Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość adamg230

Regulacja turbiny DTL - pytanie

Polecane posty

Gość adamg230

Witam!

Jakiś czas temu padł mi czujnik ciśnienia doładowania. W związku z jeszcze innymi mniejszymi problemami auto oddałem do pewnych "magików"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Niestety nie mogłem odebrać auta osobiście więc pojechał po nie mój znajomy. Po powrocie okazało się ze auto nie przyśpiesza tak jak wcześniej.

Dzwoniłem do ów "magików" z zapytaniem i usłyszałem że wyregulowali turbinę tak żeby "ciągnęła już od samego początku".

Teraz sytuacja wygląda mniej więcej w taki sposób ze auto płynnie przyśpiesza na niskich obrotach ale "traci moc" od mniej więcej 1800obr/min, czyli właściwie od momentu kiedy turbo powinno się dopiera załanczać.

Nie muszę chyba pisać jak wygląda wyprzedzanie :|

Moje pytanie brzmi następująco: Czy istnieje możliwość regulacji momentu (obrotów) startu doładowania turbiny?

Na zwoju od cięgna nie widać żadnych zmian. Więc wydaje mi się że nie była to regulacja cięgnem. Czy istnieje jakaś inna możliwość???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Precz z "magikami"....proponuję wizytę u fachowców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zobacz czy z turbiny to nie została przypadkiem sama obudowa ?

Turbina nie może ciągnąć od samego dołu, cokolwiek by to nie oznaczało.

Musi nabić jakieś ciśnienie, wszystko jest sterowane przez czujniki, zawory ciśnieniowe, elektrozaworki oraz sterownik elektroniczny.

"Magików" podziwiaj w cyrku, w rzeczywistości możesz się ostro nadziać co po pewnym czasie się zemści, głównie finansowo...

Z tego co napisałeś to zapewne ustawili Ci zawór upustowy w takiej pozycji, że zanim turbina zdąży wytworzyć odpowiednie ciśnienie, zawór otwiera się (oczywiście dużo za wcześnie) i stąd masz to wszystko...

Ręce opadają... i to do kolan...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×