Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
PiTi_pce

X16XEL chyba pracuje na 3 cylindry, brak mocy

Recommended Posts

Witam,

Na wstępie chcę uprzedzić ze nie mam czasu na przeglądanie forum gdyż jestem w warszawie a jutro czas wracać... Sprawa wygląda następująco: W drodze do Warszawy po nagłym hamowaniu (choć sądzę ze to akurat zbieg okoliczności) poczułem dziwne wibracje na kierownicy i nagły spadek mocy. Ale przy pewnej prędkości objawy jakby ustały i jechałem dalej. Kiedy stanąlem na światłach samochodem zaczęło telepac na biegu jałowym, nie ma zbyt duzo mocy, objawy jakby pracował na 3 cylindry. Rozruch równiez z problemami ale odpala. Jest niewesoło bowiem odwiedziłem kumpla w stolicy, jutro niedziela muszę wracać do łodzi a tu strach jechac takim autem. Czy macie jakieś pomysły co się moglo stać? Miał ktoś podobne objawy? Dodam ze zadna kontrolka sie nie świeci. Kontrolka oleju gasnie po odpaleniu. Bardzo prosze o jakieś sugestie. Bo nie wygląda to zbyt wesoło. A perspektywa zostawienia auta w warszawie na naprawę mnie przeraża. A i jak myslicie dam radę tak ewentualnie wrócić do lodzi?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by PiTi_pce

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj kolega miał podobne objawy w astrze ten sam silnik i u niego powodem była cewka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tez bym na to stawial. Takie same objawy mial szwagier w swoim aucie i wlasnie cewka byla powodem.

Najlepiej bylo by przekrecic ze sprawnego auta, zeby miec 100% pewnosc

Share this post


Link to post
Share on other sites

napiszę tylko , że za nową oryginał zaplacił coś około 300zł więc tanie to nie jest, ale pewnie wystarczy na długo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Szwgier kupil najtansza jaka byla w sklepie ( ok 140 zl dwa lata gwarancji) i tez jest zadowolony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki Panowie za odpowiedź. Dodam ze świece przewody zapłonowe wymieniane regularnie. A dam radę tak wrócić do Łodzi? Bo jutro niedziela i kiepsko wygląda naprawa u mechanika. Ale jesli jest duze ryzyko ze sie cos zesuje powazniejszego to lepiej zosstawić auto w stolicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da sie

jedz a jak staniesz na dobre to bedziesz sie martwil

jakby co powinienem meic cewke

Edited by Rafalg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest viki 96

kolego miałem to samo na początku tego tygodnia... na wolnych obrotach viki wibrowała po dodaniu gazu wibracje ustępowały ale dźwięk silnika świadczył ze coś z sercem viki jest nie tak. zacząłem od wymiany świec na nowe, następnie gdy okazało się ze to nie świece sprawdziłem przewody i tutaj wszystko się wyjaśniło-przewody były ok , cewka nie podawała prądu na drugi cylinder i viki pracowała na 3 gary.na allegro można znaleźć używaną z gwarancja do 100 zł a nowa kosztuje 190 zł.pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało mi się dotrzeć do domu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jutro podjadę do mechanika to się wyjaśni co i jak. Mam nadzieję ze będzie to cewka tak jak mówicie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przeczyscilem przepustnice wloty kolektora i na 4 cylindrze nagaru bylo jak nie wiem co, troche wyczyscilem przepustnice ale tak z wieszchu nie czyscilem calej i dalej to samo auto ma mula jak nie wiem ;/ jak stoi troche nim trzesie nie chodzi za rowno tak samo jak dodaje gazu tez nim troche trzesie na poczatku, obroty faluja ale tak hmm 750/900tys gdzies w tych granicach no i najlepsze jest to ze zero przyspieszenia ;/ na dwojce jak wcisne pedal do dechy auto powoli sie rozpedza ;/ czy to tez moze byc wina cewki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ładne obroty , 900 tys

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

wydaje mi się , że też może to być wina cewki ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh no sory 75/90tys

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> podmienie ta cewke zobacze ;p a czy przez cewke wlasnie samochod tak nie rowno chodzi? swiece mam wymienione na nowe, gdy wciskam pedal gazu na luzie do dechy i puszcze od razu to auto jakby tak zamulalo bo obroty nie przekraczaja 1500tysm i powoli spadaja, lewego powietrza jak by nie bralo wszystkie wezyki przegladnelem wyczyscilem przepustnice, krokowego jedynie nie bo obroty az tak nie faluja a poza tym filtry wymienione i ja juz nie wiem co to moze byc ;/ mam nadzieje ze to ta cewka bo juz sily do tego auta

a, i jak jade i tak na tym drugim biegu go przycisne albo na jednyce troche nim szarpie

Edited by limanekk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Znowu FAIL !

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

możesz mieć 750/900 obrotów na min, chyba ze przyjmujesz jakąś nową skalę

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh no dobra no

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> heh z tego wszystkiego juz mi sie wszystko miesza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> no ale tak poczytalem na tym forum no i moze faktycznie cewke wymienic moze nie dopala na jeden gar przez to tyle nagaru bylo na ostatnim wlocie kolektora ssacego dobrze rozumuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 lutego w drodze na urlop w gory zaczeły mi sie te same objawy przejechałem na tym jakies 120km i na miejscu silnik zdechł całkiem.Po odstawieniu auta do mechanika sprawdzeniu swiec, przewodow , cewki okazało sie ze to zawory są poupalane. Byle bys nie miał tego samego problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A kiedy wymieniałeś kable WN?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Heh no niestety ale okazało się że to zawory... Samochód juz odstawiony. Portfel będzie sporo lżejszy. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za szybką reakcję. Aha ile Cię wyniosła naprawa?

Edited by PiTi_pce

Share this post


Link to post
Share on other sites

ile ci pwoedzieli za naprawe glowicy z montazem??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wymiana zaworów, uszczelniaczy, uszczelki pod głowicą + olej 1000zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymiana zaworow, uszczelniaczy,paska rozrzadu napinaczy, pompa wody, olej filtry no i wiadomo planowanie głowicy uszczelki 1600zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W sumie na to samo wychodzi. Bo jak doliczę rozrząd to praktycznie identyczna kasa. Ale co zrobić... Trzeba płacić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo zrobienie kompletne glowicy 500zl i do tego dochodza ewentualne koszty nowych zaworow, ale juz tyle razy oddawalem glowice do naprawy i jeszcze nigdy nie musieli mi wymieniac zaworow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

przewodow nie wymienialem bo sa sprawne nie maja przebicia firma beru

Share this post


Link to post
Share on other sites

podpinając się do tematu to przy podobnych objawach:

spadek mocy,brak pracy na 2 cylindrze

to okazało się że komp się wysypał a dokładnie sterownik w silnikach 1,8 i 1,6 to częsty przypadek

spowodowany zbyt bliskim zamontowaniem tego sterownika przy silniku

po podpięciu do kompa okazało się że jest brak sterowania wtryskiem na 2 cylindrze

Po wnikliwym szukanie znalazłem świetnego elektronika który naprawił mi za 500 zł no powiedzmy że po znajomości

ale podczas naprawy poprawił jeszcze elementy który mogły byś w niedługim czasie uszkodzone i jakieś poprawki z wiązane z sondą lambda bo faktycznie wskazywała zbyt bogatą mieszankę

po odstawienie samego stera do naprawy wieczorem rano już był gotowy do zamontowania

skasowałem błędy i po sprawie

pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_pijaki.gif" alt=":pijaki:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...