Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość tomekmvt

Nie chce odpalic

Polecane posty

Gość tomekmvt

Mam pytanie samochod nie chce mi odpali powiem ze jest malo paliwa i tak stoi pare dni i po tych paru dniach kreci juz tak jakby zalapywal ale nie chce odpalic. Co to moze byc moze uklad paliwowyzapowietrzony ? Co o tym myslicie pomozcie.dodam ze wczesniej palil bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powodów może być wiele poczytaj może na coś trafisz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

Dzieki za szybka reakcje musze nauczyc sie jeszce troche lepiej poruszac po forum bo jestem nowy i troche problemow mam z szukaniem tego co mnie interesuje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie wytrąciła się parifina z ropy i dlatego nie chce zakręcić- gdzie lałeś ropę?-na jakiej stacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

nie to nie jest tak moj samochod stoi jeszcze we wloszech tam jest okolo zera stopni w nocy -2 to nie sa niskie temperatury ale ja go dopiero kupilem nie dawno i jest bardzo malo paliwa w baku i moj brat probowal go odpalic i mowil ze kreci normalnie juz tak jakby mial zalapac ale nic z tego a dwa dni temu zapalal bez zadnego problemu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha czaję...przeczytaj temat co lamerr Ci wrzucił

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

Temat przestudiowalem ciekawy i mozna duzo sie dowiedziec ale akurat podobnych objawow do mojego nie ma tam opisanych . A jakby sie ta parafina wytracila to co nalezy zrobic aby odpalic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ArturL

Dolej paliwa do baku ze 30 l. Potem odpowietrz układ paliwowy lub odpal delikatnie na hol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak kolega wyżej pisze zrób, widocznie z małej ilości paliwa w baku zapowietrzyłeś układ... wlej paliwo, poczytaj o odpowietrzaniu układu ( filtr, wtryskiwacze) , i jazda na hol bo pewnie z rozrusznika już nie zapali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje odpalenie na samostart czyli na spray bo prawdopodobnie załapało CI powietrza i nie może przeciągnac go pompa. Będzie to duzo bezpieczniejsze niz takie gieldanie przy ktorym sterownik pompy sie może przegrzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

A jaki to jest sprey? co to za specyfik i jak sie go stosuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

psykasz do filtra powietrza i jednocześnie kręcisz rozrusznikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

do filtra powietrza? dziwne ale skora tak jest . Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam ale bede musial wyprobowac. A probowaliscie juz kiedys tego ? zdaje egzamin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Odpalanie na placka pokazał mi mechanik , ale nie pryskał nim do filtra powietrza tylko po zdjęciu gumowej rury bezpośredno w kolektor ssący.

I jeszcze jedna uwaga :stosowanie samostartu przy włączonym grzaniu świec żarowych grozi wybuchem płomienia !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

To mam rozumiec ze nie jest to zbyt bezpieczna czynnosc? Poprostu trzeba uwazac tak. No jak inne sposoby zawioda to wyproboje ten samostart zobaczymy jak to dziala. I tak na marginesie ile powinno byc w baku jeszcze paliwa jak zapali sie rezerwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj samostartem, napewno bezpieczeniejsze niz krecenie rozrusznikiem caly czas, odkrec obejme od gumowego weza (zdjecie), jedna osoba kreci rozrusznikem a druga plakiem (do kokpitu) psika co jakis czas w tego weza.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jest bardzo niezdrowa czynność dla silnika, zastosuj "plaka" jest bardzo łagodny a odpala tak samo, no i najlepiej jak najbliżej wlotu przy turbinie bo przez filtr to będzie długo zaciągać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

Musze powiedziec bratu zeby ta metode wyprobowal . Mowicie zeby dobrze odpowietrzyc to trzeba do mechanika jechac zeby to zrobil? Nie da sie samemu jakos tego zrobic tak zeby wszystko gralo po odpowietrzeniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak ci odpali to po około minucie-dwóch pracy masz już odpowietrzone, chyba że gdzieś ci powietrze zaciąga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już odpalać jakimś spray-em to najlepiej plackiem, dużo lepszy niż samostart, jak za dużo dasz saostartu (bardzo łatwo tak zrobić) to potrafi zabloować silnik na chwile (niezbyt dobre dla rozrusznika) Co do odpowietrzania to gdzieś była porada, trzeba by było poszukać. Plackem lepiej psikać bezpośrednio do kolektora dolotowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

A jak to jest z tym odpowietrzaniem bo znalazlem pare opini , jedni mowia ze jak zapali samochod i pochodzi z 5 minut to sam sie odpowietrzy , inni znow mowia ze trzeba u mechanika odpowietrzac odpowiednimi przyzadami. Jak to z tym jest? Juz sam nie wiem duzo sprzecznych opini jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeżeli już odpali n powiedzmy "placku" to jak najbardziej sie odpowietrzy, pod warunkiem że układ jest oczywiście szczelny. Jakaś przyczyna zapowietrzenia musiała być

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

No zobaczymy jutro moj brat bedzie probowal go odpalic , mowil ze jest malo paliwa i to moze byc przyczyna zapowietrzenia . Najprawdopodobniej to jest zapowietrzenie bo nie jestem pewny co do tego. A w Vectrze jest kontrolka od rezerwy? Od jakiego stanu paliwa najlepiej tankowac ile powinno byc najmniej paliwa w baku aby uklad sie nie zapowietrzal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kontrlka jak najbardziej jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> Na początu świeci na stałe, a przy badzo niskim poziomie już miga. Wiadomo że lepiej nie dopuszczać do niskiego stanu paliwa. Ja np. tankuje zawsze przy pierwszej kresce i powyżej. Wzkazania poziomu paliwa nie zawsze są dokładne, ale o tym to już jest wiele tematów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomekmvt

Pytam tak o wszystko bo to moj pierwszy opel no i pierwsza vectra i nic o niej jeszcze nie wiem tym bardziej ze jej jeszcze nie mam. A jakie paliwo lac najlepiej jakies szczegolne czy zwykle ale na markowych stacjach i na jakich ? To mi sie wydaje ze najlepiej jezdzic do zapalenia na stale kontrolki bo jak juz zacznie migac to juz zaczyna sie byc niebezpiecznie? Chodzi o pompe i etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×