ok jest przod

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki, o to chodziło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy po takiej wymianie trzeba jechac na geometrie bo poza zbieznoscia w vb ustawia sie tez kat pochylenia zwrotnicy a po odkreciniu kolumny i ponownym zlozeniu moze sie zmieic wiec lepiej to zrobic bo opony nie sa tanie. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W mojej wiki też jest takie pukanie...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wymieniłem ostatnio poduszki i łożysko( idąc za waszą myślą), a te stuki dalej występują ( dodam ,że końcówki drążków nowe, amortyzator też wymieniane jesienią. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co to może być>????

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po sprawdzeniu organoleptycznym przez mechaników okazuje się że stuki po lewej i prawej powoduje zupełnioe coś innego. I tak po lewej wybity sworzeń wahacza ( swoją droga dziwne bo zakłądany nowy w sierpniu}), a z prawej dalej są kłopoty z górną zwornicą , a łożysko i poduszka była wymieniana. Co do łozyska ipoduszki Powiedzieli że poprzedni magicy mogli coś spaprać bo sprężyna musi w jakiś tam niby zamek wpaść, jak nie wpadnie to właśnie tak przeskakuje. Edytowano przez MasteR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jakiej firmy zakladales ??

Bo podejrzewam ze jakis najtanszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zakładał je poprzedni właściciel, i pewnie masz rację , były jedne z tańszych. Teraz ja chce kupić firmy TRW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja załozyłem oryginały.

Wstepnie chcialem kupic febi,ale chlopaki mnie przekonali ze nie ma co na tym oszczedzac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem na diagnostyce i szarpakach, te potworne stukanie było efektem poluzowania się śruby , która trzyma amortyzator do kolumny, chłopaki dokręcili tą śrubę i nastała błoga cisza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak pokazuje ta historia : "co mechanik to inna diagnoza".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to nie jest typowa usterka - raczej wina tego co dokręcał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×