Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Robert landrynka

Zatankowałem lichy gaz?

Polecane posty

Gość Robert landrynka

No i wreszcie miałem trochę spokoju z kolteciem w moim hultaju:) Rozdzielacz wyczyszczony, reduktor zregenerowany, wszystko chodziło jak trzeba a tu nagle...

Jadę sobie trasą na gazie patrzę a mam prawie pustą butlę z gazem, zajeżdżam na stację paliw tankuję do pełna, odjeżdżam ale tylko 2 kilometry bo potem auto na wolnych obrotach gaśnie. Czy jest możliwe że zatankowałem badziew a jeśli tak to co mam zrobić z pełną gazu butlą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba pozostaje ci go jakos wyjezdzic bo nie sadze aby spuszczenie gazu bylo dobrym wyborem. Musisz sie przemeczyc te kilkaset km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elektryk27

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tyle było żeby nie tankować bele gdzie.!!!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_pijaki.gif" alt=":pijaki:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od jakości gazu. Ja tankuję moje drugie auto, które ma gaz tylko na renamowanych stacjach. Przynajmniej mam pewność (chyba), że nie zatankuję "siarkowodoru". Omijam stacje paliw przy marketach. Niestety będziesz musiał wyjechać do końca felerne paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert landrynka

Tak Panowie macie rację nie powinienem tam tankować ale to był mój pierwszy i ostatni błąd. Mam nadzieję tylko, że jak uda mi się wyjeździć tą felerną butlę to po zatankowaniu dobrego gazu wszystko wróci do normy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klekocix

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może po prostu gdy do zera wyjeździłeś butlę gazu ze zbiornika zassał się syf do samego silnika i się on wyłączył? Albo w filterku gazu tyle się syfu nazbierało, że zatrzymało lub bardzo zmniejszyło przepływ gazu i stało się to co powyżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak trzeba wyjeździć gaz to trzeba. Przyciśnij autko, podkręć je na obrotach, ogólnie poszalej i "przeoraj". Szybciej się skończy to i szybciej się zatankujesz nowym, świeżym, pachnącym LPG rolleyes.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy kolego gdzie tankowałeś bo naprawdę na pseudo stacjach to mają takie badziewie że szok raz że bujnąć się nie da a dwa to mało kilometrów robisz więc radzę tankuj droższy gaz a dalej zajedziesz. No i nie wyjeżdżaj gazu do końca bo tylko syf wyłapiesz ,a ja już widziałem co w butli się znajduje szok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie kiedys przycisło i zatankowałem na jakiejś stacji "krzak". Auto jakoś dziwnie jechało, a co najlepsze to spalanie wyszło ponad 12L/100km o ok 2 więcje niż normalnie. I do tego był droższy o ok 5gr na litrze niż na Bliskiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz rację kolego lepiej uważać gdzie się tankuje lepiej droższy ale jedziesz a nie się kulasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialam podobny problem. Po wyjezdzeniu ferelnego gazu i wymiane filterka wszystko wrocilo do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

stacja shell jest godna polecenia

nigdy nie miałem problemu tam z gazem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jakiś czas temu tankowałem na stacji Carrefoura, bo tam było najtaniej. Ale jak podliczyłem róznice w cenie za pełną butle na Carrefourze i np. Lotosie czy Orlenie to wyszlo raptem 2-3 zł więcej, więc nie ma co się łasić na tani gaz, na gazie z Lotosu samochód jest dynamiczniejszy i uwaga: trasa Ostrołęka - Pułtusk i spowrotem czyli ok 135 km, spaliło 8,5l gazu. Samochód był zatankowany do pełna, po powrocie także do pełna i weszło tylko 8,5l. Na tym z Carrefoura paliło mi troche więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radecki_VKP

Tak się zastanawiam... Czemu ludzie tankują gaz na stacjach "krzak"?? Tak jak kolega wyżej pisał na 1 baku mamy 3zł czy 4 zł różnicy... Lepiej przecież zatankować na renomowanej stacji i mieć spokój. W poprzedniej VB tankowałem gdzie popadnie by sprawdzić różnicę w jakości Gazu. Wyszło tak iż na renomowanej stacji zapłaciłem kila złotych drożej ale za to przejechałem kilka lub kilkanaście kilometrów więcej. Więc jaki z tego morał? Krzaki są do du.. :21:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość guziorrr

czyli gaz lepiej tankowac na stacjach typu Orlen? czy na takich malych stacjach lpg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radecki_VKP

Ja tankuję tylko na ORLENIE i BP i jestem zadowolony ze spalania,jakości

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas dobry gaz ma Bliska i Orlen a na BP to zatankowałem 3 razy w ciagu prawie roku i za każdym razem była lipa. Spaliło 2L wiecej i jakoś tak dziwnie jeździł. Może ta stacja BP u nas to jaka podruba

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert landrynka

No i niestety po wyjeżdżeniu felernego gazu i zatankowaniu na shellu samochód nadal szwankuje. Na wolnych obrotach szarpie i prawie gaśnie. Jak mu na jałowym wcisnę pedał gazu do oporu to się dławi i krztusi. Podczas jazdy na obrotach powyżej 1500 auto spisuje się bez zarzutu normalnie przyspiesza i gaz działa. Zaczynam od wymiany filtra zobaczymy co dalej.

Filtr wymieniony. Bez rezultatu... Zabieram się za krokowca. Potem to już tylko bicie po kieszeni...

Zdjąłem krokowca i okazało się że syf wpadł do rozdzielacza i zablokował plastikową tulejkę poruszaną przez właśnie krokowiec....

Czyszczenie tulejki i wszystko wróciło do normy na 300 km po czym tulejka ponownie sie zablokowała. Teraz biorę się za czyszczenie rozdzielacza zakupiłem już zestaw regeneracyjny...

Edytowano przez Robert landrynka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×