Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Xspeed

cos trzeszczy przy skrecaniu

Recommended Posts

Mam taki problem ze swoja viki

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Coś zaczęło trzeszczeć przy skręcaniu.

Trzeszczy jak się kolami kreci stojąc w miejscu lub wolno jadąc. Najbardziej słychać przy dużym skręcie.

Trzeszczenie przypomina jakby się coś naprężało i puszczało.Podczas jednego skrętu nawet kilka razy.

Maglownica była robiona w kwietniu zeszłego roku i do zimy był spokój wiec ja wykluczam.

Jesienią były zakładane nowe gumy stabilizatora i łączniki (GM oraz LEMFORDER)

Zajrzałem do nadkola to sprężyna wydaje się być niby cała

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Amory z tego co patrzyłem jeszcze fabryczne.

Możliwe by pukała poduszka amora lub łożysko amora ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

łożysko/a amortyzatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Potwierdzam.

To samo miałem pisać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozna z tym jakis czas jezdzic ?? Chyba raczej tak.

Odrazu z lozyskiem do wymiany poducha pewnie.

A czy moze to stukac na nierownosciach ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo co Ty jak jadę wolno i skręcam to słychać rozciągany metal. . . A czy nie jest to sworzeń któryś???? (tak kiedyś miałem w polonezie) no albo drążek co o tym myślicie???

Share this post


Link to post
Share on other sites

mialem to samo, wymienilem łozysko amortyzatora i przestało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem z autem na szarpakach i niby wszytsko sztywne jest wiec wychodzilo by ze to lozysko amoroa calkiem mozliwe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A powiedzcie.

Warto odrazu zrobic obie strony i wymienic poduszki amora ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

to juz od Ciebei zalezy, ja wymienilem odrazu po 2 stronach. PRzyjmuje zasade ze czesci zawieszenia wymieniam parami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam ten sam problem czeka mnie wymiana jego . Orientuje sie ktos ile kosztuje łozysko+ poduszka? i jeszcze jedno jechac na kanał i wydac kase czy samemu mozna zrobic jesli tak to jak do tego sie zabrac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czesci z tego co sie orientowalem od ok 100 zl do ok 230zl za oryginaly

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie skrzypiał w ten sposób łącznik stabilizatora. Badanie zawieszenia na szarpakach nic nie wykazało. Wszystko sztywne. Wystarczyła kropla oleju pod tą gumę i chodzi jak nowe.

Może gdzieś się dostała wilgoć...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:">

Edited by janek1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

laczniki i gumy jesienia zakladane oryginalne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i okazalo sie ze lozysko z jednej strony wyglada na wymeczone i dodatkowo poducha az popekana (byla zalozona firmy topran)

Wiec ktos tam juz grzebal

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz powinna byc juz bloga Cisza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

koledzy, a dużo roboty jest z wymianą tego (łożysko + poducha)?? Trzeba kolumnę demontować, zbieżność po tym ustawiać czy co tam jeszcze?? Jak to wygląda mniej więcej??

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz wyjac amora.

No i sprezyne rozkrecic by wymienic lozysko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mi to robil mechanik cos ok 3 godzin z wymiana uszczelki pod klawiatura

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zbieznosci teoretycznie ruszac nie trzeba bo koncowek nie ruszasz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ja bylem juz na 2 diagnoskach i mowia ze niby ok jest przod

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki, o to chodziło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

koledzy po takiej wymianie trzeba jechac na geometrie bo poza zbieznoscia w vb ustawia sie tez kat pochylenia zwrotnicy a po odkreciniu kolumny i ponownym zlozeniu moze sie zmieic wiec lepiej to zrobic bo opony nie sa tanie. pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

W mojej wiki też jest takie pukanie...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wymieniłem ostatnio poduszki i łożysko( idąc za waszą myślą), a te stuki dalej występują ( dodam ,że końcówki drążków nowe, amortyzator też wymieniane jesienią. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co to może być>????

Please login or register to see this quote.

Po sprawdzeniu organoleptycznym przez mechaników okazuje się że stuki po lewej i prawej powoduje zupełnioe coś innego. I tak po lewej wybity sworzeń wahacza ( swoją droga dziwne bo zakłądany nowy w sierpniu}), a z prawej dalej są kłopoty z górną zwornicą , a łożysko i poduszka była wymieniana. Co do łozyska ipoduszki Powiedzieli że poprzedni magicy mogli coś spaprać bo sprężyna musi w jakiś tam niby zamek wpaść, jak nie wpadnie to właśnie tak przeskakuje. Edited by MasteR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jakiej firmy zakladales ??

Bo podejrzewam ze jakis najtanszy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakładał je poprzedni właściciel, i pewnie masz rację , były jedne z tańszych. Teraz ja chce kupić firmy TRW

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja załozyłem oryginały.

Wstepnie chcialem kupic febi,ale chlopaki mnie przekonali ze nie ma co na tym oszczedzac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś byłem na diagnostyce i szarpakach, te potworne stukanie było efektem poluzowania się śruby , która trzyma amortyzator do kolumny, chłopaki dokręcili tą śrubę i nastała błoga cisza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak pokazuje ta historia : "co mechanik to inna diagnoza".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo to nie jest typowa usterka - raczej wina tego co dokręcał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...