Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
jakoku

Dziwny warkot

Polecane posty

Witam!

Jestem po wymianie rozrządu i paska wielkinowego i po tejże usłudze ma problem, mianowicie coś warczy ( dźwięk jakby coś w rodzaju turbiny) nie słychać tego dźwięku na postoju dopiero po ruszeniu i przekroczeniu powiedzmy 2000 obrotów, zacząłem od demontażu obudowy filtra powietrza i wymianie gumek na nowe jedna była kompletnie rozwalona, bo przy zasysaniu powietrza czasami obudowa przy uszkodzonych trzymających gumkach dostaje wibracji i może tak hałasować, Niestety dźwięk pozostał zaufany mechanik u którego wymieniałam rozrząd sprawdził to co wymieniał, czyli rozrząd pasek wieloklinowy, rolka napinająca, wszystko jest w porządku ( inaczej by hałasowało inny rodzaj dźwięku) Dodam, że rozrząd z wyższej półki (Ruviell, Ina, lites Gates, i coś tam GM).

Cóż to może być? może gdzieś lewe powietrze, postawić samochód na sprawdzenie nie ma problemu (żadnego) do mechanika..

...lecz Vectra potrzebna jest..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artekb2

Witam kolegę miałem podobny problem i okazało się że koło napinające pasek wieloklin-owy hałasowało po przekroczeniu 2500 tys obrotów może to to najlepiej sprawdzić posadzić kogoś w aucie i wysłuchiwać za pomocą kijka przystawiając do śruby mocującej rolkę jeśli buczy i na wolnych obrotach będzie przez niego słychać delikatne buczenie pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

witam niewiem czy pomoże ale ja miałem podobny problem ,przy 2tyś obr/min miałem taki dziwiek chcieli mi katalizator wycinac alternator łożyska naprawiać potem rozrzad ,a w koncu sam doszedłem do tego drążek reakcyjny silnika guma sie wyrobiła i dostawało wibracji i metal o metal tarł

Edytowano przez zubek73
ozi jak nie przestaniesz cytować całych postów to Ci rekrutację przedłużę ;) / zubek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

drążek reakcyjny silnika został także wymieniony na nowy, przy wymianie rozrządu i paska bardzo często może dość do zerwania gumy ( ze starości...) ponieważ specyfika wymiany rozrządu powoduje podniesienie silnika i odkręcenie drążka to można wymienić przy okazji...

niestety przy przekroczeniu 120 km/h, hałas jest "przeszkadzający" Cóż to może być???? Na postoju nic do 4000 tyś obrotów cisza nawet jadąc samochodem puszczam nogę z gazu, pierdzenie zanika, może dziura w kolektorze, pewnie coś zasysa lewe powietrze tylko co do licha? a może klimatyzacja tak hałasuje?????

Edytowano przez jakoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×