Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Robert landrynka

Zatankowałem lichy gaz?

Recommended Posts

Guest Robert landrynka

No i wreszcie miałem trochę spokoju z kolteciem w moim hultaju:) Rozdzielacz wyczyszczony, reduktor zregenerowany, wszystko chodziło jak trzeba a tu nagle...

Jadę sobie trasą na gazie patrzę a mam prawie pustą butlę z gazem, zajeżdżam na stację paliw tankuję do pełna, odjeżdżam ale tylko 2 kilometry bo potem auto na wolnych obrotach gaśnie. Czy jest możliwe że zatankowałem badziew a jeśli tak to co mam zrobić z pełną gazu butlą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba pozostaje ci go jakos wyjezdzic bo nie sadze aby spuszczenie gazu bylo dobrym wyborem. Musisz sie przemeczyc te kilkaset km

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elektryk27

Please login or register to see this quote.

Tyle było żeby nie tankować bele gdzie.!!!

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_pijaki.gif" alt=":pijaki:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dużo zależy od jakości gazu. Ja tankuję moje drugie auto, które ma gaz tylko na renamowanych stacjach. Przynajmniej mam pewność (chyba), że nie zatankuję "siarkowodoru". Omijam stacje paliw przy marketach. Niestety będziesz musiał wyjechać do końca felerne paliwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Robert landrynka

Tak Panowie macie rację nie powinienem tam tankować ale to był mój pierwszy i ostatni błąd. Mam nadzieję tylko, że jak uda mi się wyjeździć tą felerną butlę to po zatankowaniu dobrego gazu wszystko wróci do normy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest klekocix

Please login or register to see this quote.

Może po prostu gdy do zera wyjeździłeś butlę gazu ze zbiornika zassał się syf do samego silnika i się on wyłączył? Albo w filterku gazu tyle się syfu nazbierało, że zatrzymało lub bardzo zmniejszyło przepływ gazu i stało się to co powyżej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak trzeba wyjeździć gaz to trzeba. Przyciśnij autko, podkręć je na obrotach, ogólnie poszalej i "przeoraj". Szybciej się skończy to i szybciej się zatankujesz nowym, świeżym, pachnącym LPG rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zależy kolego gdzie tankowałeś bo naprawdę na pseudo stacjach to mają takie badziewie że szok raz że bujnąć się nie da a dwa to mało kilometrów robisz więc radzę tankuj droższy gaz a dalej zajedziesz. No i nie wyjeżdżaj gazu do końca bo tylko syf wyłapiesz ,a ja już widziałem co w butli się znajduje szok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie kiedys przycisło i zatankowałem na jakiejś stacji "krzak". Auto jakoś dziwnie jechało, a co najlepsze to spalanie wyszło ponad 12L/100km o ok 2 więcje niż normalnie. I do tego był droższy o ok 5gr na litrze niż na Bliskiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rację kolego lepiej uważać gdzie się tankuje lepiej droższy ale jedziesz a nie się kulasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mialam podobny problem. Po wyjezdzeniu ferelnego gazu i wymiane filterka wszystko wrocilo do normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stacja shell jest godna polecenia

nigdy nie miałem problemu tam z gazem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jakiś czas temu tankowałem na stacji Carrefoura, bo tam było najtaniej. Ale jak podliczyłem róznice w cenie za pełną butle na Carrefourze i np. Lotosie czy Orlenie to wyszlo raptem 2-3 zł więcej, więc nie ma co się łasić na tani gaz, na gazie z Lotosu samochód jest dynamiczniejszy i uwaga: trasa Ostrołęka - Pułtusk i spowrotem czyli ok 135 km, spaliło 8,5l gazu. Samochód był zatankowany do pełna, po powrocie także do pełna i weszło tylko 8,5l. Na tym z Carrefoura paliło mi troche więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Radecki_VKP

Tak się zastanawiam... Czemu ludzie tankują gaz na stacjach "krzak"?? Tak jak kolega wyżej pisał na 1 baku mamy 3zł czy 4 zł różnicy... Lepiej przecież zatankować na renomowanej stacji i mieć spokój. W poprzedniej VB tankowałem gdzie popadnie by sprawdzić różnicę w jakości Gazu. Wyszło tak iż na renomowanej stacji zapłaciłem kila złotych drożej ale za to przejechałem kilka lub kilkanaście kilometrów więcej. Więc jaki z tego morał? Krzaki są do du.. :21:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest guziorrr

czyli gaz lepiej tankowac na stacjach typu Orlen? czy na takich malych stacjach lpg?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Radecki_VKP

Ja tankuję tylko na ORLENIE i BP i jestem zadowolony ze spalania,jakości

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas dobry gaz ma Bliska i Orlen a na BP to zatankowałem 3 razy w ciagu prawie roku i za każdym razem była lipa. Spaliło 2L wiecej i jakoś tak dziwnie jeździł. Może ta stacja BP u nas to jaka podruba

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Robert landrynka

No i niestety po wyjeżdżeniu felernego gazu i zatankowaniu na shellu samochód nadal szwankuje. Na wolnych obrotach szarpie i prawie gaśnie. Jak mu na jałowym wcisnę pedał gazu do oporu to się dławi i krztusi. Podczas jazdy na obrotach powyżej 1500 auto spisuje się bez zarzutu normalnie przyspiesza i gaz działa. Zaczynam od wymiany filtra zobaczymy co dalej.

Filtr wymieniony. Bez rezultatu... Zabieram się za krokowca. Potem to już tylko bicie po kieszeni...

Zdjąłem krokowca i okazało się że syf wpadł do rozdzielacza i zablokował plastikową tulejkę poruszaną przez właśnie krokowiec....

Czyszczenie tulejki i wszystko wróciło do normy na 300 km po czym tulejka ponownie sie zablokowała. Teraz biorę się za czyszczenie rozdzielacza zakupiłem już zestaw regeneracyjny...

Edited by Robert landrynka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...