Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Veril

Brak Iskry Zapłonowej

Recommended Posts

Guest Veril

Mam problem z iskra zapłonowa wymienilem Moduł zapłonowy i cewke autko dalej nie posiada iskry Prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Podaj jakieś dane twojego silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Veril

Jest to Vectra A 1.6 92 rok Jednopunktowy

Edited by Veril

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pomarańczowa kontrolka sie zapala (check) jeżeli tak to spróbuj odczytać błedy, jak to zrobić masz tu

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Veril

Samochod pojechal do elektromechanika :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Veril

Jest mi moze ktos w stanie wyslac fotke jak sia podlaczone kabelki pod modul zapłonowy lub jakis schemat z gory dziekuje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jest to opel vectra a 1.6 92 rook

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

witam

Też mam C16NZ w mojej vectr'ze. Od listopada coraz bardziej zaczęła mi dokuczać nie równa praca silnika. Ogólnie wypadały zapłony, obrotomierz skakał jak szalony, odczuwalny ubytek mocy. Sukcesywnie wymieniałem wszystko co mogło mieć związek: cewka, moduł zapłonowy, kopułka, przewody świece, sprawdzenie ustawienia rozrządu i kątów wyprzedzenia zapłonu. Zmiana na lepsze była, jednak nie wielka. Spalanie utrzymuje się na poziomie 8,2 l/100km (mieszany cykl) czyli w normie (być może dlatego, że nie cisnę gazu więcej niż samochód chce jechać).

W sobotę zostałem postawiony pod murem - prawie 350km od domu (ale 5km do celu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) stanęła. Ostatni objaw to zupełny brak iskry. Błędy 13, 24, 35, 42 (muszę sprawdzić jeszcze sondę lambda i silnik krokowy, czujnika drogi nie ma).

Najciekawsze jest to, że po po zdjęciu kopułki dotknięcie do przewodów cewki czujnika położenia wału (pierścień z czterema kłami na obwodzie znajdujący się on na wałku rozrządu pod palcem rozdzielacza WN) zaczęły wariować przekaźnik pompy paliwa i mono-wtrysk (i po chwili woń benzynki).

Obudowa cewki (karkas) była już tak stara, że kruszyła się jak bibuła i cewka musiała zwierać na masę. Po wymianie silnik mruczy jak nowy.

Nie mówię, że u Ciebie jest ten sam problem, ale zwracam uwagę na jeszcze jeden element poza przewodami, kopułką i modułem zapłonowym, które najczęściej są przyczynami nierównej pracy silnika.

powodzenia

--

Pawel

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Veril

Tak samo wymienialem moduł , cewke ale to nic nie dalo rady ale samochod pojechal do elektromechanika i okazalo sie ze to jakos spalony przewodzik po wymienie jego samochod zapalil i chodzi jak mazenie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Please login or register to see this quote.

rzeczywiście pisałeś o tym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

miłego śmigania

--

Pawel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest danielos31

witam koledzy prosze pomórzćie mi posiadam vectre a 1.6 benzynia NIE zagazowania i mam nastepujący problem po przekręceniu kluczyka w stacyjce nic sie nie dzieje tak jak by auto nie reagowało na moje polecenie odpalenia kontrolki sie świecą ale podczas gdy kluczyk przekręcam kontrolki nie przygasaja nic.

Palą się ciągłym światłem jaka może być przyczyna tego problemu?? nic nie słychać anie nic sie nie dzieje wogule zero reakcji. co to może być??Rozrusznik?? kostka w stacyjce co może być przyczyna tego proszę pomóżcie mi.

Przepraszam za to że pisze na każdym forum ale jestem strasznie zdesperowany błagam pomóżcie

Danielos31@wp.pl

Z góry dziękuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...