Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest adamg230

Regulacja turbiny DTL - pytanie

Recommended Posts

Guest adamg230

Witam!

Jakiś czas temu padł mi czujnik ciśnienia doładowania. W związku z jeszcze innymi mniejszymi problemami auto oddałem do pewnych "magików"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Niestety nie mogłem odebrać auta osobiście więc pojechał po nie mój znajomy. Po powrocie okazało się ze auto nie przyśpiesza tak jak wcześniej.

Dzwoniłem do ów "magików" z zapytaniem i usłyszałem że wyregulowali turbinę tak żeby "ciągnęła już od samego początku".

Teraz sytuacja wygląda mniej więcej w taki sposób ze auto płynnie przyśpiesza na niskich obrotach ale "traci moc" od mniej więcej 1800obr/min, czyli właściwie od momentu kiedy turbo powinno się dopiera załanczać.

Nie muszę chyba pisać jak wygląda wyprzedzanie :|

Moje pytanie brzmi następująco: Czy istnieje możliwość regulacji momentu (obrotów) startu doładowania turbiny?

Na zwoju od cięgna nie widać żadnych zmian. Więc wydaje mi się że nie była to regulacja cięgnem. Czy istnieje jakaś inna możliwość???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Precz z "magikami"....proponuję wizytę u fachowców.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zobacz czy z turbiny to nie została przypadkiem sama obudowa ?

Turbina nie może ciągnąć od samego dołu, cokolwiek by to nie oznaczało.

Musi nabić jakieś ciśnienie, wszystko jest sterowane przez czujniki, zawory ciśnieniowe, elektrozaworki oraz sterownik elektroniczny.

"Magików" podziwiaj w cyrku, w rzeczywistości możesz się ostro nadziać co po pewnym czasie się zemści, głównie finansowo...

Z tego co napisałeś to zapewne ustawili Ci zawór upustowy w takiej pozycji, że zanim turbina zdąży wytworzyć odpowiednie ciśnienie, zawór otwiera się (oczywiście dużo za wcześnie) i stąd masz to wszystko...

Ręce opadają... i to do kolan...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...