Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość DanielVectra

silnik

Polecane posty

Gość DanielVectra

ma opla vectre 1,8 16v z 99 roku i nie chce mi wkręcac się na obroty na paliwie chociaż została wymieniona pompka paliwa. Na gazie dobrze chodzi. Jaka może być tego przyczyna???

temat przeniosłem i posprzątałem, na drugi raz zwróć uwage, gdzie temat zakładasz i bardziej staraj sie opisac temat,

a co do komentujących to prosze takie rzeczy raportowac, a nie komentowac

Edytowano przez Hołek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DanielVectra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie bardzo orientuję się na tym forum...więc gdzie móglbym znaleźć odpowiedź na moje pytanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tutaj - tylko opisz problem dokładnie

napisz co już wymieniłeś / sprawdziłeś

czy zawsze tak miała czy nagle

czy jeździsz od czasu do czasu na benzynie

jaka to instalacja itp

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DanielVectra

Na benzynie jeżdzę codziennie, zawsze rozgrzewam silnik przed przerzuceniem na gaz, stało się to nagle, nie mogłem uzyskać wyższych obrotów, silnik zaczął się dusić. Myślałem, że to wina pompki paliwa, więc ją wymieniłem i filtr paliwa także, nic się nie zmieniło, żadnych pozytywnych zmian. Gdy silnik dostaje mniej powietrza (zatykam dolot powietrza zostawiając małą szczelinę )wszystko jest ok, . Czyżby to wina przepływomierza,że silnik dostaje za dużo powietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli albo przepływonierz albo masz nieszczelności w dolocie. odłącz przepływomierz przy odetkanym i zatkanym dolocie i zobacz co sie stanie. jeżeli przy zatkanym auto będzie zachowywać sie tak jak opisujesz w przypadku zatkanego czyli nie będzie wchodzic na obroty to teoretycznie będzie to przepływonierz. a nie pali Ci się kontrolka od silnika?? może byc tez sytuacja że masz nieszczelnośc za przepływonierzem i dlatego lampka może sie nie palić

Edytowano przez chicken1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DanielVectra

Co jakiś czas wyświtla mi się kontrolka CHECK. Gdy zatkam przed przepływomierzem, wtedy silnik dostaje mniej powietrza i jest wszytko ok, silnik dobrze wkreca sie na obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz zczytać błędy. na forum jest opisane jak to zrobic przy pomocy drucika i kody pozwalające odczytac poszczególne błędy

oto linki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

napisz jak odczytasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość DanielVectra

Spróbuje podołać temu problemowi, w razie wątpliwości będę pisał, a póki co bardzo dziękuje za wskazówki. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×