Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Arek_21Byd

Armortyzatory do sportowych sprężyn

Polecane posty

Witam kolegów przymierza się do zmiany zawieszenia naczytałem się setki postów i opinie z różnych forów motoryzacyjnych i nadal brak pomysłu obecnie moje auto jest obniżone nie wiem o ile ale podoba mi się to i dobrze się prowadzi ale to walenie mnie dobija jakby viki miała się rozpaść za chwile czytałem że do sprężyn -40mm można założyć seryjne amortyzatory najczęściej spotykanym zestawem na forach były jakieś tam sprężyny i amortyzatory KAYABA ponoć są solidne i lepiej wytrzymują takie sprężyny niż Bilstein B4 zaznaczę że budżet mam mocno ograniczony i chce zrobić w miarę dobrze i tanio i uzyskać kompromis pomiędzy wyglądem prowadzeniem auta a komfortem rozważałem też zakup sportowych amortyzatorów marki TA_TECHNIX o skróconym skoku pracy o 25mm wiem że takie były by optymalnie najlepsze ale nie chce jeździć taczką i mam wątpliwości co do marki może ktoś z was jeździ na takiej kombinacji sportowe sprężyny i zwykłe amortyzatory jak to się ma do eksploatacji amorków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do sportowych sprezyn sportowe amorki

fabryczne (zwykle) siada raz dwa

B4 to odpowiednik zwyklych

B6 to juz sa do obnizonego zawieszenia

nie wiem ile razy juz o tym pisano

a jakiej firmy ???

zapytaj swojego portfela

nie da sie tanio i dobrze

albo tanio i zawias tandetny albo drozej i masz czym jechac

czasem lepiej poczekac o dorzucic troche zlotowek

niz kupowac zestaw z dolnej polki cenowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gawlak ma racje, lepiej troche zaczekac, dolozyc i miec tak jak chcesz niz robic cos na sile i za jakis czas wymieniac bo nie wytrzymuje

P.S.

zmniejsz sygnature bo ktorys Mod Ci to zrobi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TA_TECHNIX to jest dolna półka cenowa i ja bym się w nie nie pchał lepiej odłóż trochę wiecej i kup amortyzatory utwardzone np. Bilstein B6 lub wyżej są jeszcze KYB czy Sachs. Sama sprężyna nie da Ci tyle co odpowiednie połączenie z amortyzatorem który ma odpowiednią charakterystykę

może trochę poczekaj i trafi się coś fajnego a ostatnio był komplet gwintu KW v2 za 1200 zł a to zawieszenie jest po prostu miodne jeśli chodzi o prowadzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zdesperowany pojechałem sprawdzić zawieszenie i co się okazało zawieszenie w bardo dobrym stanie przednia oś lewe 77% prawe 82% tył lewe prawe 76% pytałem o te stuki powiedział mi że to nie od amortyzatorów a od sprężyn że nie są one na środku tzn u góry przy kielichu sprężyny są przechylone czy tam powinno być coś co centruje sprężynę amortyzatora aby była na środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podłaczę się do tematu

mnie też czeka wymiana 4 amorków w VEctrze B

Piszecie ,że Bilstein B6 są ok

mam kłopoty ze znalezieniem kogoś kto sprzedaje takie amorki

może ktoś podrzucić namiar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To że mają bardzo dobrą sprawność nie oznacza że nie stukają o czym przekonał się już nie jeden na forum. Trzeba ręcznie sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na trzepaku była błoga cisza teraz jakoś dotarł do mnie że stuk jest przy odbiciu koła nie przy dobiciu może jest to spowodowane tym że mam seryjne amorki i skok jest dłuższy od sprężyny to może zastosować to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Arek_21Byd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×