Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DEL20160124JS_Magik123

PORADA: Wymiana uszczelniaczy zaworów i zimeringów wałków rozrzadu X18XE/X20XEV

Polecane posty

Proponuje podpiąć bo napewno sie przyda.

Wielkie podziękowania dla kolegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:32: Niezła robota (ale sam miałbym chyba trochę strach się za to zabierać - znając moje szczęście...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:"> ).

Napisz jeszcze gdzie kupiłeś popychacze za 3 zł./szt.? Czy VICTOR REINZ to jakaś porządna firma? W razie czego nie śmiejcie się (ja jej jeszcze nie znam)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chyba chodziło o uszczelki trzonków zaworowych bo z posta wynika że tylko to wymieniałeś?

Edytowano przez remlen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Uszczelniacze kupilem u siebie, kumpel ma sklep, dokładnie placilem po rabacie 2,60 szt.

Ale na Necie widzialem po 3zł.

Victor Reinz, jedna z lepszych firm uszczelek, zimeringów itp, ale zapewne da sie kupic jeszcze lepsze.

U mnie stare uszczelniacze tez byly VR, nie wiem czy ktos to zmieniał, czy moze fabrycznie to pakowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No za porade + bo takiej jeszcze niema

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Powiedz kolego jak teraz silnik? brał wcześniej olej? jak po wymianie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szpula15

Dobra robota właśnie się za to zabieram. Dużo brał oleju u mnie znika tak 0,4 litra na tysiaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przez ponad tydzien jezdziłem trasy max 4-5km, i kilkanascie razy dziennie auto bylo odpalane, praktycznie nie nagrzewało sie, z rana dało sie zauwazyc przez 2-3sek po rozruchu ze puscxił dymka i tak zgineło mi ok 1L.

Jak robiłem długie trasy to olej nie ginął.

Edytowano przez Magik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szpula15

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie też znikanie nasila się jak jeżdżę na krótkich trasach po opiekunkę do dziecka 5-7 km. Ale nie kopci nie śmierdzi po prostu znika mam najechane 235 000 km tak więc juz pewnie uszczelniacze czas wymienić. Ile czasu to robiles wiem,ze nie będzie to dla mnie miarodajne bo pewnie masz w tym temacie wprawę tak więc doliczę do twojego czasu 2 godziny i wiem ile czasu ci z tym zeszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i jak teraz ze zużyciem oleju? pomogła wymiana?

mam podobny problem z duzym zuzyciem ale nie wiem czy taka operacja go rozwiąze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na ta chwile Ci nie powiem, bo narazie mało km stuknąłem, dzis i wczoraj było troche krecenia sie na krotkich trasach, dzis sprawdzałem olej, ale tylko tak z ciekawosci, narazie zadnych ubytkow nie widac. Ale miarodajne to moze byc za kilkaset kilka tys km.

Raczej powinno byc ok, bo tak jak mowie, jak wczesniej robiłem długie trasy to oleju na ok 3-4 tys nie ubyło wogole. A w ostatnim tyg nie zrobiłem nawet 1000 i znikło mi ok litra.

Taka sama sytuacje miałe tez kiedys w Escorcie, i tam wimiana pomogła w 100 procentach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to samo robili mi w zakładzie tą samą metodą i auto dalej brało tyle samo oleju wiec kasa poszła w błoto...

Mam nadzieje że u ciebie się to nie powtórzy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie typowym objawem był lekki dymek przy rannym rozruchu po dodaniu gazu, teraz tego nie ma, tak ze poprawic sie napewno poprawiło.

Dobra, nie ma co dyskutowac, ja to robilem, bo chcialem i wiedzialem po co to robie. Dałem porade zeby ktos kto bedzie chciał zmienic miał jakies wskazowki.

Ale nie powiedziałem ze jesli komus olej wcina z innych przyczyn to wymiana uszczelniaczy pomoże, bo oczywiscie tak nie jest. Ale jesli ma sie pewnosc, to oczywiscie ze pomoże

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A co do metody, nie ma ona zadnego wpływu na rezultat, gdyz pchajac Cinienie w cylindry, robi sie wszystko tak samo.

Ja miałem sprezarke, ale nie chciało mi sie bawic z przerabianiem i spawaniem swiecy, ale jesli ktos chce to nie ma problemu. Tak czy tak jest dobrze.

Wazne zeby tylko nie sciagac zabezpieczen na tzw uderzenie.

Edytowano przez Magik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie mam wyciek olju z zimeringu walu korbowego i miski olejowej podpowiecie czy mia jest na silikon czy uszczelke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak z tym zużyciem oleju?

Pomogła wymiana uszczelniaczy?

Ja miesięcznie robię ponad 1000km i na ten 1000 to prawie 1l oleju dolewam.

Zawory słychać jak w dieslu ale chyba uszczelniacze na to nie pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja juz z od wymiany jezdze na 5W30 i olej jest cały czas na poziomie od wlania, juz była 3 wymiana, aktualnie Oryginał GM ale wroce do ELFa bo jednak lepiej sie sprawuje, za 3 tys mam wymiane, z miarki z max zeszło na minimalnie ponizej max ale do połowy jeszcze sporo braknie, chociaz nie wiem moze ktorys juz popuszcza, ale na ELF-ie nie było zadnych zmian.

Tyle ze u mnie jak pisałem problem pojawił sie jak zsuneło sie 3 albo 4 uszczelniacze, dosłownie zsuneły sie z trzonka na ktorym siedza i auto na rozgrzanym silniku jak chwile pochodziło na wolnych to po dodaniu gazu z tyłu była dosłownie zaslona dymna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jak rano wsiadam do auta to po uruchomieniu silnika słychać jak coś stuka jak ruszam i dodaje gazu to stuka jeszcze bardziej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> (jak diesel) ale jak trochę pochodzi przestaje . Co to może być ? Czy też powinienem wymienić te uszczelniacze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie to raczej popychacze hydrauliczne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w X18XE1 też można zrobić tą metodą bez ściągania głowicy? Panowie nikt nie podpowie czy tak można w tym silniku?

Edytowano przez greg1969

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakiej średnicy jest talerzyk??? Jaką podkładke (fi zewn. i wewn) dać przy budowaniu przyrzadu??

jestem już po wymianie uszcelniaczy. Na początku wydawało sie trudne ale potem kolejne zawory to bajka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

wymiary podkładki to:

średnica zewnętrzna ok.30mm

średnica wewnętrzna ok 17mm.

Ja robiłem na takim przyrządzie własnej roboty ja robił to autor tematu tylko zamieniłem miejscami łańcuch z dociskiem przez co łatwiej było ściskać sprężyny.

pozdrawiam

Edytowano przez krzys315

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję kogos chętnego, do kogo bym mógł podjechąc i by mi pomógł wymienic uszczelniacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to prędzej otrzymasz pomoc jak napiszesz post w oddziale z którego pochodzisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, mam ten sam problem ile kosztuje naprawa ??? czy sam mogę to zrobić ???

jeżeli tak to prosze o pomoc, jestem nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W pierwszym poście masz ile co kosztuje.

Jeżeli masz jakiekolwiek zdolności manualne i pojęcie co trzeba zrobić to dasz radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×