Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Arek_21Byd

Armortyzatory do sportowych sprężyn

Recommended Posts

Witam kolegów przymierza się do zmiany zawieszenia naczytałem się setki postów i opinie z różnych forów motoryzacyjnych i nadal brak pomysłu obecnie moje auto jest obniżone nie wiem o ile ale podoba mi się to i dobrze się prowadzi ale to walenie mnie dobija jakby viki miała się rozpaść za chwile czytałem że do sprężyn -40mm można założyć seryjne amortyzatory najczęściej spotykanym zestawem na forach były jakieś tam sprężyny i amortyzatory KAYABA ponoć są solidne i lepiej wytrzymują takie sprężyny niż Bilstein B4 zaznaczę że budżet mam mocno ograniczony i chce zrobić w miarę dobrze i tanio i uzyskać kompromis pomiędzy wyglądem prowadzeniem auta a komfortem rozważałem też zakup sportowych amortyzatorów marki TA_TECHNIX o skróconym skoku pracy o 25mm wiem że takie były by optymalnie najlepsze ale nie chce jeździć taczką i mam wątpliwości co do marki może ktoś z was jeździ na takiej kombinacji sportowe sprężyny i zwykłe amortyzatory jak to się ma do eksploatacji amorków

Share this post


Link to post
Share on other sites

do sportowych sprezyn sportowe amorki

fabryczne (zwykle) siada raz dwa

B4 to odpowiednik zwyklych

B6 to juz sa do obnizonego zawieszenia

nie wiem ile razy juz o tym pisano

a jakiej firmy ???

zapytaj swojego portfela

nie da sie tanio i dobrze

albo tanio i zawias tandetny albo drozej i masz czym jechac

czasem lepiej poczekac o dorzucic troche zlotowek

niz kupowac zestaw z dolnej polki cenowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gawlak ma racje, lepiej troche zaczekac, dolozyc i miec tak jak chcesz niz robic cos na sile i za jakis czas wymieniac bo nie wytrzymuje

P.S.

zmniejsz sygnature bo ktorys Mod Ci to zrobi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

TA_TECHNIX to jest dolna półka cenowa i ja bym się w nie nie pchał lepiej odłóż trochę wiecej i kup amortyzatory utwardzone np. Bilstein B6 lub wyżej są jeszcze KYB czy Sachs. Sama sprężyna nie da Ci tyle co odpowiednie połączenie z amortyzatorem który ma odpowiednią charakterystykę

może trochę poczekaj i trafi się coś fajnego a ostatnio był komplet gwintu KW v2 za 1200 zł a to zawieszenie jest po prostu miodne jeśli chodzi o prowadzenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdesperowany pojechałem sprawdzić zawieszenie i co się okazało zawieszenie w bardo dobrym stanie przednia oś lewe 77% prawe 82% tył lewe prawe 76% pytałem o te stuki powiedział mi że to nie od amortyzatorów a od sprężyn że nie są one na środku tzn u góry przy kielichu sprężyny są przechylone czy tam powinno być coś co centruje sprężynę amortyzatora aby była na środku

Share this post


Link to post
Share on other sites

podłaczę się do tematu

mnie też czeka wymiana 4 amorków w VEctrze B

Piszecie ,że Bilstein B6 są ok

mam kłopoty ze znalezieniem kogoś kto sprzedaje takie amorki

może ktoś podrzucić namiar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To że mają bardzo dobrą sprawność nie oznacza że nie stukają o czym przekonał się już nie jeden na forum. Trzeba ręcznie sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na trzepaku była błoga cisza teraz jakoś dotarł do mnie że stuk jest przy odbiciu koła nie przy dobiciu może jest to spowodowane tym że mam seryjne amorki i skok jest dłuższy od sprężyny to może zastosować to

Please login or register to see this link.

Edited by Arek_21Byd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...