Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DEL20160124JS_Magik123

PORADA: Wymiana uszczelniaczy zaworów i zimeringów wałków rozrzadu X18XE/X20XEV

Recommended Posts

Proponuje podpiąć bo napewno sie przyda.

Wielkie podziękowania dla kolegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:32: Niezła robota (ale sam miałbym chyba trochę strach się za to zabierać - znając moje szczęście...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:"> ).

Napisz jeszcze gdzie kupiłeś popychacze za 3 zł./szt.? Czy VICTOR REINZ to jakaś porządna firma? W razie czego nie śmiejcie się (ja jej jeszcze nie znam)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chyba chodziło o uszczelki trzonków zaworowych bo z posta wynika że tylko to wymieniałeś?

Edited by remlen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Uszczelniacze kupilem u siebie, kumpel ma sklep, dokładnie placilem po rabacie 2,60 szt.

Ale na Necie widzialem po 3zł.

Victor Reinz, jedna z lepszych firm uszczelek, zimeringów itp, ale zapewne da sie kupic jeszcze lepsze.

U mnie stare uszczelniacze tez byly VR, nie wiem czy ktos to zmieniał, czy moze fabrycznie to pakowali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No za porade + bo takiej jeszcze niema

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Powiedz kolego jak teraz silnik? brał wcześniej olej? jak po wymianie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest szpula15

Dobra robota właśnie się za to zabieram. Dużo brał oleju u mnie znika tak 0,4 litra na tysiaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie przez ponad tydzien jezdziłem trasy max 4-5km, i kilkanascie razy dziennie auto bylo odpalane, praktycznie nie nagrzewało sie, z rana dało sie zauwazyc przez 2-3sek po rozruchu ze puscxił dymka i tak zgineło mi ok 1L.

Jak robiłem długie trasy to olej nie ginął.

Edited by Magik123

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest szpula15

Please login or register to see this quote.

U mnie też znikanie nasila się jak jeżdżę na krótkich trasach po opiekunkę do dziecka 5-7 km. Ale nie kopci nie śmierdzi po prostu znika mam najechane 235 000 km tak więc juz pewnie uszczelniacze czas wymienić. Ile czasu to robiles wiem,ze nie będzie to dla mnie miarodajne bo pewnie masz w tym temacie wprawę tak więc doliczę do twojego czasu 2 godziny i wiem ile czasu ci z tym zeszło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i jak teraz ze zużyciem oleju? pomogła wymiana?

mam podobny problem z duzym zuzyciem ale nie wiem czy taka operacja go rozwiąze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na ta chwile Ci nie powiem, bo narazie mało km stuknąłem, dzis i wczoraj było troche krecenia sie na krotkich trasach, dzis sprawdzałem olej, ale tylko tak z ciekawosci, narazie zadnych ubytkow nie widac. Ale miarodajne to moze byc za kilkaset kilka tys km.

Raczej powinno byc ok, bo tak jak mowie, jak wczesniej robiłem długie trasy to oleju na ok 3-4 tys nie ubyło wogole. A w ostatnim tyg nie zrobiłem nawet 1000 i znikło mi ok litra.

Taka sama sytuacje miałe tez kiedys w Escorcie, i tam wimiana pomogła w 100 procentach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to samo robili mi w zakładzie tą samą metodą i auto dalej brało tyle samo oleju wiec kasa poszła w błoto...

Mam nadzieje że u ciebie się to nie powtórzy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie typowym objawem był lekki dymek przy rannym rozruchu po dodaniu gazu, teraz tego nie ma, tak ze poprawic sie napewno poprawiło.

Dobra, nie ma co dyskutowac, ja to robilem, bo chcialem i wiedzialem po co to robie. Dałem porade zeby ktos kto bedzie chciał zmienic miał jakies wskazowki.

Ale nie powiedziałem ze jesli komus olej wcina z innych przyczyn to wymiana uszczelniaczy pomoże, bo oczywiscie tak nie jest. Ale jesli ma sie pewnosc, to oczywiscie ze pomoże

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A co do metody, nie ma ona zadnego wpływu na rezultat, gdyz pchajac Cinienie w cylindry, robi sie wszystko tak samo.

Ja miałem sprezarke, ale nie chciało mi sie bawic z przerabianiem i spawaniem swiecy, ale jesli ktos chce to nie ma problemu. Tak czy tak jest dobrze.

Wazne zeby tylko nie sciagac zabezpieczen na tzw uderzenie.

Edited by Magik123

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie mam wyciek olju z zimeringu walu korbowego i miski olejowej podpowiecie czy mia jest na silikon czy uszczelke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak z tym zużyciem oleju?

Pomogła wymiana uszczelniaczy?

Ja miesięcznie robię ponad 1000km i na ten 1000 to prawie 1l oleju dolewam.

Zawory słychać jak w dieslu ale chyba uszczelniacze na to nie pomogą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja juz z od wymiany jezdze na 5W30 i olej jest cały czas na poziomie od wlania, juz była 3 wymiana, aktualnie Oryginał GM ale wroce do ELFa bo jednak lepiej sie sprawuje, za 3 tys mam wymiane, z miarki z max zeszło na minimalnie ponizej max ale do połowy jeszcze sporo braknie, chociaz nie wiem moze ktorys juz popuszcza, ale na ELF-ie nie było zadnych zmian.

Tyle ze u mnie jak pisałem problem pojawił sie jak zsuneło sie 3 albo 4 uszczelniacze, dosłownie zsuneły sie z trzonka na ktorym siedza i auto na rozgrzanym silniku jak chwile pochodziło na wolnych to po dodaniu gazu z tyłu była dosłownie zaslona dymna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jak rano wsiadam do auta to po uruchomieniu silnika słychać jak coś stuka jak ruszam i dodaje gazu to stuka jeszcze bardziej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> (jak diesel) ale jak trochę pochodzi przestaje . Co to może być ? Czy też powinienem wymienić te uszczelniacze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Ciebie to raczej popychacze hydrauliczne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w X18XE1 też można zrobić tą metodą bez ściągania głowicy? Panowie nikt nie podpowie czy tak można w tym silniku?

Edited by greg1969

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakiej średnicy jest talerzyk??? Jaką podkładke (fi zewn. i wewn) dać przy budowaniu przyrzadu??

jestem już po wymianie uszcelniaczy. Na początku wydawało sie trudne ale potem kolejne zawory to bajka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

wymiary podkładki to:

średnica zewnętrzna ok.30mm

średnica wewnętrzna ok 17mm.

Ja robiłem na takim przyrządzie własnej roboty ja robił to autor tematu tylko zamieniłem miejscami łańcuch z dociskiem przez co łatwiej było ściskać sprężyny.

pozdrawiam

Edited by krzys315

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukuję kogos chętnego, do kogo bym mógł podjechąc i by mi pomógł wymienic uszczelniacze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to prędzej otrzymasz pomoc jak napiszesz post w oddziale z którego pochodzisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, mam ten sam problem ile kosztuje naprawa ??? czy sam mogę to zrobić ???

jeżeli tak to prosze o pomoc, jestem nowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W pierwszym poście masz ile co kosztuje.

Jeżeli masz jakiekolwiek zdolności manualne i pojęcie co trzeba zrobić to dasz radę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...