Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest DanielVectra

silnik

Recommended Posts

Guest DanielVectra

ma opla vectre 1,8 16v z 99 roku i nie chce mi wkręcac się na obroty na paliwie chociaż została wymieniona pompka paliwa. Na gazie dobrze chodzi. Jaka może być tego przyczyna???

temat przeniosłem i posprzątałem, na drugi raz zwróć uwage, gdzie temat zakładasz i bardziej staraj sie opisac temat,

a co do komentujących to prosze takie rzeczy raportowac, a nie komentowac

Edited by Hołek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DanielVectra

Please login or register to see this quote.

Nie bardzo orientuję się na tym forum...więc gdzie móglbym znaleźć odpowiedź na moje pytanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tutaj - tylko opisz problem dokładnie

napisz co już wymieniłeś / sprawdziłeś

czy zawsze tak miała czy nagle

czy jeździsz od czasu do czasu na benzynie

jaka to instalacja itp

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DanielVectra

Na benzynie jeżdzę codziennie, zawsze rozgrzewam silnik przed przerzuceniem na gaz, stało się to nagle, nie mogłem uzyskać wyższych obrotów, silnik zaczął się dusić. Myślałem, że to wina pompki paliwa, więc ją wymieniłem i filtr paliwa także, nic się nie zmieniło, żadnych pozytywnych zmian. Gdy silnik dostaje mniej powietrza (zatykam dolot powietrza zostawiając małą szczelinę )wszystko jest ok, . Czyżby to wina przepływomierza,że silnik dostaje za dużo powietrza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli albo przepływonierz albo masz nieszczelności w dolocie. odłącz przepływomierz przy odetkanym i zatkanym dolocie i zobacz co sie stanie. jeżeli przy zatkanym auto będzie zachowywać sie tak jak opisujesz w przypadku zatkanego czyli nie będzie wchodzic na obroty to teoretycznie będzie to przepływonierz. a nie pali Ci się kontrolka od silnika?? może byc tez sytuacja że masz nieszczelnośc za przepływonierzem i dlatego lampka może sie nie palić

Edited by chicken1983

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DanielVectra

Co jakiś czas wyświtla mi się kontrolka CHECK. Gdy zatkam przed przepływomierzem, wtedy silnik dostaje mniej powietrza i jest wszytko ok, silnik dobrze wkreca sie na obroty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz zczytać błędy. na forum jest opisane jak to zrobic przy pomocy drucika i kody pozwalające odczytac poszczególne błędy

oto linki

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

napisz jak odczytasz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DanielVectra

Spróbuje podołać temu problemowi, w razie wątpliwości będę pisał, a póki co bardzo dziękuje za wskazówki. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...