Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
PiTi_pce

X16XEL chyba pracuje na 3 cylindry, brak mocy

Polecane posty

Witam,

Na wstępie chcę uprzedzić ze nie mam czasu na przeglądanie forum gdyż jestem w warszawie a jutro czas wracać... Sprawa wygląda następująco: W drodze do Warszawy po nagłym hamowaniu (choć sądzę ze to akurat zbieg okoliczności) poczułem dziwne wibracje na kierownicy i nagły spadek mocy. Ale przy pewnej prędkości objawy jakby ustały i jechałem dalej. Kiedy stanąlem na światłach samochodem zaczęło telepac na biegu jałowym, nie ma zbyt duzo mocy, objawy jakby pracował na 3 cylindry. Rozruch równiez z problemami ale odpala. Jest niewesoło bowiem odwiedziłem kumpla w stolicy, jutro niedziela muszę wracać do łodzi a tu strach jechac takim autem. Czy macie jakieś pomysły co się moglo stać? Miał ktoś podobne objawy? Dodam ze zadna kontrolka sie nie świeci. Kontrolka oleju gasnie po odpaleniu. Bardzo prosze o jakieś sugestie. Bo nie wygląda to zbyt wesoło. A perspektywa zostawienia auta w warszawie na naprawę mnie przeraża. A i jak myslicie dam radę tak ewentualnie wrócić do lodzi?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez PiTi_pce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moj kolega miał podobne objawy w astrze ten sam silnik i u niego powodem była cewka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tez bym na to stawial. Takie same objawy mial szwagier w swoim aucie i wlasnie cewka byla powodem.

Najlepiej bylo by przekrecic ze sprawnego auta, zeby miec 100% pewnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napiszę tylko , że za nową oryginał zaplacił coś około 300zł więc tanie to nie jest, ale pewnie wystarczy na długo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Szwgier kupil najtansza jaka byla w sklepie ( ok 140 zl dwa lata gwarancji) i tez jest zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za odpowiedź. Dodam ze świece przewody zapłonowe wymieniane regularnie. A dam radę tak wrócić do Łodzi? Bo jutro niedziela i kiepsko wygląda naprawa u mechanika. Ale jesli jest duze ryzyko ze sie cos zesuje powazniejszego to lepiej zosstawić auto w stolicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

da sie

jedz a jak staniesz na dobre to bedziesz sie martwil

jakby co powinienem meic cewke

Edytowano przez Rafalg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość viki 96

kolego miałem to samo na początku tego tygodnia... na wolnych obrotach viki wibrowała po dodaniu gazu wibracje ustępowały ale dźwięk silnika świadczył ze coś z sercem viki jest nie tak. zacząłem od wymiany świec na nowe, następnie gdy okazało się ze to nie świece sprawdziłem przewody i tutaj wszystko się wyjaśniło-przewody były ok , cewka nie podawała prądu na drugi cylinder i viki pracowała na 3 gary.na allegro można znaleźć używaną z gwarancja do 100 zł a nowa kosztuje 190 zł.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dotrzeć do domu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jutro podjadę do mechanika to się wyjaśni co i jak. Mam nadzieję ze będzie to cewka tak jak mówicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przeczyscilem przepustnice wloty kolektora i na 4 cylindrze nagaru bylo jak nie wiem co, troche wyczyscilem przepustnice ale tak z wieszchu nie czyscilem calej i dalej to samo auto ma mula jak nie wiem ;/ jak stoi troche nim trzesie nie chodzi za rowno tak samo jak dodaje gazu tez nim troche trzesie na poczatku, obroty faluja ale tak hmm 750/900tys gdzies w tych granicach no i najlepsze jest to ze zero przyspieszenia ;/ na dwojce jak wcisne pedal do dechy auto powoli sie rozpedza ;/ czy to tez moze byc wina cewki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ładne obroty , 900 tys

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

wydaje mi się , że też może to być wina cewki ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh no sory 75/90tys

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> podmienie ta cewke zobacze ;p a czy przez cewke wlasnie samochod tak nie rowno chodzi? swiece mam wymienione na nowe, gdy wciskam pedal gazu na luzie do dechy i puszcze od razu to auto jakby tak zamulalo bo obroty nie przekraczaja 1500tysm i powoli spadaja, lewego powietrza jak by nie bralo wszystkie wezyki przegladnelem wyczyscilem przepustnice, krokowego jedynie nie bo obroty az tak nie faluja a poza tym filtry wymienione i ja juz nie wiem co to moze byc ;/ mam nadzieje ze to ta cewka bo juz sily do tego auta

a, i jak jade i tak na tym drugim biegu go przycisne albo na jednyce troche nim szarpie

Edytowano przez limanekk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Znowu FAIL !

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

możesz mieć 750/900 obrotów na min, chyba ze przyjmujesz jakąś nową skalę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh no dobra no

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> heh z tego wszystkiego juz mi sie wszystko miesza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> no ale tak poczytalem na tym forum no i moze faktycznie cewke wymienic moze nie dopala na jeden gar przez to tyle nagaru bylo na ostatnim wlocie kolektora ssacego dobrze rozumuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 lutego w drodze na urlop w gory zaczeły mi sie te same objawy przejechałem na tym jakies 120km i na miejscu silnik zdechł całkiem.Po odstawieniu auta do mechanika sprawdzeniu swiec, przewodow , cewki okazało sie ze to zawory są poupalane. Byle bys nie miał tego samego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A kiedy wymieniałeś kable WN?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Heh no niestety ale okazało się że to zawory... Samochód juz odstawiony. Portfel będzie sporo lżejszy. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za szybką reakcję. Aha ile Cię wyniosła naprawa?

Edytowano przez PiTi_pce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ile ci pwoedzieli za naprawe glowicy z montazem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wymiana zaworów, uszczelniaczy, uszczelki pod głowicą + olej 1000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymiana zaworow, uszczelniaczy,paska rozrzadu napinaczy, pompa wody, olej filtry no i wiadomo planowanie głowicy uszczelki 1600zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W sumie na to samo wychodzi. Bo jak doliczę rozrząd to praktycznie identyczna kasa. Ale co zrobić... Trzeba płacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samo zrobienie kompletne glowicy 500zl i do tego dochodza ewentualne koszty nowych zaworow, ale juz tyle razy oddawalem glowice do naprawy i jeszcze nigdy nie musieli mi wymieniac zaworow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przewodow nie wymienialem bo sa sprawne nie maja przebicia firma beru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podpinając się do tematu to przy podobnych objawach:

spadek mocy,brak pracy na 2 cylindrze

to okazało się że komp się wysypał a dokładnie sterownik w silnikach 1,8 i 1,6 to częsty przypadek

spowodowany zbyt bliskim zamontowaniem tego sterownika przy silniku

po podpięciu do kompa okazało się że jest brak sterowania wtryskiem na 2 cylindrze

Po wnikliwym szukanie znalazłem świetnego elektronika który naprawił mi za 500 zł no powiedzmy że po znajomości

ale podczas naprawy poprawił jeszcze elementy który mogły byś w niedługim czasie uszkodzone i jakieś poprawki z wiązane z sondą lambda bo faktycznie wskazywała zbyt bogatą mieszankę

po odstawienie samego stera do naprawy wieczorem rano już był gotowy do zamontowania

skasowałem błędy i po sprawie

pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_pijaki.gif" alt=":pijaki:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×