Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Pawlo

świeci sie że jade na gazie

Polecane posty

Witam czy to możliwe ?? gdy pocisnę viki tak do 150 km/h lub przy obciążeniu to bez oznak na kontrolce od gazu auto przechodzi na benzynę i do wyłączenia zapłonu chodzi już na benzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie cisnienie albo temperatura gazu spada ponizej ustawionego w programie progu i przelancza na PB, Prawdopodobnie za slaby reduktor do tego auta albo konczy juz swoj zywot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a le na tych kontrolkach wygląda jak bym nadal jechał na gazie cz tak ma być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od sterownika jaki masz zalozony,w jednym moze swiecic w drugim nie, jaki masz reduktor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie też przy takich prędkościach, albo jak na jałowym wcisnę gaz do dechy, to przeskakuje na benzynę, ale pokazuje to na przełączniku i po zejściu na niższe obroty wraca na gaz. Także jeżeli rzeczywiście przechodzi na benzynę, a nie pokazuje tego na diodach, ani nie wraca później na gaz, to na pewno coś jest nie tak. Co? Tego już się nie podejmuję oceniać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam na pewno wtedy jadę na benzynie , wracałem 400 kilometrów z Białego i gazu nic nie ubyło a benzynka weszła na rezerwę . Kontrolka od gazu cały czas świeciła jak bym jechał na gazie.

Reduktor - zavolin

Edytowano przez Pawlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz za słaby reduktor i nie wyrabia ciśnieniowo. Nie podałeś jakie masz bebechy. Jeśli masz sterownik STAG podłącz go pod komputer i zaznacz opcję "Wyłącz przy pierwszym", przy spadku ciśnienia poniżej ustawionego minimum przełączy Ci od razu na benzynę. W tej chwili uzupełnia benzyną część cylindrów i nie informuje Cię o tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak mam Staga a gdzie sprawdzić jaki model mam tego parownika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wrzuc tu pare zdjec z pod maski i pewnie ktos rozpozna co masz zalozone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

już napisałeś, że masz ZAVOLI N teoretycznie do 150KM ( ale to tylko teoria w praktyce 120-130KM )

Twoich 170 nie obsłuży, mocniejszy reduktor trzeba założyć albo dołożyć drugi.

Ubywa Ci benzyny bo część cylindrów pracuje na gazie, a część na benzynie,

gaz jest niedogrzany zmień temperaturę minimalną na 0st

Edytowano przez rafo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jutro naj dalej w poniedziałek zrobie zdjęcia instalacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

deabbfc40a848252med.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reduktor to Zavoli Zeta ale ze zdjec niezabardzo widac czy to N czy S, jezeli N to nie nadaje sie do tego silnika jezeli S powinien sobie poradzic i przyczyna jest w czym innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

N i S z zewnątrz wyglądają identycznie

rozpoznać je można tylko po literce N lub S wybitej przy numerze seryjnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ten nr seryjny to w którym miejscu patrząc na tą fotke ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z prawej na boku

i ta czerwona kropka jeśli się nie mylę miały tylko "S"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez rafo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czerwona kropka jest -- nr seryjnych nie ma

i niema nic nasuniętego na to wyjście na fotce ( za fotce po lewej stronie za pomarańczowym przewodem .)

jest naklejka i pisze

cod. 100zeta/s

lol. 10.08

Edytowano przez Pawlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to wyjście to zawór bezpieczeństwa i według Zavoli powinien być podłączony pod kolektor ssący (ekologia),

ale w praktyce rzadko się go podłącza ponieważ w wypadku jego zadziałania silnik jest zalewany gazem i może gasnąć

(załóż na to wąż i pod auto).

Na fotkach widzę, że masz chyba filtr magica z wyjściem na 6 pojedynczych wtryskiwaczy

nie jest on zbyt polecany powoduje spore spadki ciśnienia

lepiej zastosować coś takiego:

filtr

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

rozdzielacz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki program obsługuje tą instalkę(może ktoś podeśle na meila) i jaki kabelek potrzebny (widziałem w ofercie viakiena)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Kabelek obojetnie jaki . Musi mieć tylko TX RX i mase.

Ja mam z siemensa C55 na com a drugi z motoroli W375 na USB

Edytowano przez dexter23pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możesz podać linka skąd kupić i który

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a może jak zrobić mam boydwie końcówki ?

Edytowano przez Pawlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na com

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

na usb na allego niema. Kazdy pisze że do v3 i w375 to ten sam kabel ale to niestety nie prawda.

przejdz się do jakiegos komisu GSM i take kabelki powinny być na stanie za pare zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na allegro znalazłem coś takiego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

czy lepiej ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

bazowy i końcówkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wejscie w laptopie na RS to kupuj orginalny kabel, kiedys mialem kabel na USB bo nie mam RS zrobiony przez jakas firme X chodzil ale zrywal lacznosc co chwila co moglo grozic uszkodzeniem sterownika, oddalem i kupilem orginal AC, kosztowal prawie 100 zl ale lacze stabilne ani razu nie zerwalo polaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idzie ten zestawik z viaken - jak dojdzie to zrobie scriny ...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×