Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Tajmir

Check Engine

Recommended Posts

A więc jadę sobie moją viki a tu kontrolka silnika się włączyła szukam miejsca aby się zatrzymać ale nagle się wyłączyła jadę dalej znowu się włączyła poświeciła trochę i znowu się wyłączyła i tak co jakiś czas. Podjechałem do domu z czytałem błędy z simteca i nic ani jednego nie ma. Sprawdziłem przewody podciśnienia są ok, przepływka też gra i buczy. Objawy są i na gazie i na benzynie. Nie ma spadku mocy nie kopci a ni nie spaliła mi więcej.

Tak więc co to może być????

Zauważyłem że załącza się ta kontrolka głównie przy schodzeniu z obrotów oraz na niskich obrotach albo jak długo jadę z jednakową prędkością.

Silnik X20XEV benzyna + gaz (mieszalnikowa) przed liftem

Share this post


Link to post
Share on other sites

muszą być błędy - jak zworką nie wychodzi to komp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No kompa nie mam aby się podpiąć a u mnie w okolicy duuuuuuużo kasy za to sobie życzą...

Może miał ktoś już podobne objawy??? Komuś się nasuwa na myśl chociaż co to może być???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

na forum jest porada,jak samemu zczytac bledy,sproboj to zrobic i napisz co ci pokazalo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Po z czytaniu błędów za pomocą zworki (o czym pisałem że to zrobiłem) nic nie wykazało nie ma ani jednego błędu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież odczytywał i nic nie pokazało

W Otwocku taka drożyzna?

zapytaj na forum oddziału mazowieckiego - może ktoś z kompem mieszka niedaleko

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak i w okolicach... No ale wracając do tematu to ciągle się głowie co to może być bo nie chciał bym aby gdzieś w trasie mi autko stanęło na amen... Nawet wujek Gooogle nic nie doradził ciekawego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesli check sie zaswieca i gasnie a komp ich nie pamieta tzn ze w najgorszym wypadku jest cos nie tak z nim, sprawdz czy czasami gdziesz nie ma luzow na wtykach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Luzów nie ma wtyki były nie dawno wymienione na nowe. a nawet gdyby były to raczej powinno się zapalać gdy po jakichś dziurach jadę gdy trzęsie samochodem - tak mi się wydaje przynajmniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

mazowiekie ma najwieksza ilosc klubowiczy, nie wierze aby tam nikt nie mial OP-Coma i nie mogl Ci zczytac bledow

napisz na mazowieckim, moze ktos tam szybciej sie odezwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sorry nie zauwazylem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A tak w roli ścisłości jeżeli za pomocą zworki odczytując nie ma kodów to dlaczego po podłączeniu kompa mogą wystąpić???

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz czas i bedziesz w okolicy to wpadnij do Jozefoslawia

daleko nie masz (no powiedzmy bo jakies 40 kmow)

mam opcoma to sie podlaczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

bo komp laczy sie bezposrednio z ECU a zczytywanie przez zworke to taki "bajer" na szybko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ok Dzięki. Napisze Ci na privie co i jak to się dogadamy konkretnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Uffff wreszcie się wyjaśni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli wychodzi na to że nie wszystkie błędy mogą się ujawnić za pomocą zworki???

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja proponuje żebyś jeszcze raz sprawdził te błędy zworką tylko upewnij się że do dobrych dziurek wkładasz drut , a objawy miałem kiedyś takie same i winny był EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdzałem w ten sposób już nie raz więc było wszystko zrobione prawidłowo i dziurki też dobre zawsze wybieram

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dokladnie, np nie mialem zadnych bledow na zworce a na kompie wykazalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało się podpiąć no i okazało się że wywala błąd 0100 nieprawidłowy sygnał z przepływomierza. No i tutaj rodzi się kolejne pytanie dlaczego raz świeci a raz nie??? Czy może być to spowodowane np. tym że łapie powietrze o innej temperaturze i wtedy przepływka głupieje??? Jeszcze uszczelnień nie sprawdzałem ale w sobotę to zrobię jak myślicie czy może to być to???

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź wtyczkę od przepływomierza - może cos zaśniedziało albo kabelki się "zepsuły"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no i jak mowilem, komp to zawsze komp a nie zworka, dobrze ze podpiales

tak jak sugeruje zubek73, sprawdz wtyczke a jak nie pomoze to podmien na chwile przeplywke od kogos innego dla sprawdzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtyczka i kabelki są w bardzo dobrym stanie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Przepływki nie bardzo mam od kogo podmienić bo nikt nie ma tego Cudownego samochodu jakim jest Viki.... Hehehe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

No ale wracając do tematu to jak teraz podjechałem pod dom i zajrzałem pod mache to w okolicach filtru słysze jakieś dziwne syczenie którego (jak mi się wydaje) wcześniej nie było. Jutro przy naturalnym oświetleniu to sprawdzę może w tym jest pies pogrzebany.

Edited by Tajmir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...