Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gość Bosman71

Vectra C 1.9CTDI 120KM lub 150KM

Polecane posty

Gość Bosman71

Witam bardzo wszystkich. Naprawde sie naszukalem autka i poczytalem troche forum i sie zastnawiam czy jestem w stanie kupic lub sprowadzic autko zeby zmiescic sie w moim limicie 35tys zl. A chcialbym wlasnie VC Liftbacka z silnikiem jak w temacie.

Pytanie brzmi: Czy jestem w stanie kupic cos w tej kwocie i zebym mogl byc w miare pewny ze bedzie to jakies przyzwoite autko? Czy musze moze wydac 40-45tys?

Kazda porada mile widziana

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego sedana kupowałem w sierpniu, euro wtedy stało dość wysoko, kosztowała mnie 37tyś na gotowo, 4 latek - może nie wyposażona na maxa ale wystarczająco, zadbana, nie bita.

Nie napisałeś jeszcze jaki rok cię interesuje ale wydaje mi się, że coś znajdziesz.

Edytowano przez OKO50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość P

Mysle, ze 35k powinno wystarczyc na przedlifta. Oczywiscie, dobrze by bylo, gdybys jeszcze mial jeszcze jakies pieniazki na ewentualne naprawy czy wymiane elemetow eksploatacyjnych zaraz po zakupie. Jesli 35k to caly budzet, ktorym dysponujesz, to odejmij od tego 10% tej kowty (3,5k na oleje, filtry, rozrzad i inne niespodzianki) oraz kase na rejetracje i ubezpieczenie. I rozgladaj sie wtedy za autem.

Wersja 120KM ma oznaczenie z19dt, 150KM to z19dth. Ja mam ta slabsza wersje i bardzo sobie ja chwale. Oczywiscie wybor mocy zalezy od Ciebie i od tego jak i gdzie chcesz autko uzytkowac. Jezdze w 80% po autostradach, wiec jakos specjalnie wielkiej mocy nie potrzebuje, ale nawet jak jestem w PL i potrzebuje kogos wyprzedzic, to tragedi nie ma.

Koszty eksploatacji sa bardzo podobne w obu przypadkach. Ponoc z19dt ma mniejsze problemy z dwumasem i nie ma problemow z nasatwnikami klap (bo nie ma tego elementu).

Nie boj sie duzych przebiegow dla tych silnikow i nie upieraj sie, ze musisz kupic auto z przebiegiem ponizej np. 150k km. To tylko spowoduje, ze dasz sie nabrac jakiemus nieuczciwemu handlarzowi. Lepiej miec auto z 200k km przebiegu i udokumentowana historia. Bedziesz wiedziec co bylo wymienianie, a co sam bedziesz musiec zrobic.

Z ta kasa pewnie mozesz celowac w rocznik 2004-2005. Ale najazniejszy dla Ciebie powienien byc stan techniczny i (sic!) udokumentowana historia auta.

Zaraz po zakupie pamietaj o wymianie rozrzadu i oleju. Chyba, ze uda Ci sie kupic ze zrodla na 100000% pewnego.

powodzenia

pzdr p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem i uważam, że jak się dobrze poszuka to da się kupić polifta nawet za te pieniądze. Też szukam habety lub szklani. Powiem szczerz że gdybym nie był tak wybredny co do wyposażenia to miałem z 2006 roku szklarnie 150 koni z niemcowni za 31 tys na gotowo z udokumentowanym przebiegiem 158 tyś.Ale nie miała na tyle elektrycznych szyb i tempomatu i nie wziąłem.

Szukaj spokojnie bo habet za dobre pieniądze jest więcej i z pewnością coś trafisz.

A jak Ci wpadnie jakaś szklarnia ta podeślij link, a ja jak znajdę habetę to Ci podeślę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bosman71

Co do rocznika to myslę, że może by się udało 2005. Nie ukrywam, że po liftingowe mi się bardziej podobają

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Co do kosztów to ok 35tyś liczyłem bez ubezpieczenia i raczej jeśli mechanik powie, że wszystko jest ok to rozrządu może odrazu nie będę robił. (Jaki to mniej więcej koszt?)

Autko jest mi potrzebne na dość częste trasy między Wrocławiem i Warszawą. Jeździłem na tej trasie VC 120KM brata i jest ok. Ale też jechałem BMW 3 (150KM diesel) i różnica jest (wiem ze pewnie BMW lżejsze). I dlatego wiem, że mocy sie może trochę przydać przy wyprzedzaniu tysięcy TIRów. Ale 120KM wole mieć zadbane, pewne i nie bite niże 150KM niewiadomego pochodzenia.

