Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Pp wika

Zapowietrzająca się nagrzewnica

Polecane posty

Gość Pp wika

Witam.Wyczytałem na forum że nagrzewnica powinna odpowietrzyć się sama,aja mam odwrotnie.Gdy przejadę koło 120 kilometrów w samochodzie robi się zimno,gdy poluzuje zacisk przy zaworze nagrzewnicy [najwyższy punkt]to schodzi powietrze i jak płyn w zbiorniczku opadnie dokręcam zacisk i tak wkoło.Dodam jeszcze gdy uzupełnię poziom płynu to i tak nadmiar wyrzuci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

po pierwsze sprawdz zaworek na korku czy dzała bo on odpowietrza podczas jazdy

po 2 odpal autko zastaw na orotach niech sie zagotuje az wentyl sie właczy tak 2 razy układ odpowietrzony tak mech mi robił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pp wika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Poszperałem nieco i doszłem do wniosku że pewnie mam do wymiany nagrzewnice, gdy był -15 to ciepło ledwo wyczuwalne a przewody przy nagrzewnicy oba gorące i z powodu słabego krążenia nie może się odpowietrzyć[to jest tylko moje domniemanie].Zastanawia mnie jedno,skąd się bierze tam powietrze skoro przewody odpowietrzające termostatu i chłodnicy są drożne,korek nowy,żadnych przecieków,pompa wodna zmieniana 13000 kl.temu i nic ciągle to samo.

Edytowano przez Pp wika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafał GWE

uszczelka pod głowicą -jedyna opcja zapowietrzanie się układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

niekoniecznie

te mi się zapowietrzała

wymieniłem wszystko (uszczelka, korek na zbiorniczku) i padło na nagrzewnicę - była już lekko kolorowa na żeberkach. Wymieniłem i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×