Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Pawlo

świeci sie że jade na gazie

Recommended Posts

Witam czy to możliwe ?? gdy pocisnę viki tak do 150 km/h lub przy obciążeniu to bez oznak na kontrolce od gazu auto przechodzi na benzynę i do wyłączenia zapłonu chodzi już na benzynie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie cisnienie albo temperatura gazu spada ponizej ustawionego w programie progu i przelancza na PB, Prawdopodobnie za slaby reduktor do tego auta albo konczy juz swoj zywot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a le na tych kontrolkach wygląda jak bym nadal jechał na gazie cz tak ma być ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalezy od sterownika jaki masz zalozony,w jednym moze swiecic w drugim nie, jaki masz reduktor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też przy takich prędkościach, albo jak na jałowym wcisnę gaz do dechy, to przeskakuje na benzynę, ale pokazuje to na przełączniku i po zejściu na niższe obroty wraca na gaz. Także jeżeli rzeczywiście przechodzi na benzynę, a nie pokazuje tego na diodach, ani nie wraca później na gaz, to na pewno coś jest nie tak. Co? Tego już się nie podejmuję oceniać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam na pewno wtedy jadę na benzynie , wracałem 400 kilometrów z Białego i gazu nic nie ubyło a benzynka weszła na rezerwę . Kontrolka od gazu cały czas świeciła jak bym jechał na gazie.

Reduktor - zavolin

Edited by Pawlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie masz za słaby reduktor i nie wyrabia ciśnieniowo. Nie podałeś jakie masz bebechy. Jeśli masz sterownik STAG podłącz go pod komputer i zaznacz opcję "Wyłącz przy pierwszym", przy spadku ciśnienia poniżej ustawionego minimum przełączy Ci od razu na benzynę. W tej chwili uzupełnia benzyną część cylindrów i nie informuje Cię o tym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mam Staga a gdzie sprawdzić jaki model mam tego parownika ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej wrzuc tu pare zdjec z pod maski i pewnie ktos rozpozna co masz zalozone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

już napisałeś, że masz ZAVOLI N teoretycznie do 150KM ( ale to tylko teoria w praktyce 120-130KM )

Twoich 170 nie obsłuży, mocniejszy reduktor trzeba założyć albo dołożyć drugi.

Ubywa Ci benzyny bo część cylindrów pracuje na gazie, a część na benzynie,

gaz jest niedogrzany zmień temperaturę minimalną na 0st

Edited by rafo

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro naj dalej w poniedziałek zrobie zdjęcia instalacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this image.

deabbfc40a848252med.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reduktor to Zavoli Zeta ale ze zdjec niezabardzo widac czy to N czy S, jezeli N to nie nadaje sie do tego silnika jezeli S powinien sobie poradzic i przyczyna jest w czym innym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N i S z zewnątrz wyglądają identycznie

rozpoznać je można tylko po literce N lub S wybitej przy numerze seryjnym

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ten nr seryjny to w którym miejscu patrząc na tą fotke ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

z prawej na boku

i ta czerwona kropka jeśli się nie mylę miały tylko "S"

Please login or register to see this attachment.

Edited by rafo

Share this post


Link to post
Share on other sites

czerwona kropka jest -- nr seryjnych nie ma

i niema nic nasuniętego na to wyjście na fotce ( za fotce po lewej stronie za pomarańczowym przewodem .)

jest naklejka i pisze

cod. 100zeta/s

lol. 10.08

Edited by Pawlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

to wyjście to zawór bezpieczeństwa i według Zavoli powinien być podłączony pod kolektor ssący (ekologia),

ale w praktyce rzadko się go podłącza ponieważ w wypadku jego zadziałania silnik jest zalewany gazem i może gasnąć

(załóż na to wąż i pod auto).

Na fotkach widzę, że masz chyba filtr magica z wyjściem na 6 pojedynczych wtryskiwaczy

nie jest on zbyt polecany powoduje spore spadki ciśnienia

lepiej zastosować coś takiego:

filtr

Please login or register to see this link.

rozdzielacz

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaki program obsługuje tą instalkę(może ktoś podeśle na meila) i jaki kabelek potrzebny (widziałem w ofercie viakiena)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Kabelek obojetnie jaki . Musi mieć tylko TX RX i mase.

Ja mam z siemensa C55 na com a drugi z motoroli W375 na USB

Edited by dexter23pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

możesz podać linka skąd kupić i który

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

a może jak zrobić mam boydwie końcówki ?

Edited by Pawlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na com

Please login or register to see this link.

na usb na allego niema. Kazdy pisze że do v3 i w375 to ten sam kabel ale to niestety nie prawda.

przejdz się do jakiegos komisu GSM i take kabelki powinny być na stanie za pare zl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na allegro znalazłem coś takiego

Please login or register to see this link.

i

Please login or register to see this link.

czy lepiej ?

Please login or register to see this link.

bazowy i końcówkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz wejscie w laptopie na RS to kupuj orginalny kabel, kiedys mialem kabel na USB bo nie mam RS zrobiony przez jakas firme X chodzil ale zrywal lacznosc co chwila co moglo grozic uszkodzeniem sterownika, oddalem i kupilem orginal AC, kosztowal prawie 100 zl ale lacze stabilne ani razu nie zerwalo polaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idzie ten zestawik z viaken - jak dojdzie to zrobie scriny ...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...