Autko raczej będę sprowadzał z Niemiec poprzez znajomego albo taki jeden komis zaufay, u którego już autko jedno było kupowane. Ale sam też będę szukał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w aso VC poliftowa 1.9 150KM wymiana rozrządu kosztowała mnie niedawno ok 1200 zł

--

jacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A to już jest najlepszy dowcip jaki czytałem w ostatnim czasie.

3/4 VC pochodzi od niemca a konkretnie z niemieckich firm 99% z tego to same kombiaki a jak podaż wysoka to i cena niższa a kolega jednak jakimś cudownym sposobem jest w stanie wypatrzyć więcej habet na rynku wtórnym i to jeszcze w lepszych cenach niż kombi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> Mogę się z tym zgodzić tylko jeśli chodzi o wersję z silnikiem 3.2 V6, ale w życiu nie CDTI !!!

Moim zdaniem za 35tys w tej chwili powinieneś utrafić przedlifta kombi z rocznika 2005 z w miarę dobrym wyposażeniem i pewnością, że się nie rozpadnie za 5 minut. Polecam wersje z rocznika 2005 ponieważ mają już poliftowe wnętrze a jak trafisz na wersję z navi to będzie to dość istotne, poza tym w tych rocznikach poprawiono już pewne niedoróbki, którymi obarczone były wcześniejsze roczniki.

Nie napalaj się na pierdoły typu tempomat czy elektryczne szyby bo to można dokładać w tych samochodach za grosze, dla przykładu sam tempomat to koszt samej manetki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie bój się też za bardzo przebiegów rzędu 150tys bo jeśli samochód był w miarę dobrze traktowany to taki przebieg nie jest problemem kwestia oględzin z kimś kto się na tym zna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

No i jednak mimo wszystko polecam wersję Z19DTH 150KM VC swoje jednak waży i warto mieć troszkę mocy a jak będzie ci mało to dołożysz sobie u jakiegoś tunera kolejne 30KM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez jabolkg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BOSMAN71  kolega Jabol dobrze pisze za te pieniadze nie kupisz polifta zadbanego z rozsądnym przebiegiem i dobrym wyposażeniem, i nie spodziewaj sie że po zakupie auta nie bedziesz musiał włożyc w niego troche kasy , tak jak poprzednik pisał podstawe musisz zrobic czyli filtry itd. z rozrzadem też nie ma co zwlekać chybaże masz mocne nerwy i lubisz jak adrenalina buzuje Ci w zyłach, pocieszające jest to że na rynku wtórnym jest bardzo duzo VC z dieslem pod maską

ps. poliftowe srodki sa w VC od 2005 maj, chociaż dokładnie już nie pamietam, na pewno z poczatku 2005 r są jeszcze wnetrza "stare"

              

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość P

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A ja mam tak:

Data produkcji: 20050218

Typ Silnika: Z19DT

Typ Nadwozia: F69

Wyprodukowany przed Majem, czyli 18 Luty. Nadwozie przedlift, a wnetrze mam juz poliftowe. I zdecydowanie bardziej podoba mi sie poliftowy srodek. Szczegolnie kierownica z rolkami:rolleyes:

pzdr p.

Edytowano przez P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bosman71

A takie pytanie odnośnie liftingu. Rozumiem ze w 2005 był lifting wnętrza, a w 2006 karoserii? A silniki kiedy miały lifting? Czy może już silniki CDTI to już są nowe silniki takie jak wkładali do końca produkcji Vectry C?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że to następny post typu "mam x złotych, chcę kupić samochód za x+y złotych".

Ile jeszcze trzeba tłumaczyć, że lepiej kupić starszy samochód, dobrze go sprawdzić (lakier, mechanika), sprawdzić przebieg (Tech2/OPcom i telefon do GM Polska) niż wydać kasę na maxa, kupić bitego lub rozklekotanego polifta i potem pisać tu na forum "nie działa to czy tamto, to mi świeci, tam mi skrzypi" itp.

Wystarczy wejść na

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

czy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 i zobaczyć ile kosztują najstarsze polifty. Gwarantuję, że nie jest to równowartość 35 tys. zł. A gdzie jeszcze zarobek sprowadzającego i opłaty?

Trzeba to wszystko poddać realnej ocenie, a nie napalać się tylko na jak najmłodszy rocznik. To tyle ode mnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytając te posty dochodze do wniosku że naprawde bardzo dobrze udało mi sie kupić vectre,dałem we wrześniu 40tysi za full opcje z małym przebiegiem sprawdzonym na 99,9%, 85 000km.

Edytowano przez kulex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

widziałem  VC z marca i miały jeszcze stary srodek i kiere jak na foto, oraz wyswietlacz jak niżej zdjęcie , byc może była kombinowana, albo rok prod. 2004 , a rej marzec 2005 ,na ogłoszeniu było rok 2005, no i radio miała jak z roczników 2002

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość P

Hmmm...nie wiem czemu tak mam. Radio mam cd30, kiere na rolkach, GID, klimatronika dwustrefowego chyba mam starego? Poleczki na drobne z lewej strony brak. Autko tak wyjechalo w lutym 05 z fabryki, w maju 05 zostalo zarejestrowane przez firme i przekazane dla mnie, a w maju 09 roku odkupilem je od firmy na pozegnanie.

