Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Sylvvek

Ciężko wchodzą biegi

Polecane posty

Witajcie. Szukalem ale w temacie skrzyni nie znalazlem. Mianowicie biegi mi ciezko wchodza. Jak jezdze na niskich obrotach tak do 3 tysiecy to w miare dobrze. Ale jak np startuje tak na kazdym do odciecia to nie moge np 2 wsadzic. a potem 3. Musze sie niezle namieszac zeby wsadzic. Jaka to moze byc przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wygląda to na synchronizatory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli to cos w skrzyni biegow jest nie tak?? myslalem ze cos z lewarkiem albo olejem.poczekam na wiecej opini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez wchodza ciezko tez obstawiam synchronizsator tylko brak kasy na naprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem astre f gsi i miałem ten sam problem mechanik stwierdził że to synchronizatory olej w skrzyni miałem dobry nawet przy -25 stopni chodziło płynnie wszystko tylko przy zrywaniu się nie mogłem nigdy wsadzić dwójki wymieniłem skrzynie bo koszt remontu był nieopłacalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakby to były synchronizatory to by chrupało przy wrzucaniu biegu (o ile dobrze myślę) obstawiam co innego bo sam mam taki problem a skrzynia jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wlasnie. A tu nic nie chrupie. Po prostu ciezjo jest wlozyc biega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest problem z 2-jką, coraz ciężej wchodzi, a czasami ładnie wskoczy, nic nie chrupie po prostu gdzieś przy 3/4 skoku lewarka gdzie powinien już wskoczyć bieg to jest spory opór, na siłe wchodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Kolega ma 1.616v przed liftem i też ma problemy z 2jką.

Edytowano przez Ryba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A próbowaliście regulacji lub regeneracji lewarka zmiany biegów i jaki jest ewentualny stan oleju.Lub wymiana krzyżaka i tych bolcy aluminiowych na nim?

Ja miałem jeszcze walniętą poduszkę pod silnikiem i to też przeszkadzało w zmianie biegów.

Mi to znacznie pomogło.

slagosz a jak jedziesz i nie chce ci wejść bieg to przychamuj i w tym samym momencie wrzuć bieg tak jakbyś poczuł,że silnik ci się przesunie w komorze.Ja to u mnie wyczaiłem bo silnik mi latał na zerwanej poduszce i biegi wchodziły lub nie w zależności którym miejscu znajdował się silnik.

Edytowano przez OMG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No a u mnie znów na odwrót jest ...

Na zimnym silniku i przy obrotach do 3000 biegi 1 i 2 (tylko te) wchodzą ciężko... muszę mocno do siebie i później mocno w przód lub tył ...

Jak silnik się nagrzeje i trochę przejadę, to wchodzą lżej... A przy zmianie na około 4000 i więcej wchodzą już dobrze i miękko ...

Co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulacje robiłes przy skrzyni? Sprawdziłes bolce na krzyżaku/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy ktos na sam poczatek pofatygowal sie aby sprawdzic stan i jakosc oleju w skrzyni ?

niby opel nie przewiduje tam wymiany tylko dlaczego zdaza sie, ze olej poprostu wyparowywuje nie wiadomo jak i gdzie ? - przypadek autentyczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, nic jeszcze nie robiłem z tym - od niedawna to mam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to sprawdz tak dla swietego spokoju

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No okej, ale jak sprawdzić ?

Fragment z Napraw To Sam w załączniku... przeczytałem, ale nic mi to nie mówi - może ktoś dokładniej określi mi gdzie to jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze masz skrzynie F18 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba tak... VB 1.8 Sport ... a skrzynia chyba seria... nie wiem.

Inna instrukcja (w innym miejscu się sprawdza) byłą tylko dla silników 1.6 i 2.2

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie. przeciez nie jest przewidziana wymiana oleju wiec ciekawe to strasznie jest. Na wolnych obrotach to tylko 1 mi ciezkawo wchodzi, a reszta biegow ok.

Ja nie wiem jaki tu uklad jest ale duzo ludzi nazeka na ta sprawe. Np w mojej Tigrze to moglem zmieniac biegi paluszkiem. W kazdym zakresie obrotow.

Edytowano przez slagosz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta sruba co jest zaznaczona na zdjeciu ale bez kanalu lub podnosnika sie nie obejdzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A ona sie od tamtej strony odkreca(z tylu) ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, dojdziesz do niej na podnosniku, wykrecasz i jesli olej jest na rowni z otworem sruby to poziom jest dobry, jesli nie to trzeba dolac, najlepiej gora przez zawor odpowietrzajacy. Jesli jest za malo, mozna sie pokusic o zmiane i wtedy sciagnac miske i sprawdzic jak skrzynia wyglada w srodku, czy nie ma opilkow itd itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mieszkam na wsi mam kanal takze nie ma problemu. Jaki olej tam wchodzi??? Przekladniowy?? Mozna mieszac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to specjalny olej do skrzyń.Można go dolać do tego co masz ale lepiej nie mieszać różnych ze sobą.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez OMG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz wlac taki ktory spelnia specyfikacje GM

API GL4, API GL4+, SAE 75W-90

mozna mieszac ale lepiej caly wymiec

Edytowano przez Duke_
stylistyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No jesli trzeba bedzie sie wymini caly. Na razie zimno i nie ma jak grzebac. Garaz nieogrzewany :/

Edytowano przez slagosz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×