A i jeszcze mam wyswietlacz pod obrotkiem (to tez chyba po staremu?)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

%7Boption%7Dhttp://img96.imageshack.us/img96/6552/p1010008s.jpg' alt='p1010008s.jpg'>

Edytowano przez P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

byc może miała tu znaczenie wersja nadwozia tu np. pisza żę cdti zaczeli produkowac na wiosne 2005r. a wiem że kolega ma VC 2004 .12 i ma CDTI

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość P

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tu sie wypowiem, urzeduje teraz z biurze, ktore projektowalo te silniki:

Gruppo FIAT te silniki wsadzalo juz pod maski poczatkiem 2004 roku. W Oplu i w Saab'ie wyladowaly w tym samym czasie. Nieco pozniej w Suzuki i Cadillac'u.

Generalnie konstrukcje zaczynali w 2002 roku i wtedy Powertrain Europe nalezal jeszcze do FIAT'a, dopiero pozniej polaczyli sie z GM przy polibudzie Turynskiej i zrobili razem ten silnik.

JTD/Multi Jet - FIAT/Alfa, Lancia

CDTI - Opel

TiD - Saab

DDIS - Suzuki

Reszty nie pamietam, a jeszcze oprocz Cadillac'a gdzies ladowaly te silniki.

Edit: ale jak kiedys rozmawialem z produkcyjnymi i spytalem ich o moja zepsuta pol os na ciasnym podziemnym parkingu (level -2), w centrum Nicei, w niedziele, i w dodatku wieczorem, to sie wcale do odpowiedzialnosci nie poczuwali:D

Edit2: sie mi jeszcze przypomnialo, ze FIAT w tym maczal paluchy, bo wynalezli CR. Tylko stwierdzili, ze nie moga sie tak rozdrabniac i "oddali" to Bosch'owi

I o wnetrzy rozmawialismy chyba?

Edytowano przez P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bosman71

Wypatrzyłem trzy ciekawe okazy z mojej okolicy:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

(Nie wiem czy nie za tania)

Z tego Komisu maja oba te autka wyczyszczone idealnie silniki. Nigdy takie coś mnie nie przekonuje. Co Wy o tym sadzicie?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Ta w sumie jakoś mi najbardziej pasuje. Nie wiem czemu ale cena/przebieg/Belgia i wygląd auta mi pasują do siebie

Któreś od razu odrzucić czy warte obejrzenia w weekend?

Edytowano przez Bosman71

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta srebrna w środku strasznie wypicowana, świecie sie jak .....

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystkie sa ładne , mi najbardziej sie podoba ta czarna ,bo czarna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blush.png" alt=":blush:">, jak masz je wszystki niedaleko domu, jechac zobaczyc wszystkie wybrac najlepsza sprawdzic, i cieszyc sie z jazdy, wyposazenie wszystkich auto takie sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś ta czarna jest trochę mało czarna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Coś te przebiegi małe jak na, bądź co bądź, pięcioletnie diesle...

Zobacz ile z takim przebiegiem(do 150kkm) stoją na autoscoucie:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

A gdzie transport, oplaty, marża handlarza?

Prezentów nie ma..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dlatego właśnie nie warto wybierać się po samochód bez opcoma i czujnika grubości lakieru ewentualnie wizyty w serwisie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Takie okazje zwykle są albo kręcone, albo były bite. Pół biedy jak był klepniety błotnik albo coś równie mało istotnego, gorzej jak było to spore uszkodzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam zamiar kupic vectre C z 2008 roku 1.9 cdti 150 KM z przebiegiem 150 tys udokumentowanym jezdzona u niemiaszkow w jakims banku oczywiscie kombi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> w aucie bylo wymienione sprzeglo przy 112 tys km kloci i tarcze przy 144 tys do auto daja nowe opony letnie na alu i zimowe na stalowkach i mam takie pytanko generlanie co jest wadliwego w tym autku??? wczesniej mialem vike z 2004 roku to tam magiel byl padaczka ;/ i to normalne ze sprzeglo poszlo przy takim przebiegu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

piszesz ,że wymieniane było sprzegło , warto zapytac o dwumase , jesli nie to trzeba szykowac juz pieniądze , to 2008 rok więc kolektor juz poprawiony ale warto zobaczyc listwe na klapkach , zerknąć mozna na wtyczki na wtryskach głównie na 3-cią kolor żółty oznacza że nie były wymieniane , niebieski że były